Noloimmat stondikset/ruiskahdukset
Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?
Kommentit (550)
Olin opiskeluaikana uimahallissa uimassa. Halli oli todella rauhallinen eikä suihkutiloissa ollut ketään muita kuin minä ja yks toinen samanikäinen tyyppi, joka katseli selkeesti niin suihkussa kuin saunassa. Tyypillä on erittäin komea kroppa ja kulli ja pesi itseään viereisessä suihkussa lievän puoliheijarinsa kanssa. Itsellä oli pitkä runkkutauko takana ja oli pidättelemistä, ettei ottaisi eteen. Jostain syystä tilanne oli aika kiihottava. Ja eiköhän pukkarissa sen kaappi ollut melkein omani vieressä. Kuivailin siinä itseäni ja en mahtanut mitään pienelle puoliheijarille. Jostain syystä tuo tilanne, että toinen katseli jämäköitynyttä ja heiluvaa kaluani tuntui vaan jännältä. Tyyppi istui penkillä aivan vieressä ja hänellä oli jo näkyvä stondis. Yllättäen hän ojensi kätensä ja tarttui kulliini. Säpsähdin, mutta hitto, että se tuntui vähän liiankin hyvältä. Vain muutama veto ja lastit alkoi lentää pitkällä kaarella. Tyyppi yllättyi täysin ja suusta pääsi: OHO, se oli nopeeta!
Selvittyäni yllättävästä orgamista olo oli ristiriitainen. Nolotti koko touhu, mutta yhtä aikaa tuntui ihan sairaan hyvältä.
Pippeli pippeli pippeli pippeli pippeli pippeli pippeli pippeli kuukkeli kunkke dunkke kaljaa joi
Satunnaispartnerin pillun tuuhea karvoitus sai liemet lentoon. Oltiin tultu hänen luo ja mentiin suihkuun ennen nussimista. Seisoi jo valmiiks tietenkin. Sitten näin nykyisin harvinaisen todella karvaisen tussun. Pikimustaa karvaa. Pyysin saada painaa kasvoni niitä vasten ja sain luvan. Fiilistelin sitä miltä ne tuntui ja tuoksui. Nainen otti hetken päätä askelen taakse ja vienosti työnsi pääni pois ja samassa sieltä karvojen seasta alkoi lorista pissaa joka osui terskaan. Tää näky ja tunne kun munan päälle kusee upea nainen sai laukeemaan ilman mitää muuta kosketusta. Noloa siitä teki se etä piti odotella vartin verran uutta erektiota
Oltiin duuniporukalla illanvietossa. Naisille ja miehille oli omat saunat, mutta oleskelutila oli yhteinen ja löytyi järvi ja terassi. Pirukka vähän siis hajaantui keskustelukerhoiksi. Menin pyyhe päällä juttelemaan kolmen kolleegan eteen jakkaralle. Istuivat penkillä kylpytakit päällä. Siinä läppä lensi ja tunnelma oli hauska. Jossain kohtaa hiipi fiilis, että miksi niiden katseet käy napani alla. Kauhukseni tajusin istuvani hajareisin ja pyyhe kireällä ympärilläni. Eli näkivät kun penis reittä vasten ja kassit roikkumassa.
Hiivin siitä jollain tekosyyllä saunan puolelle. Hävetti ihan uskomattomasti, mutta arvon leidit taisivat tykätä maisemista. Asiasta ei onneksi töissä sittemmin koskaan puhuttu.
Lukiossa liikunnassa uimatunnilla lahkeettomissa speedoissa pongahti seisomaan sivulle niin, että kulli pilkotti sivulla hieman. Vähän nolo tilanne, kun en tätä itse huomannut. Olin siis ainut poika silloin joka piti speedoja, muilla oli uimashortsit. Tapahtuneesta aikaa noin puoli vuotta.
Onneksi olen nainen. Kaikki pysyy salassa jos niin haluaa. Jos olisin mies, olisi varmaan ollut satoja noloja tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen nainen. Kaikki pysyy salassa jos niin haluaa. Jos olisin mies, olisi varmaan ollut satoja noloja tilanteita.
Joo kyllä miehenä on vaikea piilotella jos rupeaa kunnolla seisoon esim.rannalla tai kylpylässä. Puhumattakaan kun spermaa lentää...
Pippeli pappeli poppeli peppeli pippel pippel pippel pippel
Olimme alle parikymppisiä tyttöystävän kanssa ja olin ollut jonkin aikaa kipeänä, seksiä ei siis ollut muutamaan päivään. Makoilimme sängyllä ja oloni parantuessa myös penis alkoi armottomasti seisomaan.
Kerroin tyttöystävälle, että nyt on hirveä paine tuolla alhaalla. Lyhyen hyväilyn jälkeen siirryimme lähäriin ja en sen lyhyen selibaatin sekä muutenkin herkän kiihottuneen penikseni takia kestänyt ollenkaan vaan ennen sisään työntymistäni laukesin voimalla suoraan tyttöystävän pimpalle.
Itseä nolotti aivan valtavasti ja punastelin heti kovasti, mutta tyttöystävää vain nauratti ja hän oikein säpsähti kun tuntui melko lämpimältäkin.. Voin kuvitella että ihan nautinnollista saattoi olla kokea tuo :)
Korkkiruuvi napsahti poikaystävän pippeliin
Vierailija kirjoitti:
Olimme alle parikymppisiä tyttöystävän kanssa ja olin ollut jonkin aikaa kipeänä, seksiä ei siis ollut muutamaan päivään. Makoilimme sängyllä ja oloni parantuessa myös penis alkoi armottomasti seisomaan.
Kerroin tyttöystävälle, että nyt on hirveä paine tuolla alhaalla. Lyhyen hyväilyn jälkeen siirryimme lähäriin ja en sen lyhyen selibaatin sekä muutenkin herkän kiihottuneen penikseni takia kestänyt ollenkaan vaan ennen sisään työntymistäni laukesin voimalla suoraan tyttöystävän pimpalle.
Itseä nolotti aivan valtavasti ja punastelin heti kovasti, mutta tyttöystävää vain nauratti ja hän oikein säpsähti kun tuntui melko lämpimältäkin.. Voin kuvitella että ihan nautinnollista saattoi olla kokea tuo :)
Hah tää on huono vitsi. ko rapsutan pyllyä sieltä irtoaa nahkat
Jas että seksi fantasioita täällä ruvettiin kertomaan, niitähän nää on. Armeijan lääkärintarkastukset ja kouluterveydenhoitalla käynnit.. suoraan joltain eroottiset novellit palstalta.
Pitkän seksittömän ajan jälkeen en älynnyt vetää käteen kun lähdin baariin. Baarista lähti mukaan nainen jolla oli hyvin muodostuneet kauniit rinnat. Niitä katsellessa, hyväillessä ja pillua nuollessa kiihotun niin paljon että lasti lähti. Eukko nosti hirveän elämän ja rupesi kuorsaamaan.
Muutaman kerran ollessani brassissa, on alkanut keuliin. Nolotti. Pyysin kyllä anteeks ja sanoin etten mahda mitään. Ei kuulemma haitannut enkä ollut myöskään ensimmäinen. Näin on käynyt vakipaikassa useamman kerran. Viimeksi olin itselle uudessa, silloin myös alkoi heräilemään. Yritin keskittyä kattovaloihin ja viimeviikon urheilusuorituksiin joten se helpotti.
Olin ihastunut kolmekymppiseen työkaveriin, minkä hän oli kyllä huomannutkin. Usein unohduin avokonttorissa katselemaan naista fantasiat mielessäni. Kerran hän pääsi yllättämään minut kesken unelmoinnin, kun normaaliim tapaan kysyi mennäänkö työpaikan ruokalaan lounaalle. Halusin tietysti lähteä, mutta lahkeessa pullotti näkyvästi. Naisen silmät oikein välähtivät, kun näki mikä oli tilanne. Ei kuitenkaan sanonut mitään. Ruokalan jonossa sitten vielä joku haki unohtuneet aterimet jonon välistä, niin että työkaveri peruutti yhtäkkiä pakaransa suoraan päin kivikovaa kaluani. Nainen säpsähti, mutta antoi vähän aikaa peppunsa olla paikallaan ennen kuin siityi eteenpäin. Koskaan ei puhuttu asiasta jälkeenpäin, mutta tuntui että tilanne oli molempien mielestä ihan virkistävä.
Hitto vieköön millainen seisokki tuli lantion magneettikuvauksissa. Hoitsu oli todella hot ja minun piti tottakai riisuuntua. Menin sinne putkeen makoilemaan ja ajatukset alkoivat leijailla siinä odotellessa. En saanut hoitajaa mielestäni vaikka kuinka yritin. Kun operaatio oli ohi niin eihän se stondis noin vain laskenut ja muija pamahti takaisin ja näki kaiken. Hävetti niin maan perusteellisesti, mutta kyllä sieltä hoitsulta leveä hymy tuli.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut kolmekymppiseen työkaveriin, minkä hän oli kyllä huomannutkin. Usein unohduin avokonttorissa katselemaan naista fantasiat mielessäni. Kerran hän pääsi yllättämään minut kesken unelmoinnin, kun normaaliim tapaan kysyi mennäänkö työpaikan ruokalaan lounaalle. Halusin tietysti lähteä, mutta lahkeessa pullotti näkyvästi. Naisen silmät oikein välähtivät, kun näki mikä oli tilanne. Ei kuitenkaan sanonut mitään. Ruokalan jonossa sitten vielä joku haki unohtuneet aterimet jonon välistä, niin että työkaveri peruutti yhtäkkiä pakaransa suoraan päin kivikovaa kaluani. Nainen säpsähti, mutta antoi vähän aikaa peppunsa olla paikallaan ennen kuin siityi eteenpäin. Koskaan ei puhuttu asiasta jälkeenpäin, mutta tuntui että tilanne oli molempien mielestä ihan virkistävä.
No tuskin se niin paljoa siinä kohtaa pullotti jos uskalsit jo sinne ruokalaan mennä?
Pylly pylly pylly pyllistää.palli palli palli pallistaa! pippeliä heilutaa ja huudan ehkä kerran vielä kerran kovaa palli heiluu pylly keinuu!