Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksin vastaanottaminen ällöttävää

Vierailija
08.07.2014 |

Oonko mä ainoa nainen jonka mielestä on ällöttävää ja epämukavaa vastaanottaa suuseksiä :( En nauti yhtään ja minua on tooosi vaikea saada sillä tulemaan. Olen muuten kyllä innokas ja lähden helposti kokeilemaan eri juttuja, eli sinänsä seksuaalinen itsetunto on ihan ok. Alapäänikään ei normaalia rumempi ole, iänkin puolesta (23v.). Liekö sitten jota psykologista taustalla.

Ollut muutama seksikumppani tähän asti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa johtua kokemattomuudestasi.

Vierailija
2/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali.

-Mies 29v-

Vierailija
4/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan ole saanut suuseksiä oikealta mieheltä. Se voi olla todella ihanaa. 

Vierailija
5/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei ällötä, mutta en saa suuseksistä mitään seksuaalisesti.

Vierailija
6/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Minustakin se on tuskastuttavaa. En tajua miksi mies on alapääni kimpussa sen sijaan että tekisi minut himosta villiksi suutelemalla kaulaa ja rintoja. Nännien imemisestä en ole pätkääkään kiinnostunut.

Vierailija
7/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään sen erikoisempaa tarvitse taustalla olla. Toiset ei vaan tykkää, siinä missä toiset ei taas vois elää ilman. Ihmiset on niin erilaisia.

Vierailija
8/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on.

Vierailija
9/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:52"]

Olen muuten kyllä innokas ja lähden helposti kokeilemaan eri juttuja, eli sinänsä seksuaalinen itsetunto on ihan ok..... Liekö sitten jota psykologista taustalla.

[/quote]

Nämä kaksi lausahdusta sotivat kyllä hieman toisiaan vastaan

Vierailija
10/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuta ei ole tarkoitettu yhdyntään. Suuseksi on on kivuliasta ja aiheuttaa oksennusrefleksin tai pahimmillaan oksentelua.

Osa on tukehtunutkin.

Jos mies alistuksessaan vie suuseksin pitkälle voi siitin työntyä syvälle kurkkuun ja nainen on tällöin täysin miehen vallassa. Pureminenkaan ei onnistu sillä refleksi aiheuttaa suun aukeamisen hyvin laajaksi.

Eli pureminen ei pelasta kun mies kurkuttaa. Suuseksista ei naisen tarvitse nauttia kyse on yksipuolisesta nautinnosta.

Vierailija
11/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:44"]

Suuta ei ole tarkoitettu yhdyntään. Suuseksi on on kivuliasta ja aiheuttaa oksennusrefleksin tai pahimmillaan oksentelua.

Osa on tukehtunutkin.

Jos mies alistuksessaan vie suuseksin pitkälle voi siitin työntyä syvälle kurkkuun ja nainen on tällöin täysin miehen vallassa. Pureminenkaan ei onnistu sillä refleksi aiheuttaa suun aukeamisen hyvin laajaksi.

Eli pureminen ei pelasta kun mies kurkuttaa. Suuseksista ei naisen tarvitse nauttia kyse on yksipuolisesta nautinnosta.

[/quote]

Näinhän se on. Suuseksi ei koskaan pääty molemminpuoleiseen orgasmiin.

Vierailija
12/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 23:53"]

Mikään ei ole parempaa kuin lämmin oksennus kalulla kurkutuksen jälkeen. Meikit poskella ja itku silmillä tiedossa se että vielä työnnetään uudestaan ja uudestaan. Jossain vaiheessa antaudutaan ottamaan kalua perseeseen ja kun se tuntuu pahalta niin lisää kurkutusta.

Nämä neidot ovat parhaimpia.

-Tatuoitujätä

[/quote]

Menepä lassukka nukkumaan :)

Vierailija
13/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ehti olemaan suunnilleen 40 rakastajaa ennen kuin aloin pitää suuseksistä. Se oli täysin tuon herra neljänkymmenen ansiota. Hänen työskentelynsä alapäässäni oli siis todella jotain ylimaallista. Sain sellaisia orkkuja, että menin tajunnan rajamaille. Kaipaan siinä suhteessa herra neljääkymmentä erittäin paljon.

Vierailija
14/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan muuten pitäisin suuseksistä, mut kun useimmat miehet eivät osaa siellä alapäässä touhuta. Näykitään vähän sieltä ja täältä, nylpytetään klitorista samasta kohtaa iäisyyden jne. Voi voi, missä ne kelpo nuolijat oikein luuraavat.

Vierailija
15/27 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:33"]

Kyllä varmaan muuten pitäisin suuseksistä, mut kun useimmat miehet eivät osaa siellä alapäässä touhuta. Näykitään vähän sieltä ja täältä, nylpytetään klitorista samasta kohtaa iäisyyden jne. Voi voi, missä ne kelpo nuolijat oikein luuraavat.

[/quote]

Monikin mies haluaa antaa partnerilleen tyydytyksen suullaan mutta meiltä miehiltä puuttuu tieto kunkin naisen henkilökohtaisesta mieltymyksestä ellei nainen ole kykenevä siitä kertomaan.

Juuri tuo on iso ongelma monessakin "sänkysessiossa" eli partneri ei uskalla/osaa kertoa mikä olisi miellyttävintä.Meikäläiselle kovinkin tuttu asia sillä emäntä tuntuu olevan kovin sulkeutunut noiden omien mieltymystensä kertomisessa vaikka sitä joskus yritän kyselläkkin.

Vuosien varrella olen lukemattomien erilaisten kokeilujen perusteella oppinut huomaamaan mikä saa partnerin parhaiten "villintymään" ja niitä oppeja hyväksi käyttäen seksi on ollut nautinnollista.

Vierailija
16/27 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olisi ihana naida kurkkuun. Toisaalta haluaisin myös nuolla itseni syvälle pilluun. 

Vierailija
17/27 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat keskimäärin tosi huonoja nuoleen. Pojille pitäisi opettaa jo peruskoulussa, kuinka pimppiä nuollaan. Eräissä alkuasukasheimoissa tuon taidon opettelu kuuluu mieheksi tulemiseen ja sen opettaa heimon valitsema kokenut nainen pojalle parin vuorokauden aikana.

Vierailija
18/27 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, seksissä ei saa olla pakottamista ja vastapuolen on kunnioitettava toisen toiveita. Mun vaimo ei ota suihin ja ei se minua ole haitannut. Kunnioitan sen verran vaimoani että ei ole tehnyt edes mieli tyrkyttää. Fantasioin joskus tosin sitä että miltä tuntuisi jos multa otettaisiin suihin, mutta  jotkut asiat saa jäädä fantasian tasolle. Ei kaikkia tarvitse toteuttaa, seksissä on otettava toiveet ja estot huomioon ja tehtävä sääännöt selväksi ja kunnioitettava niitä.

Vierailija
19/27 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samoin nuorempana. Tuntui että alapäässä on "liikaa tuntoaistia", enemmän kuin mitä pystyin korvien välissä hyödyntämään... Ajattelin että olen vain sellainen fyysisesti. Mutta nyt uskon, että kyse on enemmän siitä millainen näkökulma omaan seksuaalisuuteen on kehittynyt. Miten asennoituu omiin haluihinsa ja ylipäänsä elämään. Kun oma haluminen (mikä tahansa elämässä) on tiedostetumpi, sitä on helpompi tavoitella vapautuneesti... Eli suuseksin vastaanottamiseen ei liity paineita, "minun olisi nyt vastaanotettava tämä nautinto, ja mielellään pikaisesti", vaan ennemminkin... Jos sitä nyt sanoiksi voi pukea... "Hän nauttii kun saa tuottaa minulle mielihyvää, ja kohta saan jotain vielä parempaa?!"

Vierailija
20/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä ontosi vaikeeta uskoa että naisia on todella laidasta laitaan tuon suhteen. ja se että jos ennen pitää niin myöhemmin ei enää innostukaan siitä. vaikka jokainen suuseksi johtaisi naisella orgasmiin. hän ei koe sitä välttämöttömäksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi