Noloimmat stondikset/ruiskahdukset
Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?
Kommentit (550)
Armeijassa aamu vastaanotolla. Olin boxerit alhaalla kontillaan. Kun pyllyyni työnnettiin kuumemittari sain stondiksen.
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa aamu vastaanotolla. Olin boxerit alhaalla kontillaan. Kun pyllyyni työnnettiin kuumemittari sain stondiksen.
Oliko työntäjä mies- vai naisoletettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesoletettu työnsi mittarin sisään toinen miesoletettu katto vieressä. Naisoletettuja ei paikalla ollu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesoletettu työnsi mittarin sisään toinen miesoletettu katto vieressä. Naisoletettuja ei paikalla ollu.
Ällöttävää! Miksi sinulle noin tehtiin ja miltä se tuntui?
Ei noloin mutta hauskin roiskaisu. Tyttis aloitti pillerit ja halusi munaa paljaalla. Tilanne kiihotti niin paljon, että nalli paloi jo ensityönnöllä. Jatkettiin sitten taukoa pitämättä, keli oli liukas ja pidemmän laittamisen jälkeen ränniin meni toisetkin ryynit.
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla toive ajattelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla toive ajattelua
On.Nykyisillä kuuumemuttareilla saa lämmön otettua sekunnissa ja sitä ei oteta tuolta.😉🤣
Eiköhän se tehty silkasta kiusasta. Kun sattui sairastuun juuri ennen pitkää metsäleiriä. Ainakaan vuosituhannen vaihteessa armeijassa oli mittarit mitä piti pitää kainalossaki jokunen minuutti. Ja tuntui erittäin nöyrryyttävältä.
Lisään vielä että jos se olisi toive ajattelua. Itse toivoisin että sen olis tehnyt naisoletettu .
Suihkun jälkeen kuivasin itseäni ja vähän leikittelin kalullani. Ei ollut ihan täydessä seisokissa. Yllättäen anoppi avasi kylpyhuoneen oven ja näki kullini.
Kyllä tuo intissä kuumemittarin laitto takapuoleen voi olla totta. Meillä tehtiin sitä myös jos sattu tuleen kipeäksi juuri ennen marssia/leiriä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo intissä kuumemittarin laitto takapuoleen voi olla totta. Meillä tehtiin sitä myös jos sattu tuleen kipeäksi juuri ennen marssia/leiriä.
On totta. Vielä 80-luvun lopulla näin tehtiin ainakin joissain varuskunnissa. Kerran "otilla" oli harvinaisen iso porukka kuumettaan valittamassa, taisi olla joku leiri tulossa. Lääkintähuoltoupseeri uhkaili että laitetaan sama mittari joka toiselle takapuoleen ja joka toiselle suuhun. Mistä tietää vaikka joku olisi ollut tyytyväinen jos olis toteutettu...
Taitaa jo mennä vähän ketjun aiheen ohi mutta näistä kuumemittarien työntämisestä takapuoleen armeijassa oli juttua Ilta-Sanomissa Kin joku vuosi sitte. Siinä oli varusmiehiltä mitattu lämpö takapuolen kautta kun oli ennen leirille lähtöä valittanut jalka ja selkäkipua. Järkyttävää nöyrryyttämistä tuollainen. Tämä on kuitenkin tapahtunut ehkä 5-6 vuotta sitten.
Siis oikeasti. Tehdäänkö jätkille intissä tuollaisia. Joudutte pullisteleen siellä ja toinen jätkä työntää teille mittarin perseeseen? Yäk! Ja sitte teillä stondaa? Miten oikeen suostutte tuollaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti. Tehdäänkö jätkille intissä tuollaisia. Joudutte pullisteleen siellä ja toinen jätkä työntää teille mittarin perseeseen? Yäk! Ja sitte teillä stondaa? Miten oikeen suostutte tuollaiseen?
Ei tehdä.
Tämä on jonkun fantasiaa vaan.
Sairastuin intissä, sain vpen mega kuurin ja maha meni löysälle. Menin vastaanotolle valittamaan, varuskunnan lääkäri määräsi tutkimuspöydälle kyljelleen, housut alas, sitten veti kumihanskaa käteen ja suoritti suolen sisäisen tutkinnan jonka tuloksena totesi valituksen aiheelliseksi ja määräsi varuskuntasairaalaan makoilemaan. Ois se ehkä yksikin sormi siihen riittänyt mutta tykkäs sormettaa kahdella. Posket punoitti vissiin molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Sairastuin intissä, sain vpen mega kuurin ja maha meni löysälle. Menin vastaanotolle valittamaan, varuskunnan lääkäri määräsi tutkimuspöydälle kyljelleen, housut alas, sitten veti kumihanskaa käteen ja suoritti suolen sisäisen tutkinnan jonka tuloksena totesi valituksen aiheelliseksi ja määräsi varuskuntasairaalaan makoilemaan. Ois se ehkä yksikin sormi siihen riittänyt mutta tykkäs sormettaa kahdella. Posket punoitti vissiin molemmilla.
Varmaan runkkaat kun kirjoitat tätä fantasiaasi ?🤣🤣🤣🤣
Ei noissa mitään fantasiaa ole! Siellä tuommoseen simputukseen joutuu helposti. Siellä niin tykätään nuorten poikien alapäästä. Mutta eihän suomalaiset liian helpolla päässeet akat Tuommosta ymmärrä.
En. Tämä tapahtui 89 vuonna Tikkakoskella varuskuntasairaalassa. Olin kyllä melko hämmentynyt tapahtuneesta, ei siitä kehdannut kellekään puhua. Maha oli tosi kipee eikä mikään pysynyt sisässä. Pari päivää makoiltua kuuri loppui ja maha parani ja pääsi takas komppaniaan. Lääkäri oli joku nuorehko mies.
Minulla on brassissa joka kerta tullut täysin kivikova seisokki. Tietysti toimenpiteen aikana vaihtelee täysin veltosta kovaan stondikseen ja kaikkea siltä väliltä.
M55