Pitkässä parisuhteessa tai avioliitossa olevat: KUINKA USEIN HARRASTATTE SEKSIÄ?
Jätä kommenttiisi myös sukupuoli, ikä ja kuinka pitkä suhde takana.
Kommentit (182)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:52"]
Kahdesti viikon aikana. molemmat 64, aviossa 43.
[/quote]
No ei tarvitse ihmetellä miten avioliitto kestänyt sen 43 vuotta. Meillä 25 vuotta takana 12 ja 14 v lapset, seksiä noin 2 kertaa / vuosi.
N23 & M29. 4 vuotta seurustelua. Seksiä n.3 kertaa viikossa. Lomalla enemmän :)
18v aviossa. O kertaa/vko. Eron esikartanossa...
Nyt kun menee taas hyvin niin aion tehdä ainakin 3 aloittetta viikossa, ellei mies ehdi ensin. 13v yhdessä.
Nainen 20v, seksiä 2 krt päivässä, vuosi on oltu mut aattelin kyl vaihtaa ku alkaa naama kyllästyttään
M33 ja N32 yhdessä 13 vuotta. Kolme alle 5-vuotiasta lasta. Seksiä kerran tänä vuonna.
M 40, N 38. Seksiä 1-3 krt viikossa. Yhdessä melkein 20 vuotta.
M 49,N 45.Silloin tällöin välillä 2-3 krt viikossa (harvinaista) mutta sanotaan että noin 3-4 krt kuukaudessa niin ei tule kovin paljon valehdeltua ;-)
Nainen 38, mies 38, yhdessä 17vuotta, 2 lasta, 5-7 kertaa viikossa seksiä.
Nainen 25 ja mies 35, 5 vuotta yhdessä joista puoli vuotta naimisissa. Seksiä 1-2 krt/vko. Meillä vauva.
n25, m34, yhdessä 6 vuotta, seksiä n. 3-6 kertaa viikossa. ei lapsia.
N34, M36, 3 lasta (nuorin 6kk), seksiä 1-2 krt/vk. Itse haluaisin joka päivä, mutta mies ei
Vierailija kirjoitti:
N34, M36, 3 lasta (nuorin 6kk), seksiä 1-2 krt/vk. Itse haluaisin joka päivä, mutta mies ei
Niin ja yhdessä oltu 16-v josta naimisissa 6-v
Nainen 25v avioliitossa 5 vuotta seksiä 1-2krt/2viikkoon. Lapset 4v 3v ja 5kk.
Kunhan nuorimmainen tuosta vähän kasvaa ja nukkuu paremmin niin määrä on luultavasti taas se n 3krt viikossa
N34 & M34 yhdessä 10 vuotta, 2 pientä lasta. Seksiä 1-2krt/viikko. Välillä jopa 4krt/viikko ja joskus on viikko väliä, että ei ehditä ollenkaan. Melko tyytyväisiä ollaan, mies varmaan haluaisi vähän useamminkin.
M27 ja N29 muutaman 1,5 v on ja off seurustelua takana. Muutaman (2-3 krt.) viikossa.
M 56 v, N 54 , yhdessä 24 vuotta, viimeksi seksiä 6 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 23v, yhdessä melkein 10v naimisissa 1 vuosi. seksiä useamman kerran viikossa.
Musta ihan hullujen hommaan avioitua tuossa iässä. Mutta eipä ketään minun mielipiteeni kiinnostakkaan. Onneksi voi itse elää omalla tavallani. Onnea vaan teille.
Vajaa vuosi vasta yhdessä, N34 M37, seksiä max. kerran viikossa, sekin AINA minun aloitteestani :( Itse haluaisin ainakin kerran päivässä, miestä ei joko huvita, tai sitten on just sillä hetkellä jotain muuta tosi tärkeää puuhaa, kuten syöminen/ pelaaminen/ television tuijotus. Jee.
M40, asuttu yhdessä 17 vuotta joista 10 aviossa. Keskimäärin 5krt viikossa ottaen työmatkat huomioon - vaimo haluaisi enemmänkin mutten jaksa/kerkeä ; )