Kysymys SALKKAREIDEN KATSOJILLE
Mitkä asiat salkkareissa ärsyttävät? Mua ärsyttää suunnattomasti se kun taloon muuttaa uusi asukas niin jo kolmen päivän päästä ollaan YSTÄVIÄ ei naapureita eikä edes kavereita vaan aina nimenomaan ystäviä. Esim "hei me ollaan vaan ystäviä" kaksi kertaa ovat tavanneet rapussa ja olaan ystäviä.
Kommentit (199)
Sitä sopii muiden kultuureiden katsoa. Oppivat elämään suomalaisiksi.
Liisasta siis. Ellei kyse ole käsikirjoittajien feilistä niin Liisapa Liisa se luultavasti on - sen kuolemaa ei kuulemma koskaan näytetty, niin liekö Kaunarit tehnyt ja kadonnut vaan maan alle...
Tän päivän jaksossa se kai selvisi ,___, Me ei sitä katsottu, koska oltiin eilen perhevalmennuksessa vielä tähän aikaan, joten jäi näkemättä silloinkin = yritetään sitkutella viikonloppuun ja kyylästää sitte kaikki jaksot kerralla. Sama systeemi vielä seuraavat 2 viikkoa, mur!
Ps. Kuka sanoi Elsaa ylinäyttelijäksi?! Höpönpöpönpöppöö sanon minä; Ullaan ku vertaa niin Elsa oli maailman rauhallisin ja tasapainoisin hahmo ikinä! XD
Ulla Taalasmaa, Isabella, Pepin aina vaan ruskeentuva naama + vaalentuvat hiukset, soutaminen ja huopaaminen joka asiassa, just ne toistuvat juonikuviot ja se, että jokainen Pihlajakadun asukas on seurustellut jokaisen kanssa ja ollut jokaisessa paikassa töissä! Eikä koskaan vanhene. Jennille on tullu n. 5 vuotta ikää samassa ajassa, jossa Niko kasvoi 1-vuotiaasta 18-vuotiaaksi, ja Paulan pitäisi olla joku 50v tyttäriensä perusteella, mutta ei, uutta vauvaa vaan pukkaa..!
Ismon epäonnistumiset: aina kun se on just saamassa elämänsä mallilleen, niin iskee peliriippuvuus, juoppous, tulipalo, meteoriitti, vaimon kuolema, jne jne jne...
Ja sekin, että aina vaan on kaikilla rahaa ku roskaa, ei ne koskaan kovin kauaa joudu miettimään (Ismoa lukuunottamatta ehkä) että mistä saa rahaa uuden urheiluauton ostamiseen, vaikka olis työttömänäkin. Aina jostain tipahtaa rahasäkki syliin, ja jos ei, niin KYLLÄ HELENA LAINAA! :D
...on se vaan pirun koukuttava sarja! Harmi kun lopettavat sen :/
Nojoo on Iiriskin toki aika pälli - ja liian vanha Helille - mutta on se sen perhe vielä pällimpi!
Ei taaperoikäiset ole kovin kiinnostavia juonenkulun kannalta. Pitää vanhentaa että niille voisi tapahtua jotain.
Heli (hyvät tulot) palasi kotiin ja on loisinut siellä jo varmaan vuoden eikä mitään aikomustakaan etsiä omaa kämppää. Sekä se että hyvin roistontaidot itsekin omaava Helena joka tuli salkkareihin Elinan lasta kaappaamaan kostaakseen Karille jotain lapsenkaappaukseen ja yms. Oheistoimiin verraten hyvin pientä ja mitätöntä Stuban (nyk. Sebastian) ja Karin sotkuja. Onkin nyt kokenut ihmeparannuksen, mennyt Sepon kanssa naimisiin, jakaa elämänohjeita joita ei ole itse sisäistänyt, pyörittää majataloa, kotia ja lainaa entisen miehensä rikollista rahaa jokaiselle tutulle, ailahtaa satunnaisesti rikokoksen polulle ja on siitä huolimatta hyvän esimerkki-naisen roolissa muille talon asukkaille ja on oikein "unelmarouva". Hohhoijaa kylläpä aina toisinaan tulee Ullaa ikävä.
Heli (hyvät tulot) palasi kotiin ja on loisinut siellä jo varmaan vuoden eikä mitään aikomustakaan etsiä omaa kämppää. Sekä se että hyvin roistontaidot itsekin omaava Helena joka tuli salkkareihin Elinan lasta kaappaamaan kostaakseen Karille jotain lapsenkaappaukseen ja yms. Oheistoimiin verraten hyvin pientä ja mitätöntä Stuban (nyk. Sebastian) ja Karin sotkuja. Onkin nyt kokenut ihmeparannuksen, mennyt Sepon kanssa naimisiin, jakaa elämänohjeita joita ei ole itse sisäistänyt, pyörittää majataloa, kotia ja lainaa entisen miehensä rikollista rahaa jokaiselle tutulle, ailahtaa satunnaisesti rikokoksen polulle ja on siitä huolimatta hyvän esimerkki-naisen roolissa muille talon asukkaille ja on oikein "unelmarouva". Hohhoijaa kylläpä aina toisinaan tulee Ullaa ikävä.
se että hyvin roistontaidot itsekin omaava Helena joka tuli salkkareihin Elinan lasta kaappaamaan kostaakseen Karille jotain lapsenkaappaukseen ja yms. Oheistoimiin verraten hyvin pientä ja mitätöntä Stuban (nyk. Sebastian) ja Karin sotkuja. Onkin nyt kokenut ihmeparannuksen, mennyt Sepon kanssa naimisiin, jakaa elämänohjeita joita ei ole itse sisäistänyt, pyörittää majataloa, kotia ja lainaa entisen miehensä rikollista rahaa jokaiselle tutulle, ailahtaa satunnaisesti rikokoksen polulle ja on siitä huolimatta hyvän esimerkki-naisen roolissa muille talon asukkaille ja on oikein "unelmarouva". Hohhoijaa kylläpä aina toisinaan tulee Ullaa ikävä.
asunnot on ihan epäloogisia. Tyyliin rappukäytävän mukaan ikkunoiden pitäisi osoittaa naapurikämppään. Ja siihen Cindyn ja Tuukan asuntoon ilmestyi jossain vaiheessa ylimääräinen makuuhuone. Hississäkin taitaa olla pari kerrosnappulaa liikaa.
Jenni on kamala minä minä minä minä olen maailman kaunein ja töissä jague jardiinilla. Lisäksi Jenni on kamala lörppö siis ei osaa pitää mitään omana tietonaan vaan juoruaa heti eteen päin.
Ehehehe eheee ehee eh e he ehee eh ehee ähäk eeheee ehee eh ehee eheeee!!!
Mutta Ismo on ainoa todellisen tuntuinen hahmo ja muut ovat "satuhahmon oloisia"
niin käsikirjoittajat ovat vihjailleet, että sarjan tekeminen lopetetaan 2015. Viisi vuotta siis vielä tätä epäloogisuuden ja huonon näyttelemisen riemujuhlaa, mitähän ne vielä keksivät.. :O
Se puhuu vuorosanat niinkuin suoraan paperista. Ei mitään tunnetta sanomisessa vaan tulee yhtä kyytiä.
PAITSI Elias :D Meinasin tipahtaa tuolilta ku huomasin että se natiainen osaa ELÄYTYÄ! (ainakin muihin tyyppeihin verrattuna...) Hyi stna pikku-Niko sen käheällä tupakka-äänellä "isi" ja se ensimmäinen/vale-Elias; "an-teeeeeks!" Ottokin oli ihan surkea, Aino menetteli!
...mutta annettakoon ny lapsille anteeksi, eihän se niiden vika ole että tuottajat on valinneet hommaan siskon/veljen/serkun/kumminkaiman kakaran sen sijaan, että olisivat edes yrittäneet näyttelijäliiton kautta etsiä..?
Niin ja periaatteessa Venlankin surkeus saattaa johtua pitkälle sen äänestä, kanssa semmonen "moi oon tupakoinu 50 vuotta, köh kröööh" :D Vaikeeta siinä on ilosta kiljua ku ei tuu muuta ku kähinää.
Ja ps. loppumisjuttuun - jee se jatkuu sittenkin!
...mikä saakelin varmenne, viisi miinus kahdeksan (???) ja vastaus -3 ei kelpaa? Ja nyt ei sitte taas voi lähettää "samaa viestiä" uudestaan voi hyvää päivää -.-
mua ihmetyttää että jopa 4-5 vuotiaat kattoo sarjaa??
Tuukka ja Cindy ja varsinkin Tuukan kauhustoori.
Kuka helvetti perustaa kuppilan, lähtee parin päivän päästä ulkomaille ja palkkaa 2 "huippu-työntekijää" joilla ei ole edes koulutusta alalle ihan randomilla ja jättää paikan about 2h työnäytteen perusteella useiksi viikoiksi työntekijöiden vastuulle.
mutta omistaja lähti lomille seuraavana päivänä siitä kun oli Jirin ja Venlan palkannut, käski pitää paikat pystyssä eikä oo sen jälkeen näkyny :D
Huikee luottamus!Ps. Se on kai ihan oikea kahvila, ainakin jossain kuulin höpötystä DamDamin verkkosivuista ja siitä, että "kannattaa käydä" tai jotain.
Tuukka ja Cindy ja varsinkin Tuukan kauhustoori.
on vaihdettu uusiin, on niin sarjan taso laskenut. Nyt panostetann enemmän puvustuksen sointuviin väriyhdistelmiin kuin juonen laatuun.