Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ei ole ikinä juhlittu äitienpäivää

Vierailija
07.05.2010 |

ravintolalounailla ja muulla näkyvällä. Lahjaksi on riittänyt lasten tekemät kortit.

Pojasta tuli isä maaliskuussa, ja tuore äiti huusi minulle, että en ole osannut poikaani kasvattaa, koska tämä ei aio mitenkään juhlia hänen päiväänsä. Kuulemmma meillä ei ole tapana, ja se pilaa miniän ensimmäisen äitienpäivän. Poika kun meni sanomaan, että ei ole vaimonsa lapsi, joten ei tarvitse odottaa mitään halausta kummempaa lahjaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat tehneet kortit/lahjat tarhassa taikka koulussa.

Vierailija
2/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi oli aika törkeä, et ole hyviä tapoja hänelle sitten opettanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tietäisi vaimonsa odotukset, niin kai sentään toteuttaisi tämän toiveet, eikä vaan jankuttaisi, että ei meillä ole tapana?

Vierailija
4/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon äitiys koruilla? Että uhrasi kroppansa?

Vierailija
5/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hypitä toisen toiveiden mukaan? Jos mies on oppinut, että äitienpäivä on lasten päivä äidille niin miksi vaimo loukkaantuu siitä, että mies ei häntä lahjo? Ei mies ole vaimonsa lapsi.

Vierailija
6/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hypitä toisen toiveiden mukaan? Jos mies on oppinut, että äitienpäivä on lasten päivä äidille niin miksi vaimo loukkaantuu siitä, että mies ei häntä lahjo? Ei mies ole vaimonsa lapsi.

Miten se on itseltä pois? Eikö voi joskus tehdä toisen toiveiden mukaisesti ihan vain siksi, että toinen ilahtuisi?

Vierailija
7/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun nyt sitten antaa sen vaan maata kotona, kun äiti kerran opetti että näin se menee..?

Vierailija
8/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseistä juhlapäivää ei mainita Raamatussa.

Vierailija
9/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän saa isänpäivänä käydä vieraissa? Saahan hän toteuttaa toiveensa, koska siitä ilahtuu?

Vierailija
10/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies elättää perheen eikä vaimon tarvitse käydä töissä, niin ihan OK.

Vierailija
11/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän saa isänpäivänä käydä vieraissa? Saahan hän toteuttaa toiveensa, koska siitä ilahtuu?

Vierailija
12/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan miehen käyminen vieraissa loukkaisi varmaankin vaimoa.

Itse olen sitä mieltä, että miehen ei tarvitsisi minua lahjoa, mutta lahjoo kuitenkin ja toki olen iloinen siitä. Se, että jos toivoisin lahjaa ja hän viittaisi asialle kintaalla, olisi kuitenkin loukkaavaa. Kyllä minä harmistuisin siitäkin, että tavallisena arkipäivänä toivoisin hänen käyvän kaupassa ja hän ilman mitään syytä jättäisi käymättä. Pitäähän puolisoaan nyt sen verran kunnoittaa, että ajattelee hänenkin hyväänsä!

Vierailija
13/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen toiveena on käydä vieraissa, ei se mitenkään voi loukata vaimoa! Kyseessähän on miehen toiveen kunnioittaminen aivan samalla tavalla kuin äitienpäivän juhliminen vaimon toiveiden mukaan.

Kenellä on lupa laittaa toiveet paremmuusjärjestykseen? Kun mies ei ole vaimonsa lapsi vaan puoliso, riittää se halaus merkiksi siitä, että äitienpäivä on kyllä huomattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi