Naisilla on fiksaatio avioliitosta pääasiassa siksi,
että he tahtovat miehen rahat avioeron hetkellä tai tai kun mies kuolee.
Kommentit (54)
Uskollisia miehiä on niin vähän. On niiiiiiiiiiiin noloa erota avioliitosta uskottomuuden takia, mutta avoliitosta se ei niin haittaa. Ei nolota niin paljoa. Ja toisaalta, ei avoliitossa niin odotetakaan sitä uskollisuutta. Ei sitten tarvi hävetä toisten silmissä jos mies pettää.
jos mies pettää? Eihän sellaista voi varmaksi kukaan toisesta tietää. Mieshän on ihan täysi kusipää ja apina, jos se pettää. Mä ainakin vaan raivostuisin ja kiehuisin sisäänpäin myötähäpeästä. Eihän siinä sitten muuta auta kuin heittää apina pihalle ja tavarat perässä. Ja eniten kyllä ottaisi suoraan sanoen päähän kaikki se käytännön paska tilanne ja mahdollisesti vuosien valehteleminen. Ajatuskin saa raivostumaan.
Mutta pointti on se, että oli mies tai nainen, niin jos pettää niin kyllä on varsinaisen vähä-älyinen varsinkin jos on yhteisiä lapsia. Selvähän se on, että ne siinä kärsii ja jos ei pysty oman pollen perään vahtimaan, niin pitäisi jättää varsat tekemättä.
jotka ovat olleen koulukiusattuja tai läskejä tai jotain nuorena. Aikuisena sitten on hyvä päteä hyvällä miehellä, joka on muka vielä rikaskin.
Oikein naurauttaa esim. facebookissa nämä säälittävät hieman pyöreät naiset, jotka kuvittelevat saaneensa jotain erikoista aikaan elämässään, kun ovat sentään päässeet naimisiin.
vastustavat eniten naiset, joiden mies ei suostu kosimaan. Yritetään olla sitten niin, että ei avioliitto merkitse mitään, me ollaan niin moderneja. Happamia sano kettu...
Kyllä meillä ainakin minä olisin kosinut polvillani, jos ei yhdessä olisi naimisiin menosta sovittu.
Mitä koulutetumpi ja hyväpalkkaisempi nainen on, sitä todennäköisemmin hän elää avoliitossa avioliiton sijaan.
ei ihan oikeasti tunne niitä oikeasti menestyneitä ja varakkaita naisia.
Tämä on totta, mutta nämä av-mammat
Mitä koulutetumpi ja hyväpalkkaisempi nainen on, sitä todennäköisemmin hän elää avoliitossa avioliiton sijaan.
ei ihan oikeasti tunne niitä oikeasti menestyneitä ja varakkaita naisia.
tällaisestakin asiasta saadaan tappelu aikaiseksi. Juuri tuollaista koulukiusaushenkeä, johon jokaiseen kommenttiin vastataan "ite oot"- tyyppisellä heitolla.
Mä vahvasti luulen, ettei tällä palstalla kukaan ole tosissaan. On nimittäin pelottavaa ajatella, että kavereissani olisi tällaisia ihmisiä. Mitä väliä sillä on, ovatko jotkut toiset naimisissa ja miten he elävät elämäänsä? Eikö se oma elämä ole se, mitä pitäisi elää?
sun iskällä" ....lällääälllääällääääää
Niin että hänelle miehen rahat ovat yhdentekevät?
Eipähän tartte päteä naimisissa ololla!
Koulukiusaaja on puhunut
ajattelematta paljastavat sen kuuluisan sisäisen kauneutensa. Katsokaamme peiliin: tätä me olemme.
tällaisestakin asiasta saadaan tappelu aikaiseksi. Juuri tuollaista koulukiusaushenkeä, johon jokaiseen kommenttiin vastataan "ite oot"- tyyppisellä heitolla.
Mä vahvasti luulen, ettei tällä palstalla kukaan ole tosissaan. On nimittäin pelottavaa ajatella, että kavereissani olisi tällaisia ihmisiä. Mitä väliä sillä on, ovatko jotkut toiset naimisissa ja miten he elävät elämäänsä? Eikö se oma elämä ole se, mitä pitäisi elää?
joka on työtön. Lapsia on yleensä useammalle miehelle myös.
Akateemisista suurempi osa on naimisissa. Ne koulukiusaajat ovat juuri niitä rikkonaisten perheiden lapsia, jotka viettävät aikuisena aikaa sen Penan ja Ranen kans lähiöpubissa ja asuu avoliitossa.
joka on työtön. Lapsia on yleensä useammalle miehelle myös.
Akateemisista suurempi osa on naimisissa. Ne koulukiusaajat ovat juuri niitä rikkonaisten perheiden lapsia, jotka viettävät aikuisena aikaa sen Penan ja Ranen kans lähiöpubissa ja asuu avoliitossa.
Kyllä nimenomaan akateemisesti koulutettujen joukossa avoliitot ovat yleisempiä. Ei tarvitse päteä vanhan- ja turhanaikaisella instituutiolla kun on elämässä muutakin saavutettavaa.
Toiseksi yleisimmin tähän keskusteluun: ei kaikkien naimississa olevien mielestä siinä ole mitään hienoa tai pätemisen syytä. Minulle on ihan sama olisinko naimisissa vai en.
Kolmanneksi, KAIKKI NAISET EIVÄT EDES HALUA NAIMISIIN. Minäkään en halunnut, suostuin miehen toivomuksesta kun ei sillä ollut minulle erityistä merkitystä.
Typerää ajatella, että joku olisi sinulle kateellinen koska olet naimissa. Rakkaudesta tms. voikin olla mutta avioliitosta, hoh hoh.
"Jos mies kuolee siinä 80-v paikkeilla niin paljonpa iloa niistä rahoista on, :D
Mun fiksaatio avioliitosta ei liity noihin, meillä on kaikenkattava avioehto enkä siis saa miehen rahoja ollenkaan. Mutta sen sijaan, jos mies nyt kuolisi, niin todellakin haluaisin leskeneläkkeen. Mielestäni vain typerät lapsia omaavat naiset eivät ole naimisissa, jos mies siihen suostuu. Avioliitto on ainut keino päästä leskeneläkkeen piiriin.
Leskeneläke on silti taloudellinen syy mennä naimisiin - Ap on oikeassa. Mitään muita syitä ei ole.
saadakseen mahdollisessa erotilanteessa edes jotain. Avoliitosta erotessa ei minulle vuosikausia kotiäitinä viettäneenä jäisi käytännössä mitään. Yhteisiä lapsia, yhteisellä päätöksellä olen kuitenkin kotona hoitanut.
Avoliitossa eläen en tähän olisi ryhtynytkään. Pitää se joku turva kotiäidilläkin olla.
jankuttavat naiset...Oletteko lukenut niitä ehtoja lainkaan?!?! Tajuatteko te edes mikä se leskeneläke on?? Se on KELAn harkinnanvarainen järjestelmä, jolle on selkeä loppumisraja.
Jos nainen käy töissä, eli sille tulee palkkaa (vaikka pientäkin) tai sitten työeläkettä, niin se ei saa mitään leskeneläkettä.
Millä vuosisadalla te elätte, naiset käyvät nykyjään ihan kouluja ja tekevät töitä!
t. onnellisesti naimisissa, ei miehen rahojen takia, vaan rakkaudesta
Että miten alkeellista porukkaa oikein olette ja millaisia apinoita teidän tuttavapiiriin kuuluu. En väitä, että mieheni olisi minulle 100% varmasti uskollinen, mutta tämä on kyllä jo ihan täyttä potaskaa. Provoilette vaan täällä, että mammat saisi vettä myllyyn :D