Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeetä olla menemättä ystävättären syntymäpäiväjuhliin?

Vierailija
04.05.2010 |

Minua ahdistaa suunnattomasti mennä ystävättäreni 40-vuotis juhlille koska en tunne sieltä ketään muuta kuin synttärisankarin.

Ovat tietääkseni rennot "sisäpiiri" juhlat, eli että kutsuttu ystäviä, ei mitään puolituttuja tms... eli ei mitkään suuret juhlat.

Miten voisin kohteliaasti kieltäytyä?

Kaikenlisäksi minulla on paniikkihäiriö joka vielä pahentaa asiaa että yksin pitäisi mennä vieraiden ihmisten keskelle, juomaan, syömään ja saunomaan...

en tunne ystävättäreni muita ystäviä koska asumme niin eripuolella suomea että yhteisiä ystäviä ei ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmiselväähän on, että ystäväsi pahoittaa mielensä, jos et osallistu.

Pystyisitkö kuitenkin tsemppaamaan? Jos kyseessä ei ole kovin suuret juhlat, pysyisikö paniikkihäiriösi aisoissa? Pystytkö ajattelemaan asiaa siltä kantilta, että sinä et ole juhlan päähahmo, vaan ystäväsi on? Ja kun kutsuttujen joukossa on vain hänelle läheisimmät, osallistujat ovat aika varmasti kivoja ihmisiä - hehän ovat ystäväsi valitsemia.

Vierailija
2/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänsankarilta parin muun juhlijan yhteystietoja etukäteen, sanot että yllätyksen takia, jos ihmettelee. Soitat sille toiselle tulijalle ja sovit vaikka yhteisestä lahjasta, kukkakimpusta, nyyttäriyllätyksestä tms yllätysohjelmanumerosta, niin sitten sinulla on ainakin yksi vähän-tuttu joukossa mukana, jonka kanssa voit vaikka mennä juhlapaikalle yhtä matkaa viimeiset metrit supisten yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun perustelet pois jäämisesi vierailla ihmisillä ja paniikkihäiriöllä.

Vierailija
4/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on TODELLA ystäväni niin hän asian ymmärtää.

Tahtoisin juhlia hänen kanssaan vaikka niin että minä vien hänet syömään, teatteriin tai jonnekin...

Toisaalta, voihan sitä käydä niinkin että on vaikka oksennustaudissa juuri silloin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi