Hitsi jos ne nyt taas menee lakkoon! Meinasin kutsua porukkaa kylään ensi viikonloppuna
mutta se tätyyy perua jos en saa ruokaa hankittua kaupasta.
Olin ajatellut ostaa valmiita karjalanpiirakoita, pasteijoita ja valmista pullaa jne. mutta sitä tuskin on jos leipomot taas lakkoilee.
Harmittaa vähän sillä olen muuten nyt jo siivonnut ja paikat olisi kerrankin kondiksessa vieraiden tulla.
Kommentit (27)
Mulle juhlien valmistelu ja tekeminen on puolet sitä iloa. Ei tulisi mieleenkään ostaa valmiita pakasteita ja lätkäistä pöytään mutta kukin tyylillään.
Perut juhlat ja sillä selvä.
jos yhden lakon takia olet juhlia peruuttamassa, et viitsi mitään itse tehdä ja ei sulla ole pakastintakaan.
Sun juhliin tuskin kukaan on tulemassakaan, olet perushapan ihminen.
Musta on ihana pitää juhlia ja sitä voi äkkiä väsästä vaikka voileipäkakun. Ruisleipää kaupasta, väliin tuorejuustoa ja jotain mitä löytyy ja sitten päälle koristeet.
Ja kaupat ovat varmaan sinä päivänä auki, kun juhlat on, hae aamulla pakkastavaraa, säilytä niitä jääkaapissa ja sitten ennen vieraitten tuloa paistat.
Vähän liian helpolla päästät nyt itses luovuttamaan.
jos yhden lakon takia olet juhlia peruuttamassa, et viitsi mitään itse tehdä ja ei sulla ole pakastintakaan.
Sun juhliin tuskin kukaan on tulemassakaan, olet perushapan ihminen.
Musta on ihana pitää juhlia ja sitä voi äkkiä väsästä vaikka voileipäkakun. Ruisleipää kaupasta, väliin tuorejuustoa ja jotain mitä löytyy ja sitten päälle koristeet.
Ja kaupat ovat varmaan sinä päivänä auki, kun juhlat on, hae aamulla pakkastavaraa, säilytä niitä jääkaapissa ja sitten ennen vieraitten tuloa paistat.Vähän liian helpolla päästät nyt itses luovuttamaan.
että tekisin väkisin asioita joista en pidä tai joita ei ole ihan pakko.
Ei voi kun ihmetellä , että miksi!
niin tuskin kukaan on "herkkujen" vuoksi teille tulossakaan. Ovat varmaan tottuneet jo siihen ettei teillä mitään hääppöistä muulloinkaan tarjolla ole. Joten voit ihan huoleti pitää kutsut ja tarjoat vaikka Lidlin croissanteja ja peltipurkkikeksejä. Tuskin kukaan huomaa mitään eroa entiseen.
P.S. tuoretta pullaa, leivoksia, viinereitä, leipää ja kakkuja kyllä saa ihan kaikista pienleipomoista vaikka isot tuottajat lakossa olisivatkin...
En jaksa alkaa itse tekemään mitään. Mua ei kiinnosta leipominen ja jos ei kaupasta saa valmiina, niin ei sitten. Kutsun väkeä sitten joskus toiste. Ei se sen vaikeampaa ole loppujen lopuksi.
tekemään mitään muuta kuin ostamaan valmispakasteita tarjottavaksi.
että koska viimeksi olen saanut juhlissa/bileissä/päivälliskutsuilla jotain itse leivottua. Enpä ole 12 vuoteen saanut muualla kuin kotona tai äitini luona jouluisin. Jos minulla on ollut hauskaa gluteenittomien aina samojen valmisleipomusten kanssa, en jaksa ymmärtää ap:n haukkujia.
En jaksa alkaa itse tekemään mitään. Mua ei kiinnosta leipominen ja jos ei kaupasta saa valmiina, niin ei sitten. Kutsun väkeä sitten joskus toiste.
Ei se sen vaikeampaa ole loppujen lopuksi.