Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olin eilen magneettikuvauksessa

Vierailija
04.05.2010 |

ja mietityttää kovasti mitä siellä näkyi.. mun mielestä hoitsut oli jotenki erilaisia kun tulin tuubista.. ehkä mulla on vaan turhan vilkas mielikuvitus??? multa otetaan labroja 10,päivä ja sit aika nefrologille 24.5 et varmaan vasta sitten saan tuloksia... jos ois jotain vakavaa niin ottaisko ne yhteyttä aiemmin jo? (mulla siis synnytyksen jälkeen edelleen proteiinia ja punasoluja virtsassa ja ultralla näkyi oikeassa munuaisessa pieni rakkula. nyt sit varjoainekuvauksella magneetissa sitä tutkittiin tarkemmin... huoh.. mulla lapset 6v, 3v ja 4kk ja ikää itellä 27v....

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen juossut useissa CT-kuvauksissa hoitojen aikana ja kontrolleissa. Aina sitä yrittää tulkita hoitajien naamoja, ja välillä olen vetänyt ihan skitsoja johtopäätöksiä ihan turhaan.

Tosin sen varaan en laskisi, että lääkärit ryhtyisivät etukäteen ottamaan yhteyttä, vaikka siellä olisikin jotain outoa. Ehkä sitten otettaisiin, jos olisi jotain ihan kamalan vakavaa ja kiireellistä, mutta joku epäily jostakin ei välttämättä aiheuta nopeuttavia toimenpiteitä.

Vierailija
22/22 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu syöpä ja tulokset tuli 5 päivän kuluttua tutkimuksista vaikka ensin sanottiin että menee ainakin 3 viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän