Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kylmyys kun sairastaa

Vierailija
04.05.2010 |

Meillä mies on täysin tunteeton kun minä sairastan, ei siis minkäänlaista myötätuntoa tai huolta minun voinnista.

Muuten on hellä , romanttinen , sanoo rakastavansa ja halailee.

Minulla oli epäilys vakavasta ja kuolemaan johtavasta taudista ja tämän kuultuaan mies vaan totes että eikös nuo hoidot oo nykyisin aika hyviä , eikä edes sen jälkeen kysynyt jatkotutkimuksista, on kuin olis unohtanu jo koko asian :/

Miten voi väittää että rakastaa jos ei ole yhtään huolissaan toisen terveydestä ?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesuojelu reaktio. Onko häneltä kuollut joku läheinen vakavaan sairauteen tms? Hän ei uskalla ajatellakkaan pahinta vaan ohittaa asian olankohautuksella.

Vierailija
2/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin, ettei miehesi vain osaa suhtautua luontevasti sairastamiseen tai kuolemaan. Ehkä sairastaminen on tavallaan heikkoutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesuojelu reaktio. Onko häneltä kuollut joku läheinen vakavaan sairauteen tms? Hän ei uskalla ajatellakkaan pahinta vaan ohittaa asian olankohautuksella.

Vierailija
4/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se malli lapsuudesta tulee tai luonteesta

Vierailija
5/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa koko asian pois tietoisuudestaan, koska ajatus menettämisestäsi on niin tuskallinen. Teeskentelee, ettei asiaa ole oikeastaan olemassakaan ja sama fiilis nousee näemmä pintaan nyt ihan vaan sinun flunssassakin.

Vierailija
6/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaan pahalta kun kaikista läheisimmältä ihmiseltä haluais tukea jota ei saa. Itse tiedän etten reagois noin vaan ottaisin hoidoista selvää ja "hössöttäisin" varmasti mutta reagoiko nuo miehet sitten noin ? ap

Vierailija
7/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastatko usein epäiltyjä vakavia kuolemaan johtavia sairauksia? Jospa se on kyllästynyt sun luulosairauteen eikä jaksa kuunnella sun epäilyistä enään.

Vierailija
8/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa suhtautua.ei se sillä mitää pahaa tarkota.mun mies aina suuttuu kun mä oon kipee,on tosi vihanen.ja siis sillo kun kysees ihan flunssaa tms.Sulla noin vakava juttu,se on tosiaan jouku suojareaktio niinku joku tääl heitti

Vierailija
9/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on tapana ajatella mun pikku vastoinkäymisistäni niin, että voi voi, nyt hän itse saa siitä harmia. (Esim on harmissaan, kun mulle tulee migreeni, kun joutuu tekeen kotitöitä

Vierailija
10/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastatko usein epäiltyjä vakavia kuolemaan johtavia sairauksia? Jospa se on kyllästynyt sun luulosairauteen eikä jaksa kuunnella sun epäilyistä enään.

ihan on eka kerta. Tämä ongelma on ollut ihan tavallisten flunssienkin kanssa eli suhtautuu niihinkin kylmästi tyyliin "mitäs siellä makaat ja laiskottelet " En saa apua tai myötätuntoa silloinkaan.

Voi kun tämä oliski luulosairaus kun olis kiva elää vielä vaikka 40 vuotta. ap

Vierailija
11/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla, että miehesi miettii sisällään asiaa mutta on ulospäin tyyni ja ei hössötä. Tarvittaessa toimii kun on sen aika aj ei panikoi.

Vierailija
12/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla pitäisi jaksaa hoitaa lapset, pyykinpesut, ruuanlaitot ja muut kotityöt kuin terveenä.

Olen kotiäiti.

Vierailija
13/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole huolehtivainen, kun minä olen sairas. Kylmä ja ärsyyntynyt pikemminkin. Suurinpiirtein alkaa etsiä syitä miten olen omalla käyttäytymiselläni saanut taudin aikaiseksi.

Vierailija
14/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kiukkuinen ja lähinnä tunsin itseni rikolliseksi kun makasin sairaana. Luuli kai et teeskentelin tai sit sillä oli erilainen kipukynnys ja ei voinut asettua toisen asemaan. Nykyinen tuo kuumaa juomaa ja on muutenkin kiva, jos sairaana olen, antaa levätä rauhassa jne.

Vierailija
15/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinun ei tarvitse sitä hyväksyä, ap. Jos mies rakastaa sinua vain kun olet teräkunnossa, niin surullista on. Teidän on voitava pelkoinenne ja huolinenne turvautua toisiinne nyt ja miehen on tuettava sinua.

Vierailija
16/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on sitten niin kipeitä niin kipeitä :P Ei tulisi kodinhoidosta mitään.

Vierailija
17/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei parane mihinkään vatvomisella, ja on aivan turha lisätä tulevaa tuskaa murehtimalla sitä jop etukäteen.

Vierailija
18/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittavan ja ruikuttavan äidin kanssa lapsuuteni. Nykyään huomaan ärsyyntyväni jopa aiheellisesta ruikuttamisesta, en jaksa kuunnella. Etenkään etukäteen vatvomista tyyliin, "päätä koskee, on varmaan aivokasvain" en kestä. Muutenkin ruikuttaminen on hiton rasittavaa. Ihmiset sairastaa ja kuolee ihan joka päivä. Mitään draamanäytöksiä en kaipaa, vaan faktaa. Sitten annan tukeni ja lämpöni ja hoivani. Olen paska, tiedän. Pitäisi se olla toisen tukena silloinkin, kun toinen on aidosti huolissaan ja peloissaan. Mutta puolustukseni on tuossa. Olen realisti. Itse olen sairastanut, ja ollut kovissa kivuissa, enkä kaipaa ketään paapomaan myöskään. Ei se mitään auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi