Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on yksinkertainen

Vierailija
30.12.2011 |

Olen 32-vuotias ainakin omasta mielestäni ihan fiksu nainen. Olen seurustellut miehen kanssa noin 4 kuukautta ja olen kovasti ihastunut (vai peräti rakastunut?). Vaikeaa on olla miehestäni erossa edes päivisin saatikka pidempiä aikoja.

Seksi on aivan mahtavaa ja sitä onkin melkein joka päivä. Hän on kiihkeä ja uskomattoman kyvykäs. Todella jotain sellaista mitä en ole koskaan kokenut ja mielestäni olen ihan hyvää seksiä saanut aiemminkin. Tämä on iso osa yhteistä elämäämme.

Nyt olen vaan alkanut tajuta, että mies on todella yksinkertainen. Hän ei yksinkertaisesti tajua kun yritän hänelle jotain vähänkään syvällisempää puhua. Alkuun olin viehättynyt hänen hiljaisesta juroudestaan, ei kauheasti puhu, mutta on ihanan miehekäs. Tuntuu, että hän ei ensinnäkään tiedä ihan itsestään selviä asioita, jotka minusta on sellaisia, että kukaan ei voi olla niistä tietämättä. Hän jää jotenkin hölmön näköisenä tuijottamaan kun ei ymmärrä jotain asiaa ja sitä tapahtuu jatkuvasti. Ei siis osaa edes yrittää peittää yksinkertaisuuttaan.

Minua on jotenkin ruvennut hävettämään vaikkapa illanistujaisissa kun minusta välillä tuntuu, että muut ihmiset ovat katsoneet kummastellen toisiaan, että onpa todella yksinkertainen mies.

Olen kyllä edelleen ihastunut, mutta mietin vain, että onko se tuo seksi, joka minua loppujen lopuksi viehättää. En tiedä voiko tuollaisesta nautinnosta luopua, mutta riittääkö pelkkä seksi pidemmän päälle kun vahvin ihastus tietysti jossain vaiheessa häviää. Niinkuin se aina tekee.

Onko kenelläkään muulla tällaista tilannetta, että puolisonne on huomattavasti teitä yksinkertaisempi? Voiko sellaisen kanssa pidemmän päälle elää. Riittääkö upea seksi pitämään parin yhdessä jos ei oikein muuta yhteistä välttämättä ole? Pelkään, että olen tuhoon tuomitussa suhteessa liian kauan ja sitten en enää pääsekään irti kun on jo liian myöhäistä.

Tällaisia ajatuksia vaikka vasta kaksi tuntia sitten sain taas mahtavaa seksiä, joka vieläkin kutkuttaa fyysisesti ja henkisesti.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutun mies on kyllä niin järkyttävän "yksille napeille tehty" et en voi tajuta miten tämä tuttuni on voinut edes ihastua häneen nuorena ja on ollut koko ikänsä sen saman juntin kanssa. Tämä mies oli ollut vielä nuorempana häijy ja puhunut ilkeästi kumppanilleen. Mies on kouluttamaton duunari mutta  kätevä käsistään ja tekee viimeisen päälle virheetöntä jälkeä niin halutessaan. 

Mut sit se kaikki muu. Voi kääk. Niin pihi ettei raski perusasioita ostaa mut kämppä ja varastot on täynnä kaikenmaailman "roinaa" millä todennäköisesti ei ainakaan enää tee yhtään mitään.

Puhuu max 2 lausetta perkkäin. Kun kysyy jotain, vastaus on 3-4 perusmuotoista sanaa peräkkäin. Aina ei edes tervehdi kun käyn heillä, kumppanilleenkin vaan murahtaa jotain josta ei saa selvää. On riitaantunut joka ihmisen kanssa esim harrastusporukoissa aikoinaan koska ei ymmärrä muiden näkökantoja yhtään, koska on niin hemmetin yksinkertainen että aivot ei taivu muuhun kuin siihen mikä on oma-ajatus. Juntti joka on asunut lähes samalla maantieteellisellä alueella koko ikänsä, ei matkustele koskaan, ei sivistä itseään yhtään, puhuu voimakasta paikallista murretta, kiroilee ku joku mehtäläinen.

Mut ehkä tässäkin liitossa sittenkin "vakka on kantensa valinnut" .

Vierailija
42/44 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hyvin harvoin älykäs ja fiksu viihtyy kovinkaan kauan yksinkertaisen ihmisen kanssa ellei ole sitten jotenkin poikkeuksellisella tavalla hoivaviettinen.  

Paremmin yhteen sopii henkilöt jotka ei kumpikaan odota toiselta älykkyyttä ja hoksaavuutta vaan se tavis yksinkertainen ajattelu ja yleensä yksinkertainen elämäntyyli ja sisältö riittää. Kun molemmat ovat yksinkertaisia, niin silloinhan ne riittää toisilleen. 

Mullon just tällänen tuttupariskunta jotka itseasiassa ovat molemmat hyvin vähään tyytyväisiä koska heillä kummallakaan ei kapasiteetti riitä muuhun, eivät he varmaan edes osaa kaivata muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, just tosta syystä mulla ei oo ollu enää 10 v miestä. Kun ne ominaisuudet yleensä on siinä samassa paketissa, eli huono sängyssä, tunnevammainen, helvetin itsekeskeinen ja vielä yksinkertainen niin oleppa siinä sitte. En jaksa enää. 

N 54v

Vierailija
44/44 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on päässyt tyhmästä miehestä eroon vai vieläkö se roikkuu mukana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän