Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten tapasit miehesi?

Vierailija
05.05.2010 |

Kuinka rakkaus alkoi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jo lähdössä kotiin, ja vielä olin liikeellä että ei miehiä tänä iltana, vain hauskanpitoa kaveriporukalla. näin mieheni ja vaan kävelin eteen ja kysyin mitä täällä teet.. ihmetytti kun ei oltu nähty ennen muissa bileissä. siitä se sitten lähti.. jotain ärsyttävää sen exä yritti miestään vielä takaisin vaikka ne ei olleet yhdessä silloin, mut mies halusi minut =)

Vierailija
2/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta piiritti mua, asui ihan naapurissa. Sitten alettiin harrastaa seksiä. Yksi viikko oltiin tiiviimmin yhdessä ja siitä alkoi rakkaus. 5 kk seurustelun alusta oltiin jo naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kaverit seurusteli ja oltiin menossa samoihin bileisiin. Alettiin tapailla ja rakastuttin. Siitä on nyt aikalailla tasan 25 vuotta.

Vierailija
4/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuin luokassa ( ammattioppilaitos ) ekana koulupäivänä ja hän käveli sisään luokan ovesta. Samantien naksahti, että tuo on mua varten... Aikaa tuosta on nyt 24 vuotta : )

Vierailija
5/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa firmassa missä hän töissä. Paljon myöhemmin näimme baarissa ja menin juttelemaan hänelle. Siitä se hyvinkin hiljakseen lähti :)

Vierailija
6/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja pikkujouluista se tarttui mukaan - oli vielä varattu silloin, 24 vuotta sitten.

Vierailija
7/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukolla oi tapana tulla aina minun kassalle. Sitten kerran pyysin häntä oluselle ja sillä tiellä ollaan.

Siitä on 21v.

Vierailija
8/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden verran vastailtiin toistemme viesteihin, sitten aloimme vaihtaa yksityisviestejä - ihan viattomia - muutamaa kuukautta myöhemmin mies oli tulossa käymään kotikaupungissani ja päätimme tavata. ihastuin kyllä kertaheitolla, mutta rakkaus tuli mukaan kuvioihin vasta pikkuhiljaa.

Vierailija
9/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoiteltiin ja soiteltiin ja parin vuoden päästä tuosta nähtiin. Oltiin 5 vuotta kavereita ja alettiin seurustelemaan.

Nyt oma koti, yksi pieni vauva ja kihloissa olemme.

Vierailija
10/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimo jutteli hänen kanssaan, ja kun tunsivat samoja ihmisiä, niin käly raahasi hänet pöytäämme. Siinä sitten keskusteltiin ja siitä se alkoi:-)

Vierailija
11/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katseeni ensi kerran häneen osui, tajusin että tuossa on mies mun makuuni.

Huomasin miehen myös katselevan mua, ja rohkaisin mieleni ja menin juttelemaan.

Siitä se lähti. Nyt juteltu reilun 16 vuotta ;)

Naimisissa ja kolmen suloisen lapsen vanhempina, yhäkin rakastuneina toisiimme.

Vierailija
12/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti soiteltiin ja seuraavana päivänä tavattiin ja oikeastaan ruvettiin jo seurustelemaan, se oli sellaista rakkautta ensisilmäyksellä, ei auttanut mikään..! ja samalta tuntuu vielä näin yli 10 myöhemmin.. :)

Vierailija
13/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sanoin, ettei mitään saumaa, mä seurustelen.

Keskusteltiin pari kuukautta netitse, tutustuttiin ja mä lopetin suhteeni (joka oli ihan vähäpätöinen)

Keskusteltiin myös puhelimitse, kunnes oli pakko tavata taas ja sen jälkeen ollaan oltu kuin paita ja peppu. Muutin yli 200 kilometriä, että saatiin olla yhdessä. Aina ja ikuisesti. Kiitos. ;o)

Vierailija
14/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelupaikassa tavattiin. Varmaan mitä tavallisin tarina!

Vierailija
15/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin molemmat kavereittemme kaa samaan puskaan pussikaljalle 16 vuotta sitten

Vierailija
16/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin talvella -97 kirjeenvaihtoilmoituksen ja sain 120 vastausta. Pistin ne paremmuusjärjestykseen ja tapailin jonkun aikaa herra nr. 1:tä, joka osoittautui melko nyhveröksi. Oli jo kesä, ja kirjoitin herra nro 2:lle, että vieläkö kiinnostaisi, jos olet vapaana. Soiteltiin siinä ensi alkuun ja päätettiin tavata. Ei mennyt kuin 3 viikkoa, kun minut vietiin esittelyyn miehen vanhemmille ja vuoden päästä oltiin naimisissa.

Vierailija
17/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia jutustelua, niin kuin siella yleensa keskustellaan vieressa istuvan kanssa. Siita se sitten alkoi ja nousukiitoa on ollut viimeiset 15 vuotta.

Vierailija
18/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni synttäreillä 6-vuotiaana.

Rakkaus alkoi 13 vuotta myöhemmin.

Vierailija
19/19 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta mies yritti alottaa jotain keskusteluja ties mistä, mutta minä ujona ihmisenä en juttele tuntemattomille jos ei oo pakko. No sitten molempien lapset kasvo ja alkovat leikkimään pihalla keskenään, joten me alettiin juttelemaan lasten asioista ja aika nopeesti tuli muistakin asioita juteltua ja käytiinpä jopa puolin ja toisin toistemme luona kahvilla ihan vaan naapureina. No sit eräissä taloyhtiön talkoissa päädyttiin viettämään jatkoja kahdestaan meille. Siitä se lähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi