Mies haluaa dildoa
Mitä ajattelisitte jos miehenne alkaisi yhtäkkiä pyytää suurta dildoa sisäänsä. Aikaisemmin se on ollut vain minun käytössäni mutta nyt on pyytänyt muutamaan kertaan. On kuulemma kokeillut jo itsekseen
Kommentit (46)
Meillä avovaimoni kanssa harrastetaan aina silloin tällöin roolin vaihtoa. Minut sidotaan sänkyyn perse pystyssä ja nahkahuppu päässä/kuula suussa odottaen mitä kaikkea sieltä tulee. Straponia saan dildojen lisäksi, ruoskimisesta puhumattakaan.
Kyllähän tuollainen on varsin antoisaa molemmille kun tälläisestä pidämme, sopivin väliajoin.
Make
Pari viikkoa sitten kokeiltiin ekaa kertaa kakspäistä kolkytsenttistä tuplapäistä dildoani niin, että maattiin avokin kanssa molemmat selällään haarat vastatusten. Oli jotenkin irstasta, kun sama dildo oli meidän molempien sisällä. Tässä asennossa itseasisssa aika mukavasti pääsi tyydyttämään itseä, vuoroin kumppania. Viestikapulassa tuntui välillä olevan käsiä reilustikin ;)
Haaveissa olisi tulla kunnolla alistetuksi "peppuneitsyyden osalta" vaimoni dominoivassa käsittelyssä. Myönnän, että meillä vaimon anustapit ovat vierailleet omassakin ahterissa. Toimenpiteen olen harmikseni joutunut tekemään itse.
Lelulaatikossa odottaa sträppi sitä päivää, kun rohkeus mahdollisesti vielä voittaa..
Isäntä tottelee kuin koiranpentu aina, kun otan lelulaatikostamme esiin punaiset lateksihanskat ja liukkaripullon. En jotenkin voisi sormettaa toista paljain käsin, mutta lateksihansikkkaat kädessä se on jopa hauskaa. Ette arvaakkaan sitä ulinaa, kun kesken käsitöiden vien kaks sormea syvälle :b
Oi joi tää on vaan niin parhautta! Vaimoni pani mua strap-onilla pyllyyn ja laukesin ilman, että kaluuni koskettiin ollenkaan. Onneksi sessiot kesti kauan, kun sain niin hyvät kyydit. :)
M39
Itselläni on muutama monsteri dildo lelu kokoelmassani. Tähän olen tykästynyt 🤩 https://bad-dragon.com/products/kelvin
Oma kelvin on kokoa medium ja uppoaa melkein kokonaan sisään. Itse tykkään käyttää tuota ratsastus ja doggystyle tyyliin. Seuraava mitä havittelee tuolta sivulta on Nova, näyttää tosi kivalta.
M28
Tottahan toki avarakatseiset miehet haluaa sträbää tai dildoa pyllyyn jos livekankea ei ole tarjolla.
Itsekseni leikin isolla dildolla, anustapilla tai vaimon sträppiksellä. Vaimon kanssa onkin sitten vibra ja sträppis käytössä. Kyllä mä tykkään kun vaimo ottaa takaa
En suostunut, olisi johtanut siihen, ettei dildo olisi riittänyt, vaan olisi mies sitten homostellut. Korkeintaan joku anaalitappi voisi tulla kysymykseen, jos mies on kovasti innoissaan, itse en sitä halua.
Vierailija kirjoitti:
En suostunut, olisi johtanut siihen, ettei dildo olisi riittänyt, vaan olisi mies sitten homostellut. Korkeintaan joku anaalitappi voisi tulla kysymykseen, jos mies on kovasti innoissaan, itse en sitä halua.
Meidän dildot on onneksi heteroseksuaalisesta silikonista valmistettuja, niin on mieskin uskaltanut käyttää. Toki varmistetaan tämä dildolta aina ennen kåyttöä samalla, kun täytämme suostumuslapun hänen persee.seen työntämisestä.
N47
Minkä ihmeen takia mies ei voi saada tai käyttää dildoa tai tappia tai vibratoria niin halutessaan. Antaa palaa niin kauan kuin tuntuu hyvältä eikä satuta toista.
Dildosta vielä: kun tottuu, niin isompaa vaan peliin, siis halkaisijaa lähinnä. Mahtavuutta kun saa jotain 50-80 mm patukkaa ujutettua vähitellen sisälle !
Kyllä ne miehet oppii kun opetetaan !
Aina ne miehet dildoa haluu tai jtn muuta jäykkää ja kovaa sin ahteriinsa ! Antakaa sitä niille
Mitä tuota nyt äimistelet, haluu kai dildoa nyt kun on naisen kanssa. Jos ois miehen kanssa, ei välttis tarvitse dildoa
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuota nyt äimistelet, haluu kai dildoa nyt kun on naisen kanssa. Jos ois miehen kanssa, ei välttis tarvitse dildoa
No kai se olis miehen kanssa siinä tapauksessa eikä naisen. Jos sä jotain homo-vertauksia ajattelit, niin tuskin tosiaan olis edes naisen kanssa
Miehen kuin miehen pylly sykkii ajatukselle että saisi kovaa patukkaa ahteriinsa
Naiset usein sanovatkin: nyt ois patukkaa tarjolla ja miehet spanielin lailla läähättävät ja katsovat anovin silmin.
Aivan mahtavaa kun komennan mieheni pukemaan sukat ja sukkanauhat. Sitten mahalleen sänkyyn kiinni X asentoon. Suomin piiskalla pyllyn ja sitten vapautan jalat, komennan kontille ja työnnyn lantiodildolla pyllyyn. Otan lanteista kiinni ja aloitan rytmikkään naimisen, hän uikuttaa huokailee ja lopuksi laukeaa huudolla lakanalle. Sen jälkeen nuolee ja tyydyttää minut. Mieheni mukaan aivan mahtavaa kun dildo alkaa osumaan eturauhaseen ja hän laukeaa. Piiskaaminen kuulemma vielä tehostaa alistumisen tunnetta.
Mira.
vaimo ehdotti dildon ostamista, sanoin että saa ostaa kunhan tilaa samalla minulle anus tapin. saas nähdä mikä on loppu tulos kun lupasi miettiä asiaa.
Aloittajalle ( ja kaikille muillekin) sanoisin, että anna ihmeessä miehelle mitä hän pyytää! Meillä kotona kävi niin, että mies aikansa katseltuaan minun käyttävän dildoa itseeni, sitten hänen käyttävän sitä minuun ja minun ehdoteltua vähän "vitsinäkin" vuoronvaihtoa, rohkaistui ja pyysi saada itse saman käsittelyn. Toki sai mitä pyysi ja alkujännän helpotettua tykkäsikin niin kovasti, että nyt pyytää sitä melkein joka kerran, kun seksiä harrastellaan.