Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kirjoittelee loppuunpalanut äiti!

Vierailija
04.05.2010 |

Kirjoittelen tällä hetkellä lapsen huutaessa naama punaisena vieressä niin kuin hän on huutanut jo 3 päivää putkeen. Halusin kirjoittaa sillä minulle on tullut mieli läpsäistä lasta ja olenkin niin tehnyt häneen huutaessa, oloni on todella loppuunpalanut en itsekkään jaksa enää mitään. Lapseni on monella tavoin sairas ja koko hänen elämänsä on ollut vaikeaa aikaa, monta sairautta monta leikkausta jne.. hän on koko ajan kipeänä, tälläkin hetkellä hänellä on ns.flunssa joka on todella pahana, hänellä ahdistaa hengitystä jne.. uskoisin että tässä on takana jokin pahempikin juttu mutta sitäkään ei lääkärissä uskota niin kuin ei niitä aikaisempiakaan vikoja, ihan kuin keksisin niitä omasta päästäni kun ei muutakaan tekemistä olisi

Tähän ongelmaan eli näihin väkivaltaisiin tekoihin tarvitsisin kokemuksen ääntä ja apua, hermo minulla ei todellakaan riitä. Heti huomenna ajattelin varata itselleni terapia ajan, ehkä se helpottaisi. Ajattelen vaan mielessäni koko ajan että vihaakohan lapseni minua ja kuinka paljon traumoja hän on saanut, sillä ei kukaan normaali äiti näin tee... Enpä olis ikinä uskonut itsestäni tälläistä puolta löytyvän vaan tarpeeksi väsyneeni kaikki on mahdollista. Mistään en apua saa eli mahdollisuus laittaa lasta minnekkään hoitoon ei ole mahdollista ja suurimman osan kuukaudesta hän on sairaana niin ei senkään takia voi. Ikinä minulla ei tule näitä ajatuksia ja tekoja kun hän on ns.terveenä vaikka tekisi mitä, mutta kun hän huutaa monta yötä ja päivää putkeen ei hermo enää riitäkkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä, isovanhemmat tai muuta läheistä ihmistä, joka voisi olla lapsen kanssa ja sinä voisit käydä kaupassa tai kävelylenkillä tai muuta sinun hermoja lepuuttavaa tekemistä? Ja jos ei ole, niin ehdottomasti sosiaalihuollon kautta apua asiaan. Nimittäin sieltä on mahdollista saada lapsenhoitoapua joissakin tilanteissa.

Vierailija
2/3 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huuto ei ole niin kovaa, pysyy järkikin päässä paremmin.

Tuota keinoa olen käyttänyt silloin, kun tunnistan itsessäni aivan yliväsymyksen oireita ja pelon menettää kontrollin. Onneksi niin ei ole käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä ei tule, niin lähde lapsen kanssa johon turva- tai ensikotiin. Pääset nukkumaan. Parin päivän päästä jo helpottaa, kun saat nukuttua. Nimim. saman kokenut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi