Noloimmat stondikset/ruiskahdukset
Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?
Kommentit (550)
Lohjan torilla roiskahti housuun, kun Purra innostui tanssimaan. Tilanne näkyy yhdellä videoista, jos osaa katsoa.
Teinipoikana ja nuorena miehenä nolotti kun naispuolinen lääkäri tai hoitaja hipaisikin lälähellekään kulliani. Heti täysi ja kova stondis. Nyt nolottaa kun ei värähdäkään, kun nuori naislääkäri tutkii eturauhasen, kivekset ja peniksen diagnoosia varten.
M68
Sama vika täällä. Ei pelkoakaan erektiosta vaikka nuori naislääkäri kuinka koskettelee.
Vierailija kirjoitti:
Teininä otettiin painimatsi kaverin pikkusiskon kanssa. Alkoi seisomaan ihan kivikovana painin hävisin myös ihan pystyyn. Kyllä hävetti
Pienimunaiset häviää tytöille
Joskus kymmenen vuotta sitten kävin muutamaan kertaan runkkaa massa metsässä pururadan varressa ison kiven takana.
Vierailija kirjoitti:
Teininä otettiin painimatsi kaverin pikkusiskon kanssa. Alkoi seisomaan ihan kivikovana painin hävisin myös ihan pystyyn. Kyllä hävetti
Et oo mikään mies jos tytölle häviät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee
Mulla ruiskahti kun luin tätä ketjua.
Yläkoulun liikuntatunnilla mentiin kerran uimahalliin ja ohjelmassa oli vesipalloa. Tunnin lopussa otettiin ottelu tytöt vastaan pojat joka kaikkien yllätykseksi päättyi tyttöjen selkeään voittoon. Tytöt olivat tietenkin aivan riemuissaan voitostaan, luokan pojille (minulle mukaan lukien) tilanne oli aika nolo. Tytöille häviämisessä oli kuitenkin samaan aikaan jotain todella kiihottavaa ja minulla alkoikin jo altaassa seisomaan ihan kunnolla. Altaasta noustessa huomasin että monilla muillakin pojilla oli selkeästi erottuva kohouma uimahousuissa. Tyttöjä tietenkin nauratti kovasti kun luokan pojat kävelivät kohti pesutiloja tappion kärsineinä ja teltta pystyssä. Tytöt kiusoittelivat meitä asiasta vielä pitkään jälkeenpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaiset häviää tytöille
Tämä on totta. Mitä heikompi mies, sitä pienempi muna
Vierailija kirjoitti:
Yläkoulun liikuntatunnilla mentiin kerran uimahalliin ja ohjelmassa oli vesipalloa. Tunnin lopussa otettiin ottelu tytöt vastaan pojat joka kaikkien yllätykseksi päättyi tyttöjen selkeään voittoon. Tytöt olivat tietenkin aivan riemuissaan voitostaan, luokan pojille (minulle mukaan lukien) tilanne oli aika nolo. Tytöille häviämisessä oli kuitenkin samaan aikaan jotain todella kiihottavaa ja minulla alkoikin jo altaassa seisomaan ihan kunnolla. Altaasta noustessa huomasin että monilla muillakin pojilla oli selkeästi erottuva kohouma uimahousuissa. Tyttöjä tietenkin nauratti kovasti kun luokan pojat kävelivät kohti pesutiloja tappion kärsineinä ja teltta pystyssä. Tytöt kiusoittelivat meitä asiasta vielä pitkään jälkeenpäin
Heikkoja poikia teidän luokalla kun ette tytöille pärjänneet. Kyllä yläkouluikäisten poikien pitäisi siinä kunnossa olla että löylyttävät tytöt lajissa kuin lajissa
Nuorena heräsin kesällä kuumassa makkarissa ilman peittoa ja housuja tosi kovassa aamustondiksessa, selällään maaten. Makkari oli sellainen läpikulkuhuone kodinhoitohuoneeseen. Havahduin siihen kun tyttökaverin äiti oli juuri kävellyt siitä ohi laittamaan pyykkiä. Vedin peiton päälle ja olin niinkuin en olisi huomannutkaan hänen liikettä. Jälkeenpäin vähän on vähän huvittanut se mitähän hän mietti tilanteesta.
Olin ensimmäistä kertaa kosmetologilla sokeroinnissa. Jännitti muutenkin ja kun kaunis kosmetologi vielä kertoi kuinka miehet turhaan pelkää erektiota sokeroinnissa, niin olin kyl samantien kovana. Hän vain jatkoi työtä kuin mitään ei olisi tapahtunut ja mä yritin olla laukeamatta. Sokeroinnin kipu oli onneksi niin kova, että stondis laski aika pian. Kotona piti sit heti mennä runkkaamaan.
Olin armeijassa kolme viikkoa runkkaamatta ja menin tämän jälkeen heti sukujuhliin. Saunassa pikkuserkun kanssa tuli vilkuiltua tämän posliini pillua ja seisokki siitä seurasi. Oli vähän hämillään, mutta kyllä siitä selvisi, vaikka vähän hihitteli.
Sun mielikuvitukseton ja paska elämäsi on sun oma ongelmasi, ei muiden.