Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla tällaista miehen kanssa?

Vierailija
05.05.2010 |

Esimerkki: miehellä vapaapäivä ja lapsella lääkäriaika klo 10. Mies kuorsaa, minä tökin moneen kertaan että hei nyt ylös, lapsella on lääkäri ja meidän pitää ehtiä valmistautua. Mies lopulta hitaasti nousee, venyttelee ja käy suihkussa, alkaa keitellä kahvia... laittelee itselleen aamupalaa. Minä laitan lasta valmiiksi, lapselle hoitolaukun ja eväät, patistan miestä antamaan lapselle edes aamupalaa. Eli ihan sama kuin minä lähtisin kaksin lapsen kanssa, mies ei ota vastuuta lähtemisestä (itsestään just just, tosin odottaa että minä herätän hänetkin) saatika lapsesta. Ärsyttää tällainen niin! Aina tulee riitaa lähtötilanteissa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies selvästi luottaa siihen, että sä otat vastuun. Lakkaa ottamasta sitä.

Vierailija
22/29 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies selvästi luottaa siihen, että sä otat vastuun. Lakkaa ottamasta sitä.

Miten voi lakata ottamasta vastuuta lapsista? Antaa lääkäri-, ruoka-, nukkumaanmeno- ja muiden aikojen mennä ohi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan asiallisia aikuisia meillä asuu, vaikkakaan moelmpien ei tarvitse tohottaa ja hoitaa, mutta tasapuolisesti, vaihdellen.

Vierailija
24/29 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mistä sitten johtuu, kun kaikkialta (neuvolasta, lääkäristä, puheterapiasta.. jne)otetaan aina tarvittaessa minuun yhteyttä vaikka meillä se on mieheni joka käyttää lapsia ko. paikoissa. Meillä siis neljä lasta ja miehellä sellainen työ josta helpompi keskellä päivää irrottautua. Molempien numerot on kaikkiin lappuihin täytetty ja kaikkiall isän kanssa ainaa käyneet (ihan vauva-ajan neuvoloita lukuunottamatta). Tuntuu siksi hassulta jos vaikka soitetaan neuvola-ajan perumisesta ja pitäisi uusi sopia niin enhän minä tiedä milloinka se sopii..!!

Vierailija
25/29 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehellä sellanen työ et minä hoidan lapset. välillä on päiviä että en nää miestä ku ruokapöydässä ja joskus viedään eväät mukuloitten kans sille paikan päälle töihin. jos miehellä on vapaata niin en todellakaan herätä sitä jonkun aamumenon takia vaan annan nukkua niin jaksaa sitte taas olla töissä:)

mä en tajua ihmisiä mitkä on riippuvaisia toisesta ihmisestä et ei yksin voi mennä minnekkää.

Vierailija
26/29 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa nukkua, minä huolehdin lapsen ja itseni sinne lääkäriin.

Toisaalta mies todennäköisesti löytää tyhjän jääkaapin herätessään, minähän olen vasta menossa kauppaan lääkärissäkäynnin jälkeen. Ja sekös miestä sapettaa, pätkääkään en mieti, jääkö hänelle aamupala-aineksia.

Vierailija
27/29 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki pitää aina minun yksin laittaa valmiiksi.

Vierailija
28/29 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan että mies pitäisi ottaa mukaan näihin juttuihin, kantamaan vastuuta lapsesta eri tavoin. Käytännössä teidänkin mielestä miehen vastuu on sitä taloudellista ja tarvittaessa (kun äiti on estynyt) voi tehdä vähän jotain.

Meillä mennään yhdessä hakemaan lapset hoidostakin jos vain päästään. Mukavempi tehdä asiat yhdessä ja lapsen lääkärikäynnillä isäkin kuulee kaiken tarpeellisen ihan eri tavalla suoraan, perhe on yhtenäisempi tiimi jos kaikkea ei tehdä yksin "kun se onnistuu niinkin ihan hyvin".

Vierailija
29/29 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin mies herää lapsen kanssa kuudelta joka aamu, huolehtii aamupuurot, vaipat ja leikitykset, ja minä nukun vähän pitempään ja huolehdin vain itseni. Mies kun ei meikkaa tai laita hiuksia töihin lähtiessä, niin pystyy paremmin huolehtimaan nuo muut jutut.

Vapaapäivinä mies herää myöskin kuudelta lapsen kanssa, hoitavat koirankin siinä sivussa, ja minä nukun yleensä ysiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme