Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 ILMAISpaikkaa VAUNUILLE ON LIIKAA BUSSISSA

Vierailija
04.05.2010 |

Joutas nyt kun noita maksutolppia on bussin ja ratikan keskelläkin poistaa mammojen oikeus ilmaiseen matkustamiseen. Lipun saa etukäteen automaatista tai kuukausikorttiin lataa matkoja ennakkoon.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat matkan vaikka menisit millasten vaunujen kanssa. Eteen pitää mennä sitä korttia piippailemaan tai vaihtoehtosesti käteisellä maksamaan.

Muuta tänne niin ei tarvii valittaa tuollasesta! Mutta saat paljon muuta valittamisen aihetta :D

Vierailija
2/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kaupungissa (länsi-Suomessa) ole moista ilmaissysteemiä. Kaksi vaunupaikkaa tosin löytyy, välillä olisi hyvä jos olisi kolmaskin.

En muutenkaan ymmärrä miksi vaunujen kanssa pitäisi päästä ilmaiseksi. Eihän se nyt tee minusta mitenkään erikoisasemassa olevaa, vaikka vaunut mukana olisivatkin. Samanlainen matkuistaja olen kuin muutkin vaikka useimmiten (valitettavasti) pitää seistä pitämässä kiinni vaunuista, kun niiden jarrut eivät ole tarpeeksi pitävät eikä linja-autossakaan ole mitään, mihin laittaa vaunut kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhlata luonnonvaroja kun on oma auto käytössä!

Vierailija
4/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä käyt sitä lippua näyttämässä sille kuskille, se mukula parhaassa tapauksessa karkaa keskisillalta ulos, ja bussi lähtee - tai heiluu rattaissa, rattaat kaatuu lapsen kanssa.

Maksuttomuuden syynä on lasten turvallisuus. Joten hohhoijaa sulle. Monella mamma-/isä + rattaat-matkustajalla lienee muutenkin maksettu kuukausilippu. Kuten minulla oli.

Vierailija
5/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voit vaikka maksaa niiden matkat. Molempien. Niin ei ole ilmaista sitten. Ja maksapa samalla munkin, vaikka mulla on kyllä kuukausilippu vaikka vaunujen kanssa olenkin. Maksa silti niin saavat vähän lisää rahaa kun joku kuitenkin siellä ILMAISEKSI, hyi kamala, ajaa jos ei sun kanssa satu samaan bussiin.

Tai rahastonkin voit perustaa, laita koko palkkas aina sinne, tai työttömyysrahat mitä lienet saatkin. Sillestii selviää tämä. Näi o.

Vierailija
6/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se on sinusta niin kauhea ongelma?

ja kyllä se on ilmaista, riskisyistä.

Vierailija
7/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta toinen puoli. Mieluusti maksaisin vaikka kaksinkertaisen summan, jos paikkoja olisi enemmän, eikä tarvitsisi odotella josko seuraavassa bussissa olisi vaunuille tilaa.

Sähän voit vaikka maksaa niiden matkat. Molempien. Niin ei ole ilmaista sitten. Ja maksapa samalla munkin, vaikka mulla on kyllä kuukausilippu vaikka vaunujen kanssa olenkin. Maksa silti niin saavat vähän lisää rahaa kun joku kuitenkin siellä ILMAISEKSI, hyi kamala, ajaa jos ei sun kanssa satu samaan bussiin.

Tai rahastonkin voit perustaa, laita koko palkkas aina sinne, tai työttömyysrahat mitä lienet saatkin. Sillestii selviää tämä. Näi o.

Vierailija
8/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvä jumala!!! Mä oon törmänny aika ajoin (ja en edes kovin usein bussilla liiku) siihen kuinka ihmiset oikein bussissa tulevat #vittuilemaan# siitä kuinka ilmaista kaikki on vaunullisille... siihen sitten yleensä kun saan puheenvuoron niin oikein näytän korttiani missä on kuitti voimassa oloajasta ja kas kummaa puhe hiljenee saman tien siihen sitten vielä lisännyt että : arvaatkos paljonko on joinain aamuna vituttanut jäädä pakkaseen/sateeseen kun vaunut eivät mahdukkaan mukaan ja töihin pitäis päästä ?

Ihmiset vaan ei tunnu tajuavan tätä asiaa ja edelleenkin vaan mietin ketä se oikeastaan häiritsee että pieni asiaskas kunta käyttää tätä mahdollisuutta?

Vierailija
9/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että... siis olen maksanut lippunu myös sen aikaa kun olen ollut äitiyslomalla koska minulla on menoja ilman lapsiakin.... :) joihin joudun käyttämään bussia :)

Vierailija
10/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän he maksuista päätä! Aivan älytöntä..

Vierailija
11/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa 2,50. Ilman vaunuja maksaa 3,90.

Vierailija
12/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksikää uusi. Onneksi on tälläinen systeemi. Joudun viemään lapseni hoitoon aamuruuhkaisessa bussissa, ja olisi mahdotonta alkaa maksamaan edessä matkaa täydessä bussissa.

Vierailija
13/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupungissani niitä ilmaisia vaunuja voi olla viidetkin kerrallaan bussissa :)

Ja lisäksi alle 7-vuotiaat lapset matkustaa ilmaiseksi aikuisen seurassa. Eikös olekin kamalaa =D

Tämäkin mamma pääsee koko lapsikatraan kanssa ilmaiseksi kaupungille jos ottaa rattaat mukaan. Voi ottaa vielä naapurinkin lapsen mukaan, eikä hänestäkään tarvitse maksaa.

Siinäpä sulle ap vielä lisää kateuden aihetta.

Vierailija
14/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa vielä oikein 4vuotiaan rattaisiin, niin pääsen kiusaamaan kaltaisiasi idiootteja! :D

Vierailija
15/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meidän äitien vika ole jos pääsee ilmaiseksi vaunujen kanssa. Kai nämä valittajat menisivät itsekin ilmaiseksi jos siihen olisi heille mahdollisuus.

Vierailija
16/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupungissani niitä ilmaisia vaunuja voi olla viidetkin kerrallaan bussissa :)

Ja lisäksi alle 7-vuotiaat lapset matkustaa ilmaiseksi aikuisen seurassa. Eikös olekin kamalaa =D

Tämäkin mamma pääsee koko lapsikatraan kanssa ilmaiseksi kaupungille jos ottaa rattaat mukaan. Voi ottaa vielä naapurinkin lapsen mukaan, eikä hänestäkään tarvitse maksaa.

Siinäpä sulle ap vielä lisää kateuden aihetta.

Vierailija
17/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä kaupunki haluaa tukea lapsiperheitä.

Eli maksuttomuuden syynä ei ole edes mitkään turvallisuustekijät, ihan vaan lapsiperheiden tukeminen :)

Vierailija
18/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveiset Porvoosta, hauskaa on.

Vierailija
19/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotiaan. Eiköhän ala yleisönosaston palsta pullistella!

Laitanpa vielä oikein 4vuotiaan rattaisiin, niin pääsen kiusaamaan kaltaisiasi idiootteja! :D

Vierailija
20/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavalla kerralla tungen ukkoni rattaisiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme