Minullako suht paksu?
Olen tässä etsinyt netistä ajankuluksi=) tutkimuksia peniksen koosta kun on joskus vissiin vähän ollut kompleksiakin siitä. Ainakin nuorempana. No pituus näyttää olevan keskimäärin jotain 13-14.5 cm ja tuosta itse olen jopa hieman ylikin. Mutta sen sijaan tutkimusten mukaan paksuus, siis ympärysmitta, on keskimäärin vain 11 cm??? Tuo hieman ihmetyttää.
Minulla on kohdasta riippuen ympärysmitta 13.5-14.00 cm. Ei varmaan sekään mahdottomia lukemia, mutta kun poikani muovailuvahasta väsäsin kaksi pötkylää (kaikenlaista tekemistä sitä ihmisillä onkin=)), toinen 11 cm ja toinen 13.5 cm niin onhan niissä aikasmoisen iso ero koossa. Jotenkin olen vielä antanut itseni ymmärtää, että loppujen lopuksi useimpien naisten nautinnolle on tärkeämpää paksuus kuin pituus.
Mitä olette tuosta mieltä? Onko miesten penikset tosiaan noin ohkaasia keskimäärin. Ja minulla sitten peräti vähäsen keskimääräistä paksumpi. Voi tätä ilon päivää=)=) Vai palauttaako joku maan pinnalle.
Kommentit (118)
Ei ympärysmittaa kuulu mitata juuresta vaan keskivarresta. Täytyy olla tosi pieni tuo 11cm (mutta tilastojen mukaan normaali) minuun verrattuna. Itselläni on keskivarren ympärysmitta 14,7cm ja normikondomien käyttö on hankalaa, joten käytän XXL-kondomeja tai My Size-kondomeja.
on 15cm ympärysmittä keskivarresta, terskan reunasta sama. pituus on 20cm ja ihan hyvin normi kondomit käy minulle, ei tosin kaikki merkit. nyt en tosin muista mitkä koska en ole vuosiin käyttänyt, kun vaimon kanssa peuhataan.
asunko alienin kanssa?
Tiedän kyllä erittäin hyvin että miehelläni on todella kookas penis, mutta että niin kookas verrattuna näihin puheisiin,huh!
Alkuaikoina oli yhdyntäkin todella hankalaa, mutta kaikkeen tottuu kun jaksaa uskoa.
En ole mitannut, saatika kokeillut kaljatölkkiä, mutta ilmeiseti saan paksumpaa viikottain...
Hänellä nimittäin mitat on: ympärys n. 20cm ja pituuskin n.24cm!
N26
Pituus 13 ja ympärysmitta 13, pysyy hyvin sisällä, vaikka oliskin loppuliihdytys menossa. Muutaman kerran on lipsahtanut ulos kesken kaiken, mutta vaimo ohjasi sisään uudelleen. Kumit ei oikein pysy kunnolla päällä, alkaa roikkumaan terskan päästä. Kokeiltu Sultan Conture, Näkki, Easy, Durex Avanti, Lidln kumit, Euro Color. Nämä taitaa olla vakio kamaa. After Nine oli tiukka ja kuiva, sekä lyhyt, ei ollut hyvä. Jäi puolitiehen ja vaimo määräsi ottamaan heti pois, kun hankasi häpyhuulia. Easy ehkä näistä paras. Pelkään, että menee rikki, kun luistaa pois paikaltaan ja sitä ei sitten saa takaisin, vaan pitää vaihtaa koko kumi uuteen. Kerran oli niin liukas paketti kumeja, että kaikki luisti pois samassa panossa ja toinen paketti oli hieman kuivempia ja saatiin pano tehtyä. Vaimolta meinasi huumorintaju loppua ja sanoi, että hanki kunnollisia kumeja seuraavaksi kerraksi tai muuten ei anna. No suraavalla kerralla pysyi hieman paremmin tangossa kumi, kun vaimo piteli juursta kiinn1.
Eipä taida vaimo seksistä välittää paskan vertaa. Totuus on se että seksi on kumin kanssa pelletouhua. Itse en ole ikinä pannut säännöllisesti kortsun kanssa.
Pituus 13 ja ympärysmitta 13, pysyy hyvin sisällä, vaikka oliskin loppuliihdytys menossa. Muutaman kerran on lipsahtanut ulos kesken kaiken, mutta vaimo ohjasi sisään uudelleen. Kumit ei oikein pysy kunnolla päällä, alkaa roikkumaan terskan päästä. Kokeiltu Sultan Conture, Näkki, Easy, Durex Avanti, Lidln kumit, Euro Color. Nämä taitaa olla vakio kamaa. After Nine oli tiukka ja kuiva, sekä lyhyt, ei ollut hyvä. Jäi puolitiehen ja vaimo määräsi ottamaan heti pois, kun hankasi häpyhuulia. Easy ehkä näistä paras. Pelkään, että menee rikki, kun luistaa pois paikaltaan ja sitä ei sitten saa takaisin, vaan pitää vaihtaa koko kumi uuteen. Kerran oli niin liukas paketti kumeja, että kaikki luisti pois samassa panossa ja toinen paketti oli hieman kuivempia ja saatiin pano tehtyä. Vaimolta meinasi huumorintaju loppua ja sanoi, että hanki kunnollisia kumeja seuraavaksi kerraksi tai muuten ei anna. No suraavalla kerralla pysyi hieman paremmin tangossa kumi, kun vaimo piteli juursta kiinn1.
Itelläni täysin samat mitat paitsi paksuus hieman suurempi, joten mitä kondomia olet käyttänyt kun en ole sopivaa löytänyt?
16cm ympärysmitta on helvetin paksu ja ees yks sadasta ei omista sellasta. itselläni on pituutta 14cm, leveys 5.5cm ja ympärysmitta 15.5cm. kokemusta 50-100 naisesta joista about 1/4 valittaa kun sattuu ja ei kykene toiseen yhdyntään peräkkäin kun on pillu kipee. 2/3 ilmottaa kysymättäkin että on helvetin paksu ja loput 1/3 ei varmaan vaan oo tohtinu asiasta sanoa. en suurta paksuuttani joskus nuorena "panourani" alussa ees tajunnu, ennen kun joku nainen asiasta ilmoitti. mitä leffakulleihin pystyy vertaileen, niin lähes kaikissa leffoissa naiset sormet menee helposti kyrvän ympäri, mutta mun kyrpäni ympäri peukalo ja etusormi menee juuri ja juuri yhteen naisilla! eli kyllä se juttu on sillai, että yli 14cm ja varsinkin yli 15cm ympärysmitalliset kullit on hervottomia!
Puhutaan pituudesta mitä hyvänsä, niin kyllä kaikki donnat ovat olleet paksuuden perään... Itselläni on 5 cm leveä ja n.17,5 cm pitkä, niin eio le kenenkään tarvinnut työntää kuin puoleen väliin, niin ovat tytön kynnet pureutuneet selkä-nahkaan:)
Kohdalle on sattunut muutamia synnyttäneitäkin, joiden sisään ei ole sopinut, vaikka kosteutta on ollut tulvan lailla, tosin piitkä esi-leikki on ratkaissut asian.XL-kumejakin käytettäessä huomaa paksuuden, ihana vahva puristus varressa kun tyttö rullaa kumin paikoilleen.
mulla on joku 11,5 cm ympärysmitaltaan. Pituus on siinä 16 cm tienoilla. Keskikokoa?
Hieman reilut 16cm paksuutta täälläpäin. Ja pituutta 17cm. Aina ajatellut että se olisi suurinpiirtein normikokoinen koska ei noihin tuloksiin ole luottamista, sen verran alaspäin tuntuvat näyttävän. En ole kyllä päässyt vielä sitä käyttämään, mutta noh.
Voihan olla, että olet niin kovakourainen ja kykit kuivana sisään. Ehkö siksi tuollainen kynsimisreaktio. Vai onko kaikki donnat kehuneet paksuutta vai ihan oma päätelmä? Sulla ei ole oikein vertailukohtia ellet ole käynyt siellä virossa paksuntamassa kalua.
Puhutaan pituudesta mitä hyvänsä, niin kyllä kaikki donnat ovat olleet paksuuden perään... Itselläni on 5 cm leveä ja n.17,5 cm pitkä, niin eio le kenenkään tarvinnut työntää kuin puoleen väliin, niin ovat tytön kynnet pureutuneet selkä-nahkaan:)
Kohdalle on sattunut muutamia synnyttäneitäkin, joiden sisään ei ole sopinut, vaikka kosteutta on ollut tulvan lailla, tosin piitkä esi-leikki on ratkaissut asian.XL-kumejakin käytettäessä huomaa paksuuden, ihana vahva puristus varressa kun tyttö rullaa kumin paikoilleen.
Tulipahan tässä hetki sitten mieleen etsiä verkosta, josko sieltä löytyisi tietoa mistä saa ostettua paksumpia kondomeja.. Ja törmäsin tähän keskusteluun.
Nyt kyllä olen kyllä toden yllättynyt, sillä olen aina kuvitellut omaavani pienen.
Ympärysmitasta on ollut haittaa tavallisen ruokakaupan kondomien kanssa, kun niiden kanssa tulee niin kivulias puristus että erektio kärsii sen kondomin renkaan takia, joka jää tyveen.
Tyttöystäväni on joskus kutsunut sitä hevoseksi, mutta olen aina ajatellut että hän sanoi niin vain kohottaakseen itsetuntoani, eikä oikeasti tarkoita sitä.
Nuorena tuli katsottua jotain tilastotietoja netistä ja siellä keskipituudeksi suomessa ilmaistiin 16,5cm... Joten en kauhean ylpeä ole ollut omastani.
Löytyykö täältä ketään, joka tietää kumpaa olen? kes. ver pienempi vai kes ver suurempi? Ympärysmitta 14,5-14,7cm halkaisija 49mm pituus 18,5cm mitattuna yläpuolelta tyvestä kärkeen. Mitat löytyy kun teinikokeilut ovat vasta muutaman vuoden takana. 22v hyvin vähän kokenut nuori.
P.S. Kyllä. Nolottaa ehkä hieman avautua tääl verkos noist asioist.
Kullin koko voi vaihdella hieman kiihottumistilan mukaan.ainakin minulla! Välillä on sen 16 ja parhaimmillaan 18cm. Uso tai älä.paksuus jotain 4-4,5cm...eikä kukaan ole ihan spontaanisti koskaan sanonut että ompa hyvän kokonen,eli ei kai sitte ole ollut mieleen...
Silloinhan se vasta iso on, kun pääsee kunnolla painamaan vierasta.
mutta se on yhtä paksu ja pitkä kuin sinulla. Tuntuu myös erittäin hyvältä ja se antaa minulle ihania orgasmeja, vaikka ollaan lapsiakin saatu kolme kappaletta. Siitä tulee niin ihanan täyteläinen olo eikä töki kipeästi pohjaan kuin muutamissa asennoissa (lähinnä takaapäin jos rajuja työntöjä). Toisaalta lyhyempi penis luiskahtaisi helpommin ulos muissa asennoissa eli tuo on ihan paras esim. ratsastamiseen. Lisäksi sellainen keskipitkä ja -paksu on helppo ottaa suihin ihan tyveä myöten ja silti on kookas ja himottava. Eli paras ja houkuttelevin penis ainakin minusta on keskipaksu eli tuon 13-14 cm ja keskipitkä eli 14 cm. Isompi tai pienempi olisi, no, liian iso tai liian pieni. :)
Pitipä hakea mittanauha koska minullakin on paksu.
Ja kyllä kun naiset ovat kaivaneet sen pöksyistä ovat todenneet"oi kun se on iso"ihanaa,tuntuu hyvältä.
Itse en ole pitänyt penistäni isona koska se ei todellakaan ole sitä maagista 20 cm.
Mutta mittaus tulos oli tämä.
Olen joskus erektiossa mitannut pituuden ja se on ollut n.15 cm.
Äsken kun mittasin paksuuden ,en viitsinyt runkailla saadakseni erektio mitan, niin nämä ovat sellaisen puolittaisessa erektiossa olevat mitat.
Ympärysmitta 14 cm ja terskan kohdalta 15 cm.
Oletettavasti kun hyvä ja kova erektio niin jonkin verran paksumpi tuosta varren kohdalta.
Vanha sonni 59
olen elämäni aikana nähnyt ja kokenut monenmoista, katsellut ja kosketellut erinäköisiä ja kokoisia vehkeitä ;) Mittailua en ole harrastanut, joten mitään senttimääriä en osaa sanoa.
Mutta toisilla on ohuita, toisilla paksuja.
Joillakin pitkiä, joillakin lyhyitä.
Kattava selostus, eikö? :D
Kyllä mä naisena väitän, että keskimittainen ja paksu(hko) on paras patukka, ja sellainen omalta siipaltani pöksyistä löytyykin...ihan namia.
Minun miehelläni on ympärysmitta hiukka päälle tuon 11 cm. Ollaan tosiaan mitattu. Olen aina kuvitellut, että on ohut mutta ilmeisesti tosiaan keskipaksu tutkimusten mukaan. Kokoero tuollaiseen 13-14 senttiä ympärysmittaan on kyllä kieltämättä aika iso ja käytännössä tuntuva. Olen kuitenkin tyytyväinen siihen mitä on.
No, ainakin minun otokseni (n. 40 miestä) mukaan 11 cm ei todellakaan voi olla keskiarvo. Nykyiseni, jolla on jopa hiukan vajaa 11 cm ympärys (on mitattu, miehen toiveesta...) lisäksi ehkä 2 tai 3 on ollut noin ohut. Jos tässä nyt mallailen mittanauhan kanssa sanoisin, että ehkä 90% näkemistäni peniksistä on asettunut 12-13 cm paikkeille. Ja toisin kuin pituudessa, ympärysmitassa tuollainen 1-2 cm on jo kyllä todella merkitsevä ero.
Ja toisin kuin edellinen, en voi väittää olevani kovinkaan tyytyväinen nykyiseen. Muuten kyllä maailman ihanin mies :(
No on se hieman omalaatuisen näköinen. Myönnetään. Muistuttaa paksua makkaraa tai lenkkiä. Kuitenkin jo aikaisemmin totesin, että vain sen juuri on tuon paksuinen, esim. keskeltä se on kyllä ohuempi. Niin, ja en käytä penispumppua, en omista sellaista.