Mitä perjantai-iltaanne kuuluu?
Täällä ensin punttitreeni, sitten hyvät pihvit ja kuohuviiniä oman kullan kanssa.
Kommentit (40)
Lopetin tänään työharjoittelun kesken kun tajusin etten vaan sovellu alalle. Nyt pohdin mitähän sitä sitten. Suihkussa kävin äsken.
Minäkin kävin salilla ja ravintolassa. Pihvin sijaan tosin söin maksaa. Illan päälle katsellaan ehkä jotakin sarjaa.
Odotan vain elämää suurin jyrkiodotuksin ja taatusti petyn. Kunhan hehkutan, että on edes hauskaa ennen kuin kaikki on pilalla taas.
Olettepa pitkäveteisiä, eikö fiksumpaa tekemistä edes perjantaina?
Vauva palsta ja wanhoja hittejä youtubesta. Tylsääää on. 200 päivää ilman viinaa kulunut nyt.
20 vuotta kun juopottelin niin en ikinä ollut tähän aikaan pe selvinpäin.
Lehmät nuolee kakkakartioita. Ruskea kieli.
Vierailija kirjoitti:
Olettepa pitkäveteisiä, eikö fiksumpaa tekemistä edes perjantaina?
Huomenna aamulla kummilapsen 2v-kemut niin ei paljon jännää aktiviteettia viitsi harrastaa.
Possea odotellessa.
Viiniä ja juustoja.
Juon yksin olutta ja luen tätä palstaa ja kiroan tylsää elämääni. Mietin ihmistä kehen olen ihastunut ja ketä en voi varmaan ikinä saada.
Baariin lähdössä.
Kiva nähdä kapakka tuttuja.
Menee varmaan myöhään.
🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Makaan sohvalla ja vilkuilen vauva palstaa.
Alkais Posse....
Makoilen töllön ääressä ja olen tyytyväinen että työviikko taas ohi ja selvitty. En kaipaa nyt yhtään mitään toimintaa.
Lapset leikkii yläkerrassa miehen valvonnan alla. Koirat nukkuu tuvassa. Minä makaan työpäivän jäljiltä
naattina sohvalla ja kuuntelen jotain vanhojen suomi-laulujen lähetystä radiosta. Ilta-aurinko paistaa ikkunasta. Ihanaa olla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Possea odotellessa.
Viiniä ja juustoja.
Sama. Tai meillä on kaikille pikkukipot juustonaksui :) Hyvää punaviiniä ja posse, kiva ilta, 19 v tytär myös tänää kotona, ja kaikille lasit punaviiniä.
Vähän ajan päästä lämpimään vaahtokylpyyn lasillisen kanssa.
Kiitos kysymästä. Vatsa taudista olen toipumassa.