Kysymys SALKKAREIDEN KATSOJILLE
Mitkä asiat salkkareissa ärsyttävät? Mua ärsyttää suunnattomasti se kun taloon muuttaa uusi asukas niin jo kolmen päivän päästä ollaan YSTÄVIÄ ei naapureita eikä edes kavereita vaan aina nimenomaan ystäviä. Esim "hei me ollaan vaan ystäviä" kaksi kertaa ovat tavanneet rapussa ja olaan ystäviä.
Kommentit (199)
mikä ylimääräinen huone Cindyn ja Tuukan kämpässä on?
sarjan alkuaikoina se oli kaksio mutta joskus sinne sitten ilmaantui se toinenkin makuuhuone, ilman että olisi tehty mitään laajennusremonttia (kuten esim. ullakkoasunnossa ja Tanjan kämpässä).
sarjan alkuaikoina se oli kaksio mutta joskus sinne sitten ilmaantui se toinenkin makuuhuone, ilman että olisi tehty mitään laajennusremonttia (kuten esim. ullakkoasunnossa ja Tanjan kämpässä).
olihan se huone jo Saulin aikaan olemassa.
mutta ei vielä silloin kuin Laura asui siinä aluksi yksin ja kun Aleksi oli siinä vuokralla!
mutta ei vielä silloin kuin Laura asui siinä aluksi yksin ja kun Aleksi oli siinä vuokralla!
huonehan näyttäytyi ekan kerran jo ennen Saulia Akin piilopaikkana.
Ja törmäävät jopa Pariisissa ym. tapaamiinsa tyyppeihin rappukäytävässä Pihlaja kadulla...Heli ja Iiris,Paula,ja sen siskonpoika jne. Kaiken voi ennalta arvata.
Ulla Taalasmaa, Isabella, Pepin aina vaan ruskeentuva naama + vaalentuvat hiukset, soutaminen ja huopaaminen joka asiassa, just ne toistuvat juonikuviot ja se, että jokainen Pihlajakadun asukas on seurustellut jokaisen kanssa ja ollut jokaisessa paikassa töissä! Eikä koskaan vanhene. Jennille on tullu n. 5 vuotta ikää samassa ajassa, jossa Niko kasvoi 1-vuotiaasta 18-vuotiaaksi, ja Paulan pitäisi olla joku 50v tyttäriensä perusteella, mutta ei, uutta vauvaa vaan pukkaa..!
Ismon epäonnistumiset: aina kun se on just saamassa elämänsä mallilleen, niin iskee peliriippuvuus, juoppous, tulipalo, meteoriitti, vaimon kuolema, jne jne jne...
Ja sekin, että aina vaan on kaikilla rahaa ku roskaa, ei ne koskaan kovin kauaa joudu miettimään (Ismoa lukuunottamatta ehkä) että mistä saa rahaa uuden urheiluauton ostamiseen, vaikka olis työttömänäkin. Aina jostain tipahtaa rahasäkki syliin, ja jos ei, niin KYLLÄ HELENA LAINAA! :D
...on se vaan pirun koukuttava sarja! Harmi kun lopettavat sen :/
piti tähän viitata, että juuri nämä jäi itseltä mainitsematta. Toi Pepin naama :D aijai.
viimosen puolen vuoden aikana :D Tosin nyt se rusketus on ruvennu taas laskemaan, mutta vielä pari viikkoa sitte ei kaukana ollu ettei olis afrikkalaiseksi luullu XD
Samaan aikaan sen hiukset on vaalentunu vaalenemistaan. Kohta on ihan valkonen koko pää, ja sen jälkeen kai läpinäkyvä! Ellei tipu hiukset pois liiasta ammoniakista ennen sitä...
Jaksothan tulee puolen vuoden viiveellä joten ensimmäinen veikkaus on, että ruskeampi puuteri oli pissiksillä muodissa siihen aikaan.
Jos Peppi taas olisi ernudesu, mä veikkaisin että se yritti olla kanguro XD
Tai sitten näyttelijä oli käyny salkkaripalkoillaan etelän aurinkossa muhimassa muutaman viikon. Vaalentaahan sekin hiuksia...
Tosin jännästi ruskettui viiveellä?
...on se vaan pirun koukuttava sarja! Harmi kun lopettavat sen :/
kun Sauli muutti sinne ja yhtäkkiä Saulilla olikin jossain vaiheessa oma huone. Miksi te katsotte tätä roskaa? Mä en ole katsonut salkkareita moneen vuoteen.
meiningillä. pysähdys päivään. ei sitä nyt niin tosissaan ota. katsoo jotkut kaunareitakin, mikä taas tuntuu tosi oudolta =)
ps. ja eilen siis jäi välistä.
kiinnostavia juonenkulun kannalta. Pitää vanhentaa että niille voisi tapahtua jotain.
täysi kakara vielä, tyhmä ja sekaantuu aikuisten (Katariina ja Miika) asioihin kyselemällä. Huhhuh. Ja just sen jatkuva tarve vinkua ja avautua ns. ongelmistaan.
Ossi on kans jotenkin rasittava, uteliaana kärkkyy baaritiskin takana ja kuuntelee mitä puhutaan.
Lasse ja Sebastian on ok, niissä on jotain tavallista uskottavuutta.
lompakko löytyi, mutta sen enempää asiaa ei taas ole puitu.
Eli Sebastian on ihan hiton seksikäs!!!
Jenni on kamala minä minä minä minä olen maailman kaunein ja töissä jague jardiinilla. Lisäksi Jenni on kamala lörppö siis ei osaa pitää mitään omana tietonaan vaan juoruaa heti eteen päin.
Eli Sebastian on ihan hiton seksikäs!!!
samoin Katariina kärähtänee väärennetystä työtodistuksestaan... ja Ismon Liisa herää henkiin.
Henkilökohtaisesti minua ärsyttävät Cindyn siniset tiukkisleggingssit, jotka paljastavat aivan kaiken. Kuuluuko rooliin, että pitääkin esiintyä hutsahtavissa vaatteissa.
Multa on täysin jäänyt välistä se, miten Helena sarjaan on tullut. Rahaa näyttää kuitenkin olevan enemmän kuin Elsan tuuletusluukussa.
asunnot on ihan epäloogisia. Tyyliin rappukäytävän mukaan ikkunoiden pitäisi osoittaa naapurikämppään. Ja siihen Cindyn ja Tuukan asuntoon ilmestyi jossain vaiheessa ylimääräinen makuuhuone. Hississäkin taitaa olla pari kerrosnappulaa liikaa.