Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla hoitajan ammatin omaavia pikkulasten äitejä?

Vierailija
04.05.2010 |

Tuntuuko teistä koskaan, että teidät "riistetään" loppuun? Ensin töissä potilaat tarvitsevat koko ajan, ovat riippuvaisia avustasi ja sitten sama kotona lasten taholta.

Itselläni on hirveä väsymys ja tuntuu, että minusta imetään kaikki mehut. Kumpaakaan en silti todellisuudessa vaihtaisi pois.. Ehkä olen loman tarpeessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävä- ja perhepiirissäkin se jolle kerrotaan huolet ja murheet. Välillä mietin että entäs minä, minulla on kyllä muutama ystävä joille voin puhua myös itse mutta usein tunnen itseni likasangoksi...

Vierailija
2/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin asian jäämällä osittaiselle hoitovapaalle. Työpäivät ovat kuuden tunnin mittaisia ja jaksan huomattavasti paremmin sekä töissä että kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunnen tasan samoin kuin te. Olen palvelualan yrittäjä, ja niin lopussa kuin ihminen voi olla. Ei puhettakaan lomista tai siitä, että voisin vaihtaa alaa. Tuntuu, että olen olemassa vain muita ihmisiä varten.

Vierailija
4/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus, mutta on kyllä aika ohimenevää ollut, tykkään kuitenkin työstäni. Opiskelin vielä oppisopimuksella esikoisen ollessa pieni, nyt kuitenkin hoitovapaalla toisesta lapsesta. Kolmivuorotyö ja meidän työympäristö on juuri minua varten, vaikka se välillä on helvetin rankkaa niin pidän työstäni ja perheestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi