Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minullako suht paksu?

Vierailija
12.01.2012 |

Olen tässä etsinyt netistä ajankuluksi=) tutkimuksia peniksen koosta kun on joskus vissiin vähän ollut kompleksiakin siitä. Ainakin nuorempana. No pituus näyttää olevan keskimäärin jotain 13-14.5 cm ja tuosta itse olen jopa hieman ylikin. Mutta sen sijaan tutkimusten mukaan paksuus, siis ympärysmitta, on keskimäärin vain 11 cm??? Tuo hieman ihmetyttää.

Minulla on kohdasta riippuen ympärysmitta 13.5-14.00 cm. Ei varmaan sekään mahdottomia lukemia, mutta kun poikani muovailuvahasta väsäsin kaksi pötkylää (kaikenlaista tekemistä sitä ihmisillä onkin=)), toinen 11 cm ja toinen 13.5 cm niin onhan niissä aikasmoisen iso ero koossa. Jotenkin olen vielä antanut itseni ymmärtää, että loppujen lopuksi useimpien naisten nautinnolle on tärkeämpää paksuus kuin pituus.

Mitä olette tuosta mieltä? Onko miesten penikset tosiaan noin ohkaasia keskimäärin. Ja minulla sitten peräti vähäsen keskimääräistä paksumpi. Voi tätä ilon päivää=)=) Vai palauttaako joku maan pinnalle.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on melkoisen paksu, 15cm normaalisti (15,5cm penisrenkaan kanssa) keskikohdasta mitattuna. Terska on sitten harmillisesti ohuempi ja ei  omaa silmää kovin miellytä.  Aina olen saanut kuulla, että tuntuu täydeltä ja ruiskuorkkuja ovat monet saaneet. Väittävät johtuvan paksuudesta.

Haittapuolena on että suihinotto jää monella vain nuolemiseksi, koska ilman hampaiden osumista muna ei useimpaan suuhun mahdu tai naisen leuat väsyy nopeasti. Vielä kun tapaisi isosuisen naisen sopivan joustavalla pillulla, niin olisi lottovoitto!

Samanmoiset mitat täällä, enkä ole saanut kunnon suihinottoja. Aina hampaat satuttavat terskaa kun naisten suut ei aukea kunnolla. 

Ensimmäinen vakavampi seurustelusuhde päättyi, kun tyttöystävä valitti aina, että kalu on liian paksu. Kondomin käyttökin oli todella vaikeaa, kun ei tiennyt ostaa suurempia.

Vaihtaisin kyllä hiukan pienempään kaluun. Joudun käymään vieraissa panemassa suurempivärkkistä naista, kun nykyinenkin vakinaisystävä valittaa. 

Vierailija
102/118 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on melkoisen paksu, 15cm normaalisti (15,5cm penisrenkaan kanssa) keskikohdasta mitattuna. Terska on sitten harmillisesti ohuempi ja ei  omaa silmää kovin miellytä.  Aina olen saanut kuulla, että tuntuu täydeltä ja ruiskuorkkuja ovat monet saaneet. Väittävät johtuvan paksuudesta.

Haittapuolena on että suihinotto jää monella vain nuolemiseksi, koska ilman hampaiden osumista muna ei useimpaan suuhun mahdu tai naisen leuat väsyy nopeasti. Vielä kun tapaisi isosuisen naisen sopivan joustavalla pillulla, niin olisi lottovoitto!

Samanmoiset mitat täällä, enkä ole saanut kunnon suihinottoja. Aina hampaat satuttavat terskaa kun naisten suut ei aukea kunnolla. 

Ensimmäinen vakavampi seurustelusuhde päättyi, kun tyttöystävä valitti aina, että kalu on liian paksu. Kondomin käyttökin oli todella vaikeaa, kun ei tiennyt ostaa suurempia.

Vaih

Vähän kyllä ihmettelen. Koko ikäni saanut vaimolta suikkareita noilla mitoilla, eikä ole ollut mitään ongelmia. Eihän  suuhun toki paljoa mahdu. Pillukin tullut sopivan täyteen kokonaan ja on hyvin pärjätty kun osannut varoa ja vaimo osannut käyttää edukseen orgasmeja ottaessa. Ollut tiukka toki aina.  Oma kalu on n. 5cm molempiin suuntiin sekä leveys-, että korkeussuunnassa. Joku ovaali sivulle leveämpi voisi olla toinen juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkareiden oma pikku ketju. Ei oikeat miehet kirjoittele tällaisille palstoille. En minäkään sellainen ole, mutta oikeat alfat paljon kirjoittele munansa mitoista.

Vierailija
104/118 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiitokset, kai.

Onneksi "sopivuus" puolisoon on ihan ok. Ja muistutettakoon, että tuo 16 cm on mitattu juuresta, se ei ole yhtä paksu joka kohdasta.

Ikävää kyllä on, että en ole juuri voinut koskaan käyttää kondomia (jää puoleen väliin ja luiskahtaa helposti pois).

Ja tuo kaljatölkki-vertaus oli kyllä vähän epäreilu, ei tölkkiä ja ihmisen elintä voi keskenään verrata muodoltaan ja koostumukseltaan.

Eiköhän marketista löydy sun mulkkuun sopivia muovikasseja. Kokeile!

Vierailija
105/118 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkareiden oma pikku ketju. Ei oikeat miehet kirjoittele tällaisille palstoille. En minäkään sellainen ole, mutta oikeat alfat paljon kirjoittele munansa mitoista.

Onhan se selvä, että te pienimunaiset suositte persepanoja. Mutta kookkaamman kalun omistaja ei voi työnnellä kaikkiin aukkoihin. Yritin kerran vaimon toiveesta kakkoseen, mutta oli tuo molemmille kivuliasta. Kaikki voiteet ja rentoutukset hoidettu kunnolla. Ei onnistunut.

Vierailija
106/118 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se selvä, että te pienimunaiset suositte persepanoja. Mutta kookkaamman kalun omistaja ei voi työnnellä kaikkiin aukkoihin. Yritin kerran vaimon toiveesta kakkoseen, mutta oli tuo molemmille kivuliasta. Kaikki voiteet ja rentoutukset hoidettu kunnolla. Ei onnistunut.

Näin se on bro. Pilluunkin mahtumisessa ollut ihan tarpeeksi. Ei ole tarvinnut edes haikailla pyllyn puolelle.

Vierailija
107/118 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

bro 😅 onko toistenne anukset käytössä? Ei jumalauta, että voi olla säälittävää sakkia. Kiva kun on kovat saavutukset elämässä!

Vierailija
108/118 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bro 😅 onko toistenne anukset käytössä? Ei jumalauta, että voi olla säälittävää sakkia. Kiva kun on kovat saavutukset elämässä!

Niinkö luulit lukeneesi. Luepa uudestaan ja koita ymmärtää. 

Vierailija
109/118 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö luulit lukeneesi. Luepa uudestaan ja koita ymmärtää. 

Reppana. Ei oikean miehen tarvitse kehua netissä kaluaan. Pikku homo olet

Vierailija
110/118 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 14+ pitkä 14cm ympäryys 5cm halkaisija

Vierailija
111/118 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle. Toivottavasti olet kasvanut 12 vuodessa aikuiseksi, kerta sinulla on lapsikin. 

Vierailija
112/118 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että nostit, kullin koosta on aivan liian vähän keskustelua.

Vierailija
113/118 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa vikaa, mutta hoidettu niin, että nainen on suu auki paikallaan ja itse panen vähän voimalla. Kyllä siellä suussakin paikat venyy hetken päästä. Vaan kerran käynyt niin, että naiselta lensi yrjöt, kun pukkasin vähän hätäisesti.

Ei muuten veny. Menepäs anatomian tunnille uudelleen. Leukanivel ei jousta määräänsä enempää, eikä suussa ole mitåän venyvää, paitsi kieli.

Vierailija
114/118 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä jutuissa on aina sikana lapinlisää. Länsimaalainen penis on ihan oikeissa tilastoissa keskimäärin 12-13cm paksu. Joku 15-16cm on jo ympärysmitaltaan sellainen, että yhdellä tuhannesta on moinen. Täällä AINA jokaisella. Ei mene läpi.

12-13 ympärysmitta ja 13.5-17cm pituus ol keskiverto. 

115/118 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on suhteellisen lyhyt n.11cm mutta paksuutta 15,5cm ympärileikattu onko tämä teidän mielestänne pieni?

Omasta mielestäni kyllä.

Vierailija
116/118 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tarkistettava penisrenkaalla kovetettu kaluni. Mittatulkkina S-ryhmän Rainbow wc-paperin hylsy, taitaa olla sisähalkaisijan ympärysmitta 13 cm (halkaisija 4,3 cm) ja pituus luokkaa 10 cm.

No eihän edes terskani voi mahtua tuon sisään, halkaisijan täytyisi olla ainakin 0,5 cm isompi eli ympärysmitaltaan luokkaa 14,5 - 15 cm. Penisrenkaalla kaluni on keski kohdaltaan paksuin, vaatisi varmasti yli 5 cm halkaisijan eli ympärysmitaltaan on silloin  15,5 cm. Pituudeksi arvion 16 - 17 cm, josta terska noin 5 cm.

Olen ymmärtänyt puolisoltani että kyllä täyttää. Ja liukkaria haluaa ihan ykköseenkin. Kakkonen ei minua kiinnosta, kieli ja suuhoito sitäkin enemmän, kun vain saisi😕

"Täytyisi, vaatisi, luulisi" Oletko kuullut mittanauhasta? Koko varmaan toki ihan hyvä silläkin.

Vierailija
117/118 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonne kun syöttää omat mitat saa luotettavimman tuloksen. https://calcsd.info/full.html

Sieltä näkyy myös eri tutkimusten keskimitat.  Yli 15cm ympärysmitat on todellakin jo ääripäästä vaikka paksumpiakin toki on, mutta todella harvinaisia.  Paksuus tekee  kalusta tilaavievän pillusta, eli kalun tilavuus/volyymi ratkaisee.  Jos keskiverto vie pillusta tilaa n. 1,4 dl niin isot paksut vie jo yli 3 dl. On siinä eroa, kumpi tuntuu täydemmältä pillussa. 

Olin aina jotenkin ajatellut, että penikseni on pienehkö. Lepokoko onkin vaatimaton. Erektiossa pituus 14,5 ja ympärys 13,7 eli paksuus top 5% ja tilavuus hiukan vajaa 2 dl, joka sekin top 10% tuntumassa. Olin mielessäni ajatellut olevani ns. camping-mies, mutta totuus olikin, että paksuudessa lähes HK sininen.

Mittaaminen kannattaa aina.

Vierailija
118/118 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonne kun syöttää omat mitat saa luotettavimman tuloksen. https://calcsd.info/full.html

Sieltä näkyy myös eri tutkimusten keskimitat.  Yli 15cm ympärysmitat on todellakin jo ääripäästä vaikka paksumpiakin toki on, mutta todella harvinaisia.  Paksuus tekee  kalusta tilaavievän pillusta, eli kalun tilavuus/volyymi ratkaisee.  Jos keskiverto vie pillusta tilaa n. 1,4 dl niin isot paksut vie jo yli 3 dl. On siinä eroa, kumpi tuntuu täydemmältä pillussa. 

Olin aina jotenkin ajatellut, että penikseni on pienehkö. Lepokoko onkin vaatimaton. Erektiossa pituus 14,5 ja ympärys 13,7 eli paksuus top 5% ja tilavuus hiukan vajaa 2 dl, joka sekin top 10% tuntumassa. Olin mielessäni ajatellut olevani ns. camping-mies, mutta totuus olikin, että paksuudessa lähes HK sininen.

Samanlaisia luusereita olette, on se nakki tai hk sininen mitattu tai ei. Kannattaa kehittää muita miehisiä ominaisuuksia ja huomata että uusi maailma aukeaa. Mittaamalla se ei aukea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme