Mässäilin äsken oikein kunnolla
ostin mövenpickin vaniljajäätelöä, kinuskikastiketta ja maapähkinöitä niitä suolaisia ja .......ja koristeeksi kermavaahtoa.
Että tyydytti himoa
Kommentit (4)
Mutta oisit mässäilly kunnolla, jollakin oikeasti hyvällä. mulla tulis oksennus tommosen jälkeen eikä koskaan himota tommosta, liikaa kaikkea sekaisin.
oisin mässäilly ite mieluummin vaikka karjalanpiirakalla ja munavoilla tai sit vaan pelkkä jäde ilman mitään räpistyksiä tai kylmillä appelsiineilla tms.
piirakkaa ja munavoita. Mässäilyopit menneet hukkaan. Mässäillessä syödään paljon kaikkea sekaisin.
se olikin huumorilla vastattu. ja sanoin millä MINÄ mässäilisin. ;) juu ja tiedän kyllä miten mässäillään, koska ylimääräistä elopainoa on kertynyt liikaakin mässäilyn seurauksena. Mutta mun mielestä mässäily on sitä, että syödään vaikka ei nälkä olekaan, paljon. En miellä, että mässäillessä täytyy syödä kaikkea sekaisin.
Juu, jokainen saa mässäillä mun puolesta miten haluaa ja mitä haluaa ;)
Mutta oisit mässäilly kunnolla, jollakin oikeasti hyvällä. mulla tulis oksennus tommosen jälkeen eikä koskaan himota tommosta, liikaa kaikkea sekaisin.
oisin mässäilly ite mieluummin vaikka karjalanpiirakalla ja munavoilla tai sit vaan pelkkä jäde ilman mitään räpistyksiä tai kylmillä appelsiineilla tms.