Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö GNLD:stä?

Vierailija
04.05.2010 |

Eräs sukulainen painostaa minua liittymään tälläiseen GNLD-markkinointiin. Sukulaismies lupaili monen tonnin kuukausiansioita ym. Kuulosti vaan erehdyttävän paljon joltain pyramidihuijaus-toiminnalta.

Uskaltaako liittyä vai?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha pyramidihuijaus golden products uudella nimellä. Liity toki mukaan jos haluat päästä rahoistasi (ja sukulaisista ja ystävistä..)

Vierailija
2/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toimii kuin pyramidi. Itse en liittynyt, vaikka ystäväni yritti saada minut siihen mukaan. Ystävältä meni rahaa hukkaan, kun ei saanut koottua vaadittavaa määrää uusia jäseniä ja myytyä riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en liity. Kiitos sinulle.

Vierailija
4/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opimme tästä?

Hyväuskoisia hölmöjä höynäytettäväksi löytyy aina! Eivätkö ihmiset lue lehtiä vai missä on vika kun yleistieto on noin heikoilla kantimilla?

Vierailija
5/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy ap, joka on 24v.

Vierailija
6/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun jo mainitsema vanhempi nimi voivat johdattaa googlella sinut tiedonlähteille.

Vierailija
7/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin yli 20 vuotta sitten tätä hommaa oli jo. Aina jaksan ihmetellä, miksi ihmiset liittyvät. Tuotteet eivät ole kummoisia, ja onpa kivaa myydä tutuille tavaraa, jotka ne ostaa kun ei kehtaa olla ostamatta. Myötähäpeä on oikea sana, mitä tuntee, kun näitä myyjiä näkee.

Vierailija
8/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kaverini äidin "hurahtaneen" tuohon Golden Productsiin. Koti oli pesuaineita pullollaan, tuskin sai kaikkia myytyä. Olen myös kuullut, että organisaation "motivointitilaisuudet" ovat melko erikoisia...

Vierailija
9/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammat taas vaahtoaa jos joku ei ole kuullut Goldenista. Mikä hitto siinä on että ei voi asiallisesti vastata asialliseen kysymykseen, vaan aina on mukaan liitettävä nää pakkov***uilut "eikö ihmiset lue lehtiä" jne.

Mulle tulee sanomalehtiä vino pino, mut en muista ainootakaan juttua GNLD:stä.

ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän