Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani paras kaveri on jehova

Vierailija
04.05.2010 |

Oikein mukava ja kohtalias poika, asuu tuossa naapurissa. Leikkivät päivittäin meillä ja heillä. Nyt on synttärijuhlat, ja poikani on kutsunut muita ystäviä, ei tätä jehovaa koska hän ei kutsua ottaisi edes vastaan. Syntttärien jälkeen jäi aikuisia kahville ja poikani synttärivieraat pääosin lähtivät, ja naapurista jevovapoika tuli pihalle leikkimään.

Teikö mä väärin kun sanoin että ole hyvä, saat kakkua, poika oli selvästi (8v) kahden vaiheilla ottaisiko vai eikö, ja mä sanoin että ei tarvitse tulla synttäreille, tule vaan syömään kakkua, kun näin että mieli teki.

Missä menee siis synttärien viettämisen raja? Ja onko muuta mitä mun pitäisi huomioida kyläilyssä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raja menee siinä etteivät he juhli synttäreitä joten eivät tule synttärijuhliin, eivät onnittele muitakaan jne.

Kakkua tarjosit ihan muussa tarkoituksessa et pyytääksesi synttäreille.

Vierailija
2/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin että olen vain vieraanvarainen, onhan poika syönyt meillä ennenkin :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kasvanut JT perheessa ja parhaan kaverin aiti pyysi minua yleensa synttareitten jalkeisena paivana kylaan syomaan synttariherkkuja. Kivahan se lapsesta oli ja tama oli vanhemmillenikin ok. Ei silla etta en olis muutenkin ollut samalla perheella kylassa useana paivana viikossa ja monesti myos syomassa.

Vierailija
4/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä Jehova eli Jahve on Jumalan nimi ja jos näin on että Hän on lapsesi paras kaveri asiat ovat hyvin.

Ymmärsin toki lopputekstistä mitä tarkoitat.

Tiedän että Jehovan todistajat eivät pidä siitä että heitä kutsutaan jehoviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan