Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minullako suht paksu?

Vierailija
12.01.2012 |

Olen tässä etsinyt netistä ajankuluksi=) tutkimuksia peniksen koosta kun on joskus vissiin vähän ollut kompleksiakin siitä. Ainakin nuorempana. No pituus näyttää olevan keskimäärin jotain 13-14.5 cm ja tuosta itse olen jopa hieman ylikin. Mutta sen sijaan tutkimusten mukaan paksuus, siis ympärysmitta, on keskimäärin vain 11 cm??? Tuo hieman ihmetyttää.

Minulla on kohdasta riippuen ympärysmitta 13.5-14.00 cm. Ei varmaan sekään mahdottomia lukemia, mutta kun poikani muovailuvahasta väsäsin kaksi pötkylää (kaikenlaista tekemistä sitä ihmisillä onkin=)), toinen 11 cm ja toinen 13.5 cm niin onhan niissä aikasmoisen iso ero koossa. Jotenkin olen vielä antanut itseni ymmärtää, että loppujen lopuksi useimpien naisten nautinnolle on tärkeämpää paksuus kuin pituus.

Mitä olette tuosta mieltä? Onko miesten penikset tosiaan noin ohkaasia keskimäärin. Ja minulla sitten peräti vähäsen keskimääräistä paksumpi. Voi tätä ilon päivää=)=) Vai palauttaako joku maan pinnalle.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kalun ympärysmitta noin 14cm.

Yhdyntä om sujunut ilman ongelmia. Nyt on tosin sellainen naisystävä joka haluaa käyttää liukuvoidetta. Sisääntyöntäminen pitää kyllä aina tehdä silti hitaasti.

Vierailija
62/118 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhtä pitkä kuin kissan häntä.  Persreiästä kissan häntäkin mitataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on erektiossa n. 14 cm pitkä ja ylöspäin kaareva. Paksuutta en olekaan koskaan mittaillut, mutta sen saa aika hyvin mahtumaan vessapaperirullan hylsyn sisään. Se on tosin sen verran kaareva, että kärki hankaa ikävästi hylsyn sisälle kun sitä työntää, mutta ihan paksuuden puolesta menee hyvin.

Onko tuo nyt sitten keskimääräistä ohuempi? Onko siinä syy, miksi vaimoni ei saa missään asennossa koskaan orgasmia kanssani? Hän kyllä sanoo, ettei ole koskaan saanut edellistenkään kanssa orkkuja, mutta kyllähän se vaan pistää mietityttämään.

Vierailija
64/118 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taasen 17.5-18 cm pitkä ja saan

vehkeen työnnettyä kartonkihylsyyn, mutta

terska tuottaa ongelmia paksuuden suhteen, eli

aika lähelle hylsyn paksuutta.

Kivekset ovat pienehjöt, mutta spermaa tulee välillä vähän liikaakin. Mistähän ihmeestä se kaikki tuleekaan : )

Aika voimakkaasti ylöspäin kaareutuva, josta osa on tykännyt. Hyvin harvoin menee liian syvälle. Tämä lähinnä takaapäin.

Kylmässä muutun melkein naiseksi, silloin ei ole juuri mitään nähtävää.

Kukaan ei ole sanonut isoksi ja kaikki eivät ole saaneet orgasmia kanssani. Joukossa on niitäkin, jotka eivät saaneet orkkua suuseksilläkään, eli jokin fysiologinen/henkinen este.

Vierailija
65/118 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseltähän löytyy 18/13.5cm vehje.. ja ihan oikein mitattuna :)

Vierailija
66/118 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on tehnyt miehillä vähän paremman vesapaperin hylsyn. Ympärysmitta on kohtuullisempi 13,8cm.  Entiset oli liki talouspaperirullan hylsyn mitat 14,5cm.  Joten entistä useammalla ei mahdu hylsyyn.

Vierailija
67/118 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus levossa 11-13cm, erektiossa kovimmillaan mitta n. 18,5cm ja ympärys paksuimmalta kohdaltaan n.15cm, ei mahdu mihinkään hylsyyn 👍. Penispumpulla pimpattuna paksuus on jopa 17cm ja vaimo tykkää 💖

Vierailija
68/118 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan,itsellä 13,5/15 , ikää 51 ja kyl neidot on tykänny , ja on ollu sexi kumppaneita monia kymmeniä , ja aina on mahtunu ku panostaa esileikeihin, joku on joskus valittanu paksuutta lähinnä suusexissä ,joku taas on muka saanu parhaat orgasmit ku koskaan ennen mut siihenhän liittyy myös se tunnepuoli erittäin vahvasti, peppusexiä en oo juuri harrastanu mut muuten olen kyl tosi sexuaalinen, ihanaa. Naatitaan💋

Vierailija
69/118 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK_n blöötä pidetty ennen isona ja paksuna verrokkina. Mielenkiinnosta mittasin uudestaan. Pituutta oli vain 19cm ja ympärysmittaa 13,8cm. On tainnut pienentyä.

Moninko nainen kohdannut vastaavan kokoisia  ja onko mahtunut perille asti?

Vierailija
70/118 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnii. luin kahdesta tai kolmesta kirjasta, tai yksi oli annalehti. pituudet menee näistä lähteistä,Tutkimuksien mukaan 13.7 on keskimitta 14.5 on tavallisin isot on sitten isoja. Mutta ei voi olla huomaamatta kun tässä osiossa kaikilla tuntuis olevan jätti. Minulla on jotain 13-14-15 en ole mittaillut, mutta vaimoni ei ole moittinut ja olen itsekkin tyytyväinenM50+.

Vierailija
71/118 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta nuo keskiarvopaksuudet näkyy, 81%  ympärysmitoissa, eli paksuudessa,  on 10-13cm sisällä. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size#/media/File:Human_penis_…

Vierailija
72/118 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri kehuskelisi, kuten viestiketjun aloittamut 17, 5 cm ja 5 cm ympärysmittaisella kalulla. Hieman keskivertoa suuremmalta vaikuttaisi, mutta uskoisin, että tätä palstaa lukevat naiset eivät ko. mittoja pitäisi mitenkään poikkeuksellisen isoina. Sitten kun puhutaan yli 6 cm paksuudesta ja vaikkapa 20 cm pituudesta uskoisin, että sellainen saisi jo useamman naisen voihkimaan nautinnosta ja pienestä "kivustakin".

Vierailija
73/118 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne kun syöttää omat mitat saa luotettavimman tuloksen. https://calcsd.info/full.html

Sieltä näkyy myös eri tutkimusten keskimitat.  Yli 15cm ympärysmitat on todellakin jo ääripäästä vaikka paksumpiakin toki on, mutta todella harvinaisia.  Paksuus tekee  kalusta tilaavievän pillusta, eli kalun tilavuus/volyymi ratkaisee.  Jos keskiverto vie pillusta tilaa n. 1,4 dl niin isot paksut vie jo yli 3 dl. On siinä eroa, kumpi tuntuu täydemmältä pillussa. 

Vierailija
74/118 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonne kun syöttää omat mitat saa luotettavimman tuloksen. https://calcsd.info/full.html

Sieltä näkyy myös eri tutkimusten keskimitat.  Yli 15cm ympärysmitat on todellakin jo ääripäästä vaikka paksumpiakin toki on, mutta todella harvinaisia.  Paksuus tekee  kalusta tilaavievän pillusta, eli kalun tilavuus/volyymi ratkaisee.  Jos keskiverto vie pillusta tilaa n. 1,4 dl niin isot paksut vie jo yli 3 dl. On siinä eroa, kumpi tuntuu täydemmältä pillussa. 

Juuri näin. Vertasin huvikseni tuolta laskurista oman penikseni (ihan normaalikokoinen 14/12) ja kuvitteellisen ison peniksen (20/16) tilavuutta. Tulos oli suoraan sanoen järkytys: tuohon isompaan mahtuisi KOLME omaa penistäni!! Ei varmaan tarvitse enää tulla kenenkään sanomaan etteikö nainen tuota eroa huomaa. 

Vierailija
75/118 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmin myytyjen dildojen paksuudet ovat 3,7 cm luokkaa. Ympärysmittana juurikin tuo 11,6 cm eli lähellä keskiarvoa.  Dildojen pituudet ovat tavallisesti jotain 18-20 cm. Useimmiten käytössä pidetään kai siitä kiinni mihen menee joku senttimetri eli sisään riittää tuo n. 15 cm. Huutavaa pulaa tämän suuremmille ei kai siis ole olemassa.

Vierailija
76/118 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aina jotenkin ajatellut, että penikseni on pienehkö. Lepokoko onkin vaatimaton. Erektiossa pituus 14,5 ja ympärys 13,7 eli paksuus top 5% ja tilavuus hiukan vajaa 2 dl, joka sekin top 10% tuntumassa. Olin mielessäni ajatellut olevani ns. camping-mies, mutta totuus olikin, että paksuudessa lähes HK sininen.

Vierailija
77/118 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, on kokonaan toinen juttu paljonko nainen haluaa täytettä pilluunsa. Pillujankin on erikokoisia kuiten kalujakin, joten on ihan yksilöllistä kuinka paljon nainen haluaa pilluunsa täytettä. Liian iso tai liian pieni ovat molemmat huonoja. Mielellään sitä isokaluisena ajattelisi, että oma kalu on ns parasta kokoa kaikille naisille, vaan ei ole. Turha kuvitella. 

Juuri näin. Vertasin huvikseni tuolta laskurista oman penikseni (ihan normaalikokoinen 14/12) ja kuvitteellisen ison peniksen (20/16) tilavuutta. Tulos oli suoraan sanoen järkytys: tuohon isompaan mahtuisi KOLME omaa penistäni!! Ei varmaan tarvitse enää tulla kenenkään sanomaan etteikö nainen tuota eroa huomaa. 

Vierailija
78/118 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli minun kommentti:

Niinpä, on kokonaan toinen juttu paljonko nainen haluaa täytettä pilluunsa. Pillujankin on erikokoisia kuiten kalujakin, joten on ihan yksilöllistä kuinka paljon nainen haluaa pilluunsa täytettä. Liian iso tai liian pieni ovat molemmat huonoja. Mielellään sitä isokaluisena ajattelisi, että oma kalu on ns parasta kokoa kaikille naisille, vaan ei ole. Turha kuvitella. 

Vierailija
79/118 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kysyn, mikä teitä vaivaa jos pitää kaluaan mittailla? Rakastelussa kun on tärkeämpiäkin asioita kun kalun koko, omaani en ole mitannun missään suunnassa mutta hyvin on riittänyt itselle ja vaimollekkin. Sen verran on paksuutta ettei omat sormet yllä ympäri kuin puoleen väliin mutta ei tulisi mieleenkään alkaa mittailemaan.

Vierailija
80/118 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kysyn, mikä teitä vaivaa jos pitää kaluaan mittailla? Rakastelussa kun on tärkeämpiäkin asioita kun kalun koko, omaani en ole mitannun missään suunnassa mutta hyvin on riittänyt itselle ja vaimollekkin. Sen verran on paksuutta ettei omat sormet yllä ympäri kuin puoleen väliin mutta ei tulisi mieleenkään alkaa mittailemaan.

Johan pomppas. Tämä ketju käsittelee peniksen paksuutta. Asia on sinulle yhdentekevä, mutta kaikista vauvapalstan ketjuista päädyit kommentoimaan sitä. No mikäs siinä. Itse jätän väliin ketjut, joiden aihepiiri ei otsikon perusteella vaikuta kiinnostavalta.

Sitten noihin mittoihin. Sanot, että oma käsi yltää vain puoliväliin. Itse kokeilin normihanduani oman ranteen ympärillä ja jää sentistä kiinni, ettei mahdu kokonaan ympäri. Eli joko sinulla on todella sirot kädet tai sellainen meisseli, että se pitää julistaa joukkotuhoaseeksi. Isät lukitsevat tyttärensä sisälle, jos kuulevat huhuja, että olet saapumassa paikkakunnalle.

Sitten on sekin mahdollisuus, että tarinoissasi on 100-200% Lapin-lisää. Olisiko se vaimokin virtuaalinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän