Noloimmat stondikset/ruiskahdukset
Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?
Kommentit (550)
Olimme lämmitelleet ja aloin laittamaan kondomia päälle, niin laukesin. Oli vähän noloa sanoa partnerille, että tuli jo. Toisen kerran laukesin, kun olin työntymässä sisään ja en saanut pidäteltyä.
monet kerrat housuihin ruiskinut, talvella ei mitään hätää. mutta kesällä ohuiden housujen kanssa ongelma kun märkä läiskä näkyy kauas
Rannalla Saksassa nainen jolla oli läpinäkyvät bikinit otti aurinkoa vieressä. Se kävi koko ajan jossain muualla ja tuli ees taas paikalleen ja taas meni jonnekin. Viimein meressä käytyään käveli niin lähellä mua että nännit näkyi läpi tietty ja pillun vako myös. Muhun päin pyllistely oli sit liikaa ja mulla jymähti seisomaan. Tämä toki huomataan ja nainen alkaa jutella. Istui tahallaan minuun päin jalat sen verran levällään että näin käytännössä pilluun. En ujostellut tuijottaa aurinkolasien takana. Totta kai hän tiesi mitä katson. En tiiä olisinko pillua saanut mutta yritin tappaa keskustelun. Jotenkin vaivautunut tilanne. Onnistuinkin lopettamaan jutustelun ja sitten kun hän ei katsonut runkkasin housujeni päältä spermat sortseihini.
Nuorena, parikymppisenä kollina törmäsin viihteellä ns. perhetuttuun, about 15v vanhempaan naiseen. Hän tahtoi kovasti hitaita tanssimaan ja seisokkihan siinä pamahti päälle, nainen oli sopivasti muodokas ja olin hänestä joskus runkkaillutkin. Tämä ei jäänyt leidiltä huomaamatta kun hieroi jalallaan puntissa seisovaa kullia siinä toisiimme nojaillessa ihan estotta. Kyllähän tuo hävetti kun seuraavan kerran kohdatessa tämä leidi kyseli että miten se ilta jatkui jne.
Ei yhtään noloa, kaikki upeita roiskahduksia ihanille naisille tai ajatuksille heistä.
Vierailija kirjoitti:
Ammattikoulun 3 lukuvuotena oli terveystarkastus, meillä oli semmonen n.30v isotissinen hyvännäköinen blondi terkka. Menin sinne tarkastukeen ja terkka tuttuun tapaan esitteli itsensä terveydenhoitaja Katiksi ja sitten hän esitteli että tässä on meidän tet harjoittelia Mira. Mira vähän hymyili ilkeästi, hän oli silloisen tyttöystäväni paras kaveri. Aluksi Mira kyseli kaikkea vointiin liittyvääja sitten otettiin pituus, paino ja vverenpaine, kuulo ja näkö. Kaikki ok sanoi Kati ja kirjoitti muistiinpanoja koneelle. Tuota noin, meillä on täällä tutkimus jossa tutkitaan nuorten miesten siittiöiden määrää spermassa ja meidän pitäisi ottaa vielä spermanäyte aloitti Kati. Mitä vit...!!! Niin spermanäyte vielä jatkoi Mira ja näytti huoneen nurkassa olevaa laitetta ja alkoi vetää käsiinsä hoitsun tiukkoja kumihanskoja. Ota vaan ne pokseritki myös pois ja käy tähän päälle kontilles näytti Mira tuota laitetta, tottelin ja Mira asensi allani ol
Mistä noita "lypsimiä" voi ostaa? Jos joku tietää, niin voisi kirjoittaa kommentteihin. Heti alkoi kiinnostaa.
ei oo totta amiksen terkat eikä lukion
Noin 20 vuotiaana olin siivoojana eräässä pankissa ja pankinjohtajana oli silloin mua reilusti vanhempi nainen joka pyöräili aina töihin kun mahdollista.
se kävi suihkussa ennen duunin aloittamista. Yks ilta kun menin konttorille töihin luulin että siellä ei ollut enää ketään. Naisten sosiaali tiloja puunailessa näin sen pukukopin edessä käytetyt pikkarit ja en voinut vastustaa kiusausta tarkastella niitä. Pakko oli myös pikkasen haistella ja aivan mahtava pillun tuoksu niihin oli jäänyt. Otin housut kokonaan pois ja rupesin runkkaamaan silmät kiinni pikkareita haistellen. Pukkarin ovet jätetään aina auki työn helpoittamiseksi. Tuli aivan mieletön nuoren miehen syöksy ja todella hyvä orkku. Pari sekunttia tämän jälkeen pankinjohtaja kysyeli joko saa pikkarinsa takaisin. Oli kuulemma seurannut ja nähnyt kaiken siitä saakka kun olin ne pikkarit ottanut ekaa kertaa käteen. Olin äärettömän nolona mutta onneksi pankinjohtaja taisi olla sinkkuna koska hymyillen totesi että oli aikamoinen esitys. Kukka puskan vein seuraavana päivänä ja kortin anteeksi pyydellen sen jälkeen kun usein nähtiin molempia hymyilytti aivan pirusti.
Olin hiljattain täyttänyt 18v ja yhen äitini kaverin jonka iteki olin vuosia tuntenut luona yötä koska juhlinta oli mennyt niin myöhään etten voinut porukoille mennä, ei ollut riittävästi taksirahaa ja muutenkin olin jtn puolvuotta vanhaa kympin tai parin velkaa menos sinne maksaa ni sain jäädä vierashuoneeseen yöksi ja pariskunta meni talon toiseen päähän makkariinsa. Aamulla heräsin vielä hiukan humalassa ja stondis päällä, kuulostelin pariskunnan vielä nukkuvan ja päätin hoitaa sen pois. Homma sujui hyvin ja kiireettömästi, puolen tunnin hommailun jälkeen annoin peniksen sykkiä ja heittää liemet jota muuten tuli paikkaan nähden ikävä paljon, nousin ylös ja kun kuivasin lakanoissa mutta täysin esillä yhä kovana olevaa penistäni nainen avaa oven ja kysyy otanko krapula-aamiaista sanon et voin ottaa ja hän laittaa oven kiinni, koputusta en ollut kuullut vaik oli koputtanut ja oli aika hiljainen aamupalahetki kun kumpikaan ei oikein mtn sanonut ainut mitä mä sain sanottua aamiaisesta kiittämisen lisäksi oli et vienkö ne vierashuoneen lakanat pyykkiin tjtn mut kuulemma olivat menossa muutenkin jtn ei hätää
M19
Vierailija kirjoitti:
Sepä vasta noloa oli :-D
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Yks noloimmiata paikoista missä alko seisoo.
Ni oli ysiluokalla liikuntatunnin jälkee suihkussa.
Kaikkien luakan poikien edessä.ja kaikkiha sen näki.
Tosi noloo
Homo!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2012 klo 13:23"]
Sepä vasta noloa oli :-D [/quote] Mulla on kunnia-asia, että mies laukeaa suuhun, vaikka herrasmiehenä yrittäisi ensin pidätellä. On ihanaa kiusata kielellä ja huulilla, kunnes miehen on vain pakko purkautua tai räjähtää. Juuri nytkin ajattelen yhtä miestä, jota olis ihana kiusata ja kiduttaa, kunnes nautinto olisi hänelle liikaa... Montakohan desiä tulisi ja miten valtavalla paineella?[/quote]
tiedoksi sulle tee-ruokalusikallinen 99% tapauksista
[/quote]
Juuri näin. Taas on mammoilla jutut. "Se äijä oli niin kiimassa, että oltiin sovittu panotreffit mun luokse viideksi, niin puoli tuntia ennen sitä se tunki kullinsa postiluukusta, ja ette ikinä muuten usko, mutta se kulli kiemurteli meidän lattialla kuin käärme ja nuuhkutti ilmaa sille
😆🤣😂👍
No kyllä muutaman kerran olen saunonut opiskelijakaverien kanssa. Nuoria ja nättejä ihmisiä sivusilmällä katsellessa seuraava runkkumatsku oli valmis mutta itse saunassa ei tapahtunut mitään hämmentävää. Koulukavereidenkin kanssa oli tullut yhteissaunottua ongelmitta.
Mutta kerran pursiseuran reissulla oli sovittu että naiset, sitten miehet, sitten seka. Minulla oli teknisiä ongelmia enkä päässyt saunaan, en jaksanut. Mutta koska seuran tukikohdassa on kertalämmitteinen sauna niin kävin aamulla jälkilämmössä. Olinkin aikaiseen, kello oli vasta kuutisen kun aurinko jo herätteli. Lampsin saunaan ja peseydyin ja kuulin että joku oli uimassa. Kohta uimarit tulivat myös saunaan. Ne olivat nelikymppiset naiset jotka usein purjehtivat yhdessä. Ystävällisiä ja kivoja tätejä. Toinen ihmetteli että ollaan niin aikaisessa ettei varmaan kukaan vielä. Toinen kysyi saako pestä selkäni ja minä kieltelemään, mutta niin se otti sienen kädestäni ja aloitti. Toinen peseytyi siinä edessäni ja minulla onnettomalla lentää kulii täysseisontaan. Häpesin silmät päästäni ja koin peitellä mutta eihän se jäänyt huomaamatta. Kun toinen pyyteli että pesenkö hänen selkänsä niin ei auttanut kuin pahoitella että tällainen nolo juttu kävi anteeksi vaan. Rouvat sanoivat ihan ystävällisesti että ei se haittaa yhtään ja pesivät sitten toistensa selän. Minä siinä sitten katselin kun rouvat siinä saunan lattialla pesivät toisiaan tissit heiluen eikä se seisokki siitä ainakaan vähentynyt. Toinen rouvista sitten sanoi että kuule on se synti jos me nyt jätetään tilaisuus käyttämättä. Niin siinä kävi että toinen lupasi pukuhuoneessa pitää vahtia ja toinen asettui alalaudetta vasten sopivasti. Työnnyin sisään ja tulin aika pian. Pahoittelin nopeuttani ja pyysin että saanko sormettaa... En halunnut nuolla omia spermojani. Rouva kuitenkin sanoi että hoidetaan tämä toiste ja meni suihkuun. En sitten kuitenkaan enää ottanut yhteyttä eikä hänkään.
No varmaan nolointa
tosin ei se nainen sitä tiennyt
mutta oltiin ekoilla treffeillä (minä olin 55v)
ja siten mentiin autoon ja suudeltiin kiihkeesti
nainen hyväili housujen päältä
ja minä hänen rintojaan (sillä ei ollut rintaliivejä) t-paidan päältä
ja laukesin housuihini
Nainen olisi halunnut nähdä kaluni mutta sanoin ei ekoilla treffeillä (IIIK)
Oisko naiset pitänyt paljastaa laukeaminen??
nais hierojan niskaa hieroessa on alkanut kovettumaan, siinä saa miettiä millä saa kovettuman pehmenemään ennen ylös nousua.
2 nolointa.
1. Lääkärin tekemä tuseeraus oli karmein kokemus. Ikää oli 18 pelkkiä alusvaatekatalogi kokemuksia seksistä. lääkärinä 30-35v todella muodokas ja kaunis nainen. Pyysi riisumaan housut ja asettumaan selälleen tutkimus pöydälle. Paineli vatsan tunnusteli nivuset jne tuossa alkoi jo vähän koveta erektio. Lääkäri huomasi tämän ja katsoi ihan avoimesti joka lisäsi kiihotusta. Komensi kyljelleen ja rasvaili sormiaan. Hiljalleen alkoi työntää sormea sisään joka tuntui ihan järjettömän hyvältä, lopulta löysi eturauhasen ja tutki sen. Oli sekunnista kiinni etten saanut siemensyöksyä.
Makasin kyljellään pöydällä ja rukoilin et salama iskisi. Mut ei. Lääkäri sanoi et käänny vielä selälleen hän "palpoi" tai jotain vastaavaa vatsan uudelleen.
Eiku selälleen kulli seisoi kovempana kun ikinä, touhutippoja valui kullin vartta ja lääkäri tunnusteli vatsaa. Hävetti ihan älyttömästi ja pelotti pukeutuminen kun pelkäsin et pienikin hipaisu saisi mut laukeamaan.
2 case. Hierojan pöydällä takareisien käsittely yövuoron jälkeen, uni ja hereillä olo maailman välillä. Alan nähdä semisti unta suihinotosta. Havahdun itse tohon säpsähdän. Huomaan et muna on taas ihan pystyssä ja mun asento on vähän takapuoli ylhäällä kun hieroja hieroo reisiä. Onneksi ei tarvinnut kääntyä mutta oli täysi työ saada erektio pois ennen hieronnan loppua. Ei olis paljon pidempään tarvinnut unen kestää niin olisin lauennut.
Mun top 3. Illanistujaiset, sauna istuskelen yksin ja nautiskelen elämästä. Ovi aukeaa 2 jurrista alastonta naista änkee lauteille, ei sua varmaan haittaa. Joo ei. Hirveä erektio hetkessä päälle. Ihan älyttömän kuuma, rukoilen et lähtekää pesulle. Seuraa järjettömän pitkiä minuutteja tuntuu että erektio alkaa hävitä. Kohta voin lähteä pois. No naiset lähtee veks ja pojoing erektio takasin kun katson lauteilta lähteviä alastomia hikisiä vartaloita. Naiset peseytyvät suihkussa ja saan nauttia lasioven läpi näkymistä.. Tosin nautintoa haittaa nestehukka ja uhkaava lämpöhalvaus.. viimeinenkin suihkut sammuvat ja kuulen kun ovi käy.. Äkkiä kylmään suihkuun ja juotavaa. Ovi auki pari askelta suihkun suuntaan muna täydessä tanassa 2 humalaista naista alkaa nauraa. Ilmeisesti oven käynti oli sitä että joku muu avasi sen ja sulki.
2. Baarihoito. Esileikki kesti baarissa 23.00-03.30. Nainen on kertonut haluavansa oikein kunnolla, kysyi baarissa kestänkö kauan ym..
Päästään asunnolle riisuuudutaan neito ottaa suihin 30sec . lähetys saarnaaja ja arviolta 6 työntöä tulen niin nopea etten ehdi estää mitenkään. Kaiken lisäksi ei saatu enää ylös tota uudelleen vaikka yritettiin mitä. ei tullu uusinta yritystä.
3. Nyky vaimo mä oksennan jos tuut suuhun en halua sitä, hyi. 3 SEC myöhemmin ihmeellinen orgasmi jossa ei tullut mitään ennakko merkkejä mällit vaan lähti räjähtäväsri.
Kivesten ultraääni tutkimuksessa.. Olin panikoinut sitä jo monta pvä aikasemmin ja ajattelin purkaa paineita pari kertaa samana päivänä kun tutkimus oli.. Noh kävin pesulla ja menin pöydälle makaamaan.. Sitten kun se nainen otti munasta kiinni ja veti esinahan taakse päin (en tiiä miks).. Valahti sitten kunnon jälkilimat sen käsille.. Noh se sitten sano et pidä kiinni siitä et pystyy tutkimaan kivekset.. Siinä sitten tunsin kun muna alko kovenee omassa kädessä.. Siinä olisin halunnu kadota näkymättömiin.. Noh ei mitään se hoiti hommansa ja puin ja kiitin!
No tä on vähä villi mutta...no mulla ruiskahti ketsuppi pullosta naamalle ketsuppia.Poikaystävä tanssi vieressä letkajenkkaa.kaupasta samana päivänä ostetusta juustosta löytyi varpaankynsi. meidän akvaariokalat juoksi ympäri asuntoa hyviä seksejä teille ja hyvää ruokaa tehtiin juustosta.
Kyllähän noita nuorena kävi. Hauskoja muistoja vaikka sillä hetkellä ei niin hauskalta tuntunut.
Joku 16-17v tyttöystävä vieressä sohvalla hieroo kullia shortsien päältä. Mun kädet liikkuu rinnoilla ja kokeilee pillua kesämekon alta.
Tyttö avaa mun shortsit ja ottaa kullin alushousujen alta. Ja mä laukean varoittamatta saman tien ilman että tyttö ehtii tehdä mitään. Kauhea sotku ja nolotus.