Tunnistin täältä erään läheiseni kirjoituksen..
ja tuli paha mieli. Tiedän kirjoituksen olevan hänen, sillä kertoi niin yksityiskohtaisesti asioita. Miten voisin ottaa asian esille kyseisen henkilön kanssa?
Kommentit (18)
etkö voi ihan aloittaa kysymällä, oliko se hän joka kirjoitti jne?
Hän olisi varmaan sinulle kertonut asiasta, jos olisi halunnut. Ja ajattelepa, jos se ei olisikaan hänen kirjoitus?!
sanot suoraan tai sitten kerrot, että luit kyllä niin sinuun sopivan jutun keskustelupalstalta, että voisi olla kaksoisolentosi! Ihan asiasta riippuen, kun en tiedä millaisia juttuja kirjoitteli. Toivottavasti et ole kuitenkaan erehtynyt, se olisi aika paha moka.
se mielestäni tarkoittaa varsin selkeästi ettei halua puhua ko. asiasta.
Vai oliko esim. joku lastensuojeluun liittyvä tapaus, johon pitäisi ehkä puuttua tms. sitten ehkä harkitsisin.
Minäkin olin kerran ihan varma, että minun hyvin käyttäytyviä lapsiani haukuttiin täällä ties miksi kauhukakaroiksi, koska niin moni muu asia osui kohdalleen. Sitä sitten jauhettiin kaveriporukassa, että onko tuo yksi nyt oikeasti sitä mieltä vai ei.
Totuus oli, että kaverini ei ollut kirjoittanut mitään, puhumattakaan että olisi kirjoittanut mitään kielteistä.
Elämän koukerot ovat niin samankaltaisia, että vaikka luulemme, että omamme on erityislaatuinen, niin se ei ole.
Yleensä ihmiset kyllä muuttavat kirjoituksensa asioita niin ettei niitä tunnisteta. Ettet nyt vaan luulisi olemattomia?
läheskään niin uniikkeja, kuin kuvittelet. Voi olla, että tunnistit väärin.
Hänen puolestaan vai siitä mitä hän kirjoitti?
Itse ehkä en kuitenkaan uskoisi että oikeasti kyse on siitä henkilöstä joksi luulen, eikähän suurin osa muuta sen verran jotain pieniä yksityiskohtia. Vaikka siis tarinan ydin olisi totta, luulen että joakinen muuttelee pieniä tunnistettavuustietoja.
Minäkin olin kerran ihan varma, että minun hyvin käyttäytyviä lapsiani haukuttiin täällä ties miksi kauhukakaroiksi, koska niin moni muu asia osui kohdalleen. Sitä sitten jauhettiin kaveriporukassa, että onko tuo yksi nyt oikeasti sitä mieltä vai ei.
Totuus oli, että kaverini ei ollut kirjoittanut mitään, puhumattakaan että olisi kirjoittanut mitään kielteistä.
Elämän koukerot ovat niin samankaltaisia, että vaikka luulemme, että omamme on erityislaatuinen, niin se ei ole.
Aika ikävää, jos joku luulee nimettömän nettikirjoituksen perusteella tuttujen elämästä vaikka mitä! :O
"KUMMITTELEEKO meillä" ketjusta t:ap
ja siis ollaan näistä asioista aikaisemmin keskusteltu kyllä. Nyt kuvioihin tullut uusia murheita ja niistä ei olla juteltu ollenkaan. Nyt sitten mietin, kehtaanko kysyä suoraan ja kertoa olevani huolestunut? Vai odotanko vain hänen itse ottavan asian esille, jos on ottaakseen?
-ap-
Aika ikävää, jos joku luulee nimettömän nettikirjoituksen perusteella tuttujen elämästä vaikka mitä! :O
kun jotkut väittävät tunnistavansa tuttujaan kirjoitustyylistä. Mä en aina tunnista myöhemmin edes omia tekstejäni tyylistä!
Minä jo säikähdin, että olet naapurini jonka lastenkasvatustaitoja olen täällä kritisoinut.
mites olisi se kaikkein yksinkertaisin?
"hei, eipä ollakaan nähty aikoihin. mitä sinulle kuuluu, onko kaikki hyvin?"
Luinpa tällaisen ketjun av:lla. oliko se sinun kirjoittamasi. tulin surulliseksi, koska siinä kerrottiin paljon ongelmista. Jos se olet sinä, niin voinko auttaa millään lailla?
Luulin jo että minut on tunnistettu!!!
Jos haluan salata kirjotan salaillen ja jos ei väliä, niin saa rauhassa tunnistaa. Tälläkin hetkellä yksi ketju mistä tunnistetaan varmasti
Onko ääliömäisempää kysymystä olemassakaan??