Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako??

05.05.2010 |

Mainittakoon ensimmäiseksi että raskaustestiä en ole tehnyt koska syön pillereitä ja kuukautiset olivat muutama viikko sitten eikä niiden todellakaan kuuluisi vielä tulla (normaalisti syön siis kaksi pilleriliuskaa peräkkäin).

Noniin, itse "ongelmaan". Minulla on nyt muutaman päivän ajan tullut kummalista tiputteluvuotoa, vähän samantyyppistä kuin aivan kuukautisten lopulla; ei kirkasta verta vaan ruskehtavaa, ja niukkaa mutta sen verran kuitenkin että pikkuhousut sotkeentuvat ilman suojaa (pärjää kuitenkin ihan minisuojalla!). Tämä tiputtelu alkoi noin nelisen päivää sitten, seksin jälkeen. Ihan normaalia seksiä eikä mitään raiskausmeininkiä sillä seurauksella että paikat valuvat verta :D

Pillereitä syön, mutta tässä taannoin (pari viikkoa sitten?) unohdin pillein ottaa ja taisimpa sitten harrastaa seksiäkin heikentyneen tehon (?) aikaan. Olin siis syönyt pillereitä parisen viikkoa, eli periaatteessa kertaunohduksestahan tuon tehon ei vielä oleellisesti kuuluisi heikentyä mutta mistäs sitä tietää kun nuori on niin se raskaaksi tuleminen voi käydä yllättävän helpostikin..

Mahassa on muutaman kerran käynyt kumma tunne, vähän kuukautiskipujen tyyppinen alavatsa-epämukavuus :D Ei siis mitään oikeita kipuja vaan sellaista juilimista mitä kuukautisten aikana. Lisäksi rinnat olivat arat jollain aikaa, mutta nyt ovat taas ihan normaalit.

Mitenkähän raskaustestit tällaisessa tapauksessa näyttävät mahdollisen raskauden? Tauko pillereissä olisi varmaan nyt paikallaan ja odottaa tulevatko kuukautiset.. Mutta voinko tehdä testin jo nyt (kun nuo oireet muistuttavat niin järkyttävän paljon munasolun kiinnittymisen oireita ja vähän kyllä nyt jännittää :S) ja voiko se näyttää positiivista?

Vauva kun ei nyt ihan suunniteltu olisi (jep, sen voi pillereiden käytöstäkin päätellä), mutta toisaalta ei se nyt mikään mahdotonkaan ajatus ole. :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan varmaan lopetaa ne pillerit ja katsoa tuleeko menkat, mutta testissä ei vielä näy raskaus kun raskaushormonin määrä ei vielä ole tarpeeksi suuri. Olikohan se noin viikko kiinnittymisestä kun pitäisi jo näkyä joten ennen sitä ei kannata testiä tehdä. En tiedä sitten miten sekaisin kierto menee jos lopettaa kesken kiekon pillerit. Itse varmaan söisin pillereitä vielä sen viikon verran, sitten tekisin testin ja jos positiivinen, sitten tietenkin lopettaisn pillerit. Mutta tsemppiä jatkoon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla