Pitkässä parisuhteessa tai avioliitossa olevat: KUINKA USEIN HARRASTATTE SEKSIÄ?
Jätä kommenttiisi myös sukupuoli, ikä ja kuinka pitkä suhde takana.
Kommentit (221)
Yli seitsenkymppisiä molemmat, yhdessä 50 vuotta. Seksiä kaksi tai kolme kertaa viikossa. Kesällä kolmesti, talvella kahdesti viikossa. Välipäivinä makoillaan sylikkäin alasti ja jutellaan. Iholla olo on niin mukavaa näin vanhanakin. Mies pärjää ilman lääkkeitä vieläkin, on laiha ja urheilee edelleen. Vaimolla hormonikorvaushoito saa halut pysymään ja paikat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Suoritamme yhdynnän aina kun vaimo tällaisen ehdotuksen hyväksyy. Tiedustelen asiaa tasaisin väliajoin ja joskus hän hyväksyy ehdotukseni ja suoritamme yhdynnän.
Suoritatte yhdynnän? Voi apua. Mitähän vaimo saa suorituksesta. Yhdyntä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoritamme yhdynnän aina kun vaimo tällaisen ehdotuksen hyväksyy. Tiedustelen asiaa tasaisin väliajoin ja joskus hän hyväksyy ehdotukseni ja suoritamme yhdynnän.
Meillä kanssa suoritetaan, ainakin minun mielestä. Ei siinä itse ehdi saada muuta kuin siemensyöksyn, vaimo saa orgasmin. Eli siis laitetaan liukuvoide ilman esileikkejä ja sitten täydellä tahdilla pano päälle. Vaimo saa orgasmin ja itse laukean samalla puristuksella.
Avioliittoa takana 11 vuotta. Nainen 40v. Viimeksi saanut kohta 5 vuotta sitten. Omin käsin 3-4/vko
Vierailija kirjoitti:
Avioliittoa takana 11 vuotta. Nainen 40v. Viimeksi saanut kohta 5 vuotta sitten. Omin käsin 3-4/vko
Tyydytätkö itseäsi ollessasi yksin kotona ja ajan kanssa nautiskellen ?
M/44/yhdessä yli 20v.
Tänä vuonna elokuussa kerran, sitä ennen lokakuussa 2024.
Sooloilu vaihtelee, tänään kahdesti. Joskus pari viikkoa taukoa.
Ei tätä mun nykyistä suhdetta voi vielä pitkäksi sanoa mutta kunhan haluan kommentoida että ei se uusissakaan suhteissa pelkkää peiton heiluttamista ole. Ainakaan näin kypsemmällä iällä. Meillä on seksiä kerran kuussa. Yhdessä pari vuotta. Eikä ole minusta kiinni.
N49 (ja se toinen on M47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu, mutta nyt vuosien jälkeen tai kymmenten vuosien jälkeen ehdotus tuntuu lähinnä velvollisuudelta ja oikeastaan yhdyntä ei kiinnosta, koska olen vuosien varrella kiinnostunut enemmän masturboimaan ja itse yhdyntään ryhtyminen monen kieltäytymisen jälkeen tuntuu lähinnä vain itsepetokselta ja yhdyntä ei kiihota minua enää samalla tavoin kun masturbointi.
En myöskään ole kiinnostunut enää hakemaan seksiä muualta, koska mielestäni kaikki naiset on kuin vaimoni on. Ei heitä aidosti seksi kiinnosta ja tavallaan jos heitä kiinnostaakin, niin se tuntuu väärältä ja oudolta, koska yleisesti naisia ei kiinnosta seksi. Se on luonnonvastaista että heitä kiinnostaisi.
Siksi masturbointi säännöllisesti pitää mielen tasaisena ja itsetunnon koholla.
Ihmeellisiä parsuhteita. Jo nuoresta ymmärsin, että tarvisten ja haluan säännöllisesti pillua ja läheisyyttä. Runkkaus oli ja on yhtä tyhjän kanssa. Sen mukaan elänyt pirtkässä parisuhteessa uskollisena, mutta jos seksi olii loppunut olisin sanonut ilmoitusasiana, että lähden vieraisiin. Jos siis keskustelut ja puheet olisi käyty syistä. Sillion olisi voinut luvan kanssa metsästää vieraita naisia. Vaimolleni ollut itsestään selvää, etten viriilinä olisi ilman seksiä. Ei ole hänkään halunut olla, jos niikseen tulee. Siitäkin olen aivan satavarma, että jos hän olisi alkanut pihtaamaan, enkä olisi siihen reagoinut vaan tyytynyt kohtalooni, olisin menettänyt hänen arvostuksensa miehenä ihan varmasti. Pihtaaminenkin voi olla naisella tapa testata miehen välittämistä itsestään.
M36 N34 aviossa 14v
Harrastan seksiä n. kerran viikossa, kun vaimolla on koko illan menoa. Silloin ehdin rauhassa naimaan Johannaa ja käymään suihkussa ennen kotiin paluuta. Vaimon kanssa n. 4 kertaa vuodessa.
Mies 47v vaimo haluaa liian harvoin. Noin kerran kolmessa kuukaudessa.
Nainen 50v. 3 kertaa viikossa, yli 30v.naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kanssa suoritetaan, ainakin minun mielestä. Ei siinä itse ehdi saada muuta kuin siemensyöksyn, vaimo saa orgasmin. Eli siis laitetaan liukuvoide ilman esileikkejä ja sitten täydellä tahdilla pano päälle. Vaimo saa orgasmin ja itse laukean samalla puristuksella.
Hirveetä. No tuossa ei orgasmi ole lähelläkään.
Olemme noin nelikymppisiä, yli 20 vuotta suhdetta takana, seksiä keskimäärin 2-3 kertaa viikossa. Joskus enemmän, joskus vähemmän
Vierailija kirjoitti:
M36 N34 aviossa 14v
Harrastan seksiä n. kerran viikossa, kun vaimolla on koko illan menoa. Silloin ehdin rauhassa naimaan Johannaa ja käymään suihkussa ennen kotiin paluuta. Vaimon kanssa n. 4 kertaa vuodessa.
Kuulostaa mukavalta, kolme tyytyväistä osapuolta.
Vierailija kirjoitti:
M/44/yhdessä yli 20v.
Tänä vuonna elokuussa kerran, sitä ennen lokakuussa 2024.
Sooloilu vaihtelee, tänään kahdesti. Joskus pari viikkoa taukoa.
No huhhuh
Miksi olet suhteessa, jos tuollaista :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä. No tuossa ei orgasmi ole lähelläkään.
Ei olekaan. Puhdas laukeaminen. Runkkaamallakin saa usein paremman. Muistan joskus kun seksi oli vielä hyvää niin tuntui orgasmissa, että varpaankynnetkin irtoaa.
Lähes joka päivä. Joskus on päiviä että kolmekin kertaa. 3v takana suhdetta
M49/N42
Vierailija kirjoitti:
Lähes joka päivä. Joskus on päiviä että kolmekin kertaa. 3v takana suhdetta
M49/N42
3 vuotta! Meillä nyt 42 vuotta, ja melkein jokapäivä on, ei aina yhdyntää, mutta seksiä kuitenkin.