Noloimmat stondikset/ruiskahdukset
Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?
Kommentit (550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo intissä kuumemittarin laitto takapuoleen voi olla totta. Meillä tehtiin sitä myös jos sattu tuleen kipeäksi juuri ennen marssia/leiriä.
On totta. Vielä 80-luvun lopulla näin tehtiin ainakin joissain varuskunnissa. Kerran "otilla" oli harvinaisen iso porukka kuumettaan valittamassa, taisi olla joku leiri tulossa. Lääkintähuoltoupseeri uhkaili että laitetaan sama mittari joka toiselle takapuoleen ja joka toiselle suuhun. Mistä tietää vaikka joku olisi ollut tyytyväinen jos olis toteutettu...
Totta on perseestä mittaus. Ei liity nyt keskustelun aiheeseen. Vuonna 1980 menin valittamaan oloani ja kuume mitattiin takapuolesta. Vastaanotolla työskennellyt varusmiestoverini salli minun itse hoitaa mittarin asennuksen ja poiston. Ei tullut noloa stondista, ruiskahduksesta nyt puhumattakkaan. Ei ainakaan minulle, tuskin muillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti. Tehdäänkö jätkille intissä tuollaisia. Joudutte pullisteleen siellä ja toinen jätkä työntää teille mittarin perseeseen? Yäk! Ja sitte teillä stondaa? Miten oikeen suostutte tuollaiseen?
Ei tehdä.
Tämä on jonkun fantasiaa vaan.
Voi hyvin olla että enää nykyään ei tehdä mutta ennen tehtiin, se on totuus. Sitä en usko että kukaan olisi koskaan siinä stondiksen saanut.
Viestimies vm 88
Eikös tuossa joku kertonut saaneensa stondiksen?
Olin intissä 96. Eipä Turun varuskunnassa ainakaan kuumetta mitattu perseestä. Tämä on fakta, olin itse sairastuvalla läminä ja mittailin ihan kainalosta lämmöt. Voi olla, että jossain muualla tehtiin toisin, mutta lämi-kurssilla opetettiin, että vain poikkeustapauksissa lämpö mitataan perseestä.
Mikä on poikkeustapaus? Samana päivänä alkava marssi tai leiri?
Asuimme tuolloin tyttöystäväni kanssa Otaniemen opiskelija perheasunnossa. Ilta oli vapun aaton aatto, ja tyttöystäväni oli töissä, minä olin ollut lenkillä, käynyt suihkussa ja istuin katsomaan verkkareissa ja t-paidassa telkkarista jotain Stallone tai Swarzenegger toimintapläjäystä. Tyttöystäväni nuorempi sisko Julia oli tullut Turusta kaupunkiin joihinkin opiskelijarientoihin, ja oltiin sovittu, että hän voi nukkua meillä. Yhdeksän aikoihin illalla ovikello soi, ja Julia tuli meille koko päivän juhlimisen ja juomisen jälkeen hilpeänä mutta väsyneenä. Hän tuli sohvalle viereeni, ja nosti jalat sohvalle, ja nojasi olkapäähäni. Hänen silmät painui kiinni samalla kun pää alkoi valua rinnalleni ja siitä syliini. Hänellä oli kasvot puolittain alaspäin ja suoraan jalkovälini päällä. Hän oli kuin ilmetty isosiskonsa vaaleine pitkine hiuksineen, mutta vain muutamaa vuotta nuorempana painoksena.En voinut sille mitään, että kaluni alkoi lähes välittömästi paisumaan kun Julian kasvot olivat painuneena sitä vasten. Julian suusta kuului tuhinaa ja valui kuolaa verkkareilleni jo kovana seisovan kaluni nupin kohdalle. Koska olin kommandona, ,älissä ei ollut kuin märäksi muuttuvat verkkarini.Tunsin verkkareitteni venuvän märkänä ja kaluni painavan Julian avonaista suuta vasten. Pystyin melkein kuulemaan kuinka kaluni rukoili, että vetäisin verkkareitani alas, jotta se pääsisi liukumaan tyttöystäväni pikkusiskon kuolaavaan suuhun. Haluistani huolimatta nostin Julian päätä, siirryin pois paikalta, ja laitoin tyynyn kauniin tuhisevan ja kuolaavan pään alle. Stondis oli ainoastaan minulle nolo, sillä kumpikaan, tyttöystäväni, eikä hänen pikkusiskonsa siitä ikinä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena kloppina 14 v. harrastin ratsastusta. Jouduin sitten ratsastamaan sairaan hyväperseisen tytön takana. Mulla jalassa kireät farkut ja kevyttä ravia mentiin. Huh huh. Loppu on historiaa, mä todellakin laukesin siinä keventäessä.
Onneksi kulli ei ollut kasvanut vielä nykyisiin mittoihin, mutta kaiken huippu vielä oli kun ratsastuksen opettaja huusi, koita xxxx keskittyä. Keskity nyt siinä sitten. Lopputunti meni housut märkänä ja täytyy sanoa, että parempaa orgasmia en enää tähän mennessä ole saanut kokea. M49
Tää oli paras tähän mennessä, ihanan viaton. Kiitos ja pusi pusi.
Muut onkin aika lennokkaita fantasioita
Ensimmäinen kerta seksiä kimpassa tyttöystävän ja vieraan miehen kanssa. Aloiteltiin niin, että nuolin tyttöäni ja hän otti vieraalta suihin. Kun oli oma vuoroni saada suikkari, pääsin katsomaan kuuminta koskaan näkemääni takaapäinpanoa ja juuri kun sain riisuttua housuni, tulin koskematta kikkeliin pitkillä ruikkauksilla. Vaikka oltiin pidetty taukoa seksistä kokonaisen viikon, uusi tilanne jännitti niin paljon, että uuteen seisokkiin tarvittiin pitkä suihinotto, joka kaiken lisäksi keskeytyi kahdesti tyttöystävän orgasmiin. Kun lopulta tuli oma vuoroni, laukesin lähetyssaarnaajassa parissa minuutissa. Kahdestaan seksi kestää huomattavasti pidempään. M30
Kun vaihdoin palovaroittimen paristoa appivanhempien hirsimökillä, minun täytyi kiivetä huojuville kattopalkkiin nojaaville tikkaille. Anoppini piti tikkaista kiinni, ja kurkottaessani palovaroittimeen, painauduin lantiosta tikkaita vasten saadakseni tukea vartalollani. Olin juuri sellaisella korkeudella, että anoppini pää jäi melkein jalkovälini alapuolelle. Anoppini käänsi kasvojaan ylöspäin kysyäkseen miten sujuu, ja samalla hänen leukansa painui kassejani vasten. Tottakai mulla alkoi aika nopeasti seisomaan siinä. Luulen, että anoppini teki sen tahallaan minua kiusatakseen ja ehkä omien halujensa takia, sillä seisokkini oli collegehousuissani varmasti hyvin näkyvillä. Sain kuitenkin pariston vaihdettua, ja päästessäni alas, anoppi sanoi hymyillen, että "sehän meni hienosti, tuuthan vaihtamaan sen taas ensi vuonna."
Olen nainen, mutta kerran kävi nolosti. Menin salille miespuolisen kaverini kanssa, koska tämä oli kokeneempi ja vatsoja tehdessä alkoi lantion alueella vähän supistelemaan niin meinasin lopettaa. No kaveri motivoi jatkamaan kunnes sain orgasmin ja toivoin, että tämä ei tajunnut mitä juuri tapahtui. Kertoi kuitenkin hiljaa, että näin käy joskus ei se mitään.
16 vuotiaana kun oli tarkoitus harrastaa tyttöystävän kanssa seksiä eka kerran. Kun tyttöystävä vain koski laukesin heti ja stondis loppui. Tyttöystävä hyväili ja hieroi stondiksen takaisin mutta 2 kertaa laukesin taas melkein heti. No ei se onnistunut sillä kertaa ja hävetti kauheasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa aamu vastaanotolla. Olin boxerit alhaalla kontillaan. Kun pyllyyni työnnettiin kuumemittari sain stondiksen.
Oliko työntäjä mies- vai naisoletettu?
Miesoletettu työnsi mittarin sisään toinen miesoletettu katto vieressä. Naisoletettuja ei paikalla ollu.
Ai että kuulostaa kiihottavalta. Olispa minullekin tehty intissä noin. Olis kyllä kiva ollu alastomana pyllistää kahden jätkän edessä ja kun mittari olisi työnnetty sisään. Varma stondis
Lisään vielä ettei naisoletettuja olis tarvinnutkaan ollakkaan paikalla.
Joskus yläasteikäisenä tuli vielä selkäsaunoja äidin reisillä poikittain ihan paljaalle pyllylle ja syystä tai toisesta eräällä kerralla piiskauksen alkaessa vaan koveni ihan kivikovaksi. Piiskauksen loputtua kun sai luvan nousta siitä reisiltä ylös, niin häpeissäni yritin hieman peitellä ja nopeasti vetää bokserit jalkaan, mutta aika varmasti äiti näki sen koska siihen kertaan loppui ne selkäsaunat.
Teininä kuulin rappukäytävästä, että yläkerran vähän nuorempi tyttö oli kaverinsa kanssa rapussa lähellä puuhastelemassa ja hihittelemässä jotain. Oma vessa oli rapun ovea vastapäätä, joten teinikiimoissani keksin kääntää suunnilleen silmien tasalla olleen postiluukun - josta näki suoraan vessaan - auki. Sitten vaan runkkaamaan vessaan ja tietenkin niin päin, että postiluukusta kurkistava näkisi varmasti jöpöttävän kikkelini. Veikkasin oikein, että avonainen postiluukku kiinnostaa seikkailevia tyttöjä ja kohta hyvin läheltä postiluukkua kuuluikin hiljenevää puhetta ja kuiskailua... En saanut selvää, mitä kuiskivat, mutta se riitti ja roiskin saman tien ähkien pitkin vessan seinää. Ihan varma ei voinut olla, mitä näkivät, mutta tukahdutettua tirskuntaa ja lopulta juoksuaskeleet ylös rappuun kuului postiluukusta...
Upea ja kuumottavan tuhma laukeaminen oli, mutta heti perään mietin, että kaikkea se kiima teettää ja hävetti mitä hiton itsensäpaljastelua tuli tehtyä. Lievästi sanottuna huolella nolotti kaikki seuraavat vuodet törmätä tuohon yläkerran tyttöön nurkilla...
Vierailija kirjoitti:
Teininä kuulin rappukäytävästä, että yläkerran vähän nuorempi tyttö oli kaverinsa kanssa rapussa lähellä puuhastelemassa ja hihittelemässä jotain. Oma vessa oli rapun ovea vastapäätä, joten teinikiimoissani keksin kääntää suunnilleen silmien tasalla olleen postiluukun - josta näki suoraan vessaan - auki. Sitten vaan runkkaamaan vessaan ja tietenkin niin päin, että postiluukusta kurkistava näkisi varmasti jöpöttävän kikkelini. Veikkasin oikein, että avonainen postiluukku kiinnostaa seikkailevia tyttöjä ja kohta hyvin läheltä postiluukkua kuuluikin hiljenevää puhetta ja kuiskailua... En saanut selvää, mitä kuiskivat, mutta se riitti ja roiskin saman tien ähkien pitkin vessan seinää. Ihan varma ei voinut olla, mitä näkivät, mutta tukahdutettua tirskuntaa ja lopulta juoksuaskeleet ylös rappuun kuului postiluukusta...
Upea ja kuumottavan tuhma laukeaminen oli, mutta heti perään mietin, että kaikkea se kiima teettää ja häv
Ymmärrän että nolotti, mutta toisaalta parhaassa tapauksessa annoit tytöille vuosikausiksi sormetusmateriaalia
"Ymmärrän että nolotti, mutta toisaalta parhaassa tapauksessa annoit tytöille vuosikausiksi sormetusmateriaalia"
Kunhan ei traumoja tullut ja toivotaan! Vähän kyseenalaista paljastelutoimintaa, mutta itsepähän toisten postiluukusta kurkkivat ;)
Ja noloudesta huolimatta aika sykkivä ajatus edelleen vuosien jälkeen, että nuori tyttö olisi joskus sormetellut meikäläisen laukeaminen mielessään...
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä lenkillä voi alkaa seisomaan? Miten MINKÄÄN urheilusuorituksen aikana voi alkaa seisomaan? Vehkeethän päinvastoin kutistuvat liikuntasuorituksesta.
Ihan paaaskaaa...
Kyllä voi. Joskus lukioaikaan mulla oli sellaiset verkkarit, että jotenkin munat hölskyi niissä juostessa jos oli samaan aikaan sopivan löysät alkkarit. Ei se paljoa vaadi kun 16-vuotiaalla alkaa seistä kun vehkeet hankautuu housuissa suunnistaessa.
Alkkarien sauma hinkaa ympärileikatun kalun terskan taakse, laukoo heti
Ruiskahtiko edestä ja takaa?