Mistä tietää, että naista panettaa? / on seksuaalisesti kiinnostunut?
Anteeksi nyt suora kysymys, mutta ajattelin, että täältähän se vastaus löytyy.
Tilanne on sellainen, että olen ollut ystäviä erään naisen kanssa jo vuosia. Vanhoja opiskelukavereita. Olemme käyneet välillä isommalla, välillä pienemmällä porukalla ulkona viihteellä, ja viime aikoina olen alkanut nähdä ystäväni eri silmin. Toisin sanoen olen tosi ihastunut häneen. En saa silmiäni irti.
Musta on myös alkanut tuntua, että nainenkin on ihastunut minuun, mutta en tiedä onko se toiveajattelua. Ainakin hän katsoo kauan silmiin, hipaisee välillä käsivarteen jutellessaan (tuntuu kuin sähkövirta menisi lävitse), ja aivan selvästi tunnen seksuaalista vetovoimaa välillämme. Voiko sen kuvitella?
En haluaisi mennä rikkomaan ystävyyttä, mutta suoraan sanoen MINUA panettaa nykyään armottomasti aina hänen lähellään ja se alkaa käydä turhauttavaksi. Vaikka kuinka yritän suhtautua häneen vain kaverina, ei se enää onnistu, ja tuskin pystyn pitämään käpäliäni irti hänestä.
Toinen asia onkin se, miten tavallista on, että vuosien tuntemisen jälkeen yhtäkkiä herää näin voimakkaita tunteita. Kaveruus taitaa olla taputeltu, mutta olisko mitään vinkkejä, mistä huomaan onko nainenkin himokas. Kosketteleeko hän esim. kaulaansa, kasvojaan, tms?
Kommentit (122)
Yli 10v vanha ketju. AP on varmasti jo pannut ja eronnutkin tässäajassa jo montakertaa.
Kysy sillä se selviää.