Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Usan osavaltioissa kuolemantuomio on mahdollinen?

Vierailija
24.04.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei miellyta niin voi muuttaa pois, tai sellaiseen osavaltioon jossa ei ole kuolemantuomiota. Ei murhasta saa automaattisesti kuolemantuomiota, kylla se pitaa olla erittain torkea teko etta kuolemantuomion saa. Asun osavaltiossa jossa on kuolemantuomio kaytossa, ja kylla mielummin taalla kuin siella paahantaputtelijoiden paratiisissa. Taalla on myos sellainen kaytanto etta jos sinut pidatetaan vaikka napistyksesta tms. niin sun naamakuva laitetaan viikottaiseen lehteen nimen kanssa etta kaikki saa tietaa mita olet tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin osassa noita ei ole pantu täytäntöön aikoihin.

Listan löytää kompaktissa muodossa taustoitettuna täältä (jos et lue englantia, valitse suppeampi artikkeli suomeksi alaoikealta):

http://en.wikipedia.org/wiki/Capital_punishment_in_the_United_States

Käsittämätöntä ja moraalisesti kestämätöntä toimintaa.

Erityisen kummallista ja kaksinaismoralistista maalta, jossa vallitsevat vahvat kristilliset arvot.

Vierailija
4/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä silmästä..

Olen kyllä hemmetin huolissani, jos joku oikeasti on niin vajaaälyinen ja moraalisesti alikehittynyt, että pitää Hammurabin lakia toimivana ratkaisuna... Sairasta menoa historian hämäristä.

Vierailija
5/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 valtiota.

Vierailija
6/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä, mikä on tullut lisää noihin wikipediatietoihin nähden.

Vierailija
7/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käräjätuomari enkä voisi kuvitellakaan sellaista tilannetta, että minun pitäisi tuomita joku kuolemaan.

Ei valtio saisi omia kansalaisiaan tappaa. Kuolemanrangaistus ei estä rikollisuutta vaan raaistaa yhteiskuntaa - tämä kai näkyy USAssa ilman tutkimuksiakin.

Vierailija
9/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käräjätuomari enkä voisi kuvitellakaan sellaista tilannetta, että minun pitäisi tuomita joku kuolemaan. Ei valtio saisi omia kansalaisiaan tappaa. Kuolemanrangaistus ei estä rikollisuutta vaan raaistaa yhteiskuntaa - tämä kai näkyy USAssa ilman tutkimuksiakin.

nakyy Japanin yhteiskunnan raaistumisena?

Vierailija
10/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista rangaistuskäytäntöä, jossa esim.moninkertaiset tappajat vapautetaan kerta toisensa jälkeen muutaman vuoden istumisen jälkeen valmistelemaan uusia rikoksia.

Vierailija
11/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista rangaistuskäytäntöä, jossa esim.moninkertaiset tappajat vapautetaan kerta toisensa jälkeen muutaman vuoden istumisen jälkeen valmistelemaan uusia rikoksia.

Karajatuomarista on kamalaa tuomita kovaan rangaistukseen.

Vierailija
12/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUolemanatuomio on niin äärimmäinen rangaistus, se on eri juttu. Entä jos syytetty onkin syytön, kuolemantuomioa ei voi perua. Tuttavani ( ei suomalainen ) istui 16 vuotta syyttömänä vankilassa, ja sitten todettiin syyttömäksi. Tosin e edes miljoonakorvaukset voi korvata parasta osaa elämässä ankilassa.

Vierailija
13/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa vaikka juuri käsillä olevaa tapausta jossa syytön oli jo sellissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi