Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies laittaa sinun nimesi äitinsä äitienpäiväkorttiin

Vierailija
07.05.2010 |

vai tuleeko siihen vain hänen ja lasten nimet? Erityisesti kiinnostaa ne, joiden miehen ei tarvi muistaa heitä koska eivät ole tämän äiti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lapsi antaa oman kortinsa myös, joissa vain heidän nimensä.

Ei se anoppikaan minulle korttia anna.

Vierailija
2/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kuulun siihen sarjaan, jonka mies muistaa äitienpäivänä myös vaimoaan ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan kaikkien nimet.

Vierailija
4/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan lakikin joka kieltää nimen väärentämisen.

Ja en todellakaan laita siihen sitä itsekään, en anna anopille äitienpäivälahjaa, eikä äitienpäivänä mennä anopin luo.

Vierailija
5/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se kyllä olen minä, joka käsken lasten piirtää mummuille kortit ja kirjotan sitten itse kaikkien nimet.

Äiti on äiti, mummu on mummu ja mieheni äiti on synnyttänyt mieheni - tietysti hän siis on äiti ja minä voin onnitella häntä. Ihan kuten hänkin onnittelee minua äitienpäivänä. Se on äitienpäivä, ei oman äidin päivä.

Vierailija
6/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lasteni isoäiti saa tulla juhlituksi minunkin puolestani. Mutta minun mielestäni miehen ei _tarvitse_ muistaa minua, mutta ilahdun jos muistaa (ja ehkä loukkaannun jos ei. :D ), meinaan että koskaanhan mitään kivaa ei ole pakko tehdä mutta usein kannattaa.

Vierailija
7/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies kirjottaa ihan itte minun äitini korttiin. Laitetaan aina "onnittelut mummille" ja koko perheeltä menee.

Vierailija
8/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAHVASTI sitä mieltä, että miehen ei pidä heitä muistaa, koska eivät ole miestensä äitejä.

Nämä naisethan tuovat kärkkäästi varsinkin äitienpäivän jälkeen mielipiteensä ilmi niissä keskustelunaloituksissa, joissa kysytään että miten meni äitienpäivä ja saitko lahjoja.

Mutta nämä äidit kyllä menevät syömään anopin juhlaruokia, kirjoittavat nimensä korttiin jne. Nuo vahvat mielipiteet tulevat selvästi vain puolustuskeinona sitä vastaan, että oma mies ei muista millään lailla. Ja se on surullista.

Vierailija
9/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hänen äitinsä

Vierailija
10/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minä kirjoitan kortit molemmille mummoille ja laitan molempiin kortteihin kaikkien perheenjäsenten nimet.

Ja kyllä, mies muistaa minua äitienpäivänä vaikken olekaan hänen äitinsä. Hän nähkääs arvostaa äitiyttäni.

Vierailija
11/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako mies laittaa sun mummun korttiin nimen? ja toisin päin?

ja meillä on tapana pistää siis. oikeestaan meillä ei ole kuin yksi mummu enää. anoppiani onnittelen että on noin hienon miehen tehnyt(minulle =) )

Vierailija
12/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se, jonka miehen ei tarvitse muistaa minua, mutta jonka mies kuitenkin muistaa minua. Yleensä kortissa lukee jotain "Iloista äitienpäivää Mummolle" tms. Jos siinä lukisi "Äidilleni", niin sitten saattaisin jättää väliin...

Vierailija
13/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppini ei ole minun äitini.

oma äitini on kuollut joten en tiedä laitettaisiinko miehen nimeä hänen korttiinsa.

Ei kyllä isänpäivänäkään laiteta miehen nimeä minun isäni korttiin...

Vierailija
14/15 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei

Vierailija
15/15 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole äitiä.Ei niin sanottua anoppia.Ei miestäkään.Lapsi meni mumolaan äitienpävänä.Toinen lapsi oli urheilu leirit tai kilpailut äitienpäivänä.Ihan itse kortin lapsi teki isän äidille.Annoin kukkarahan mukaan.Enkä muista oliko nimeäni kortissa,tuskin? Joulu kortit syntymä päivä kortit oli ja pienet lahjat heille.Siihen asti kun lapsi täytti 18v.Loppu minun lahjan ostot mummolle.papalle ja lapsen iskalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi