Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot tissit miehet mielipide

Vierailija
21.05.2014 |

Miehet! Mitä mieltä olette isoista luomutisseistä rehellisesti?(D ylöspäi) täälä on ollu tosi negatiivista kommenttia suurista rinnoista että ovat ällöttävät riipparit tms. Ja minua ahdistaa ihan hirveästi että omat rinnat liian suuret tai jotenki epähaluttavat :/ - n. 20v 65/f

Kommentit (252)

Vierailija
121/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 70DD ( luomu!) ja nämä eivät ole mun mielestä isot. Todella isoista rinnoista mulle tulee mieleen lehmän utareet. Mieheni mielestä isot myös aina väkisinkin roikkuvat jonkin verran ainakin ja hän ei yhtään tykkää siitä. Terhakkuus ja muoto on kuulemma se mikä rinnoista tekee seksikkäät. Käteen sopivat ovat kuulemma paras koko. Ei yli kämmenten pursuavat. Mielipiteitä on siis monia vaikka tällaiset nettigallupit vääristäisivätkin tuloksia.

Vierailija
122/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että useimmat miehet tykkäävät enemmän isoista kuin pienistä rinnoista. Itselläni nimittäin 75/B kokoiset, eikä kukaan mies niitä ole juurikaan halunnut koskea, nuolla tai imeä. Kehuttukaan ei olla kuin kerran. Joten aika selkeä homma. Ei kyllä mitään negatiivistakaan kukaan sanonut. Hyvin neutraalit nämä pienehköt tissini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rinnat kokoa 70E ja aina saanut pelkkiä kehuja. Myöskään naispuoliset kaverit ei ole haukkuneet, vaan moni haluaisi samanlaiset. En häpeä rintojani, ne on yksi paras osa vartalostani.

Vierailija
124/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:07"]Miehet! Mitä mieltä olette isoista luomutisseistä rehellisesti?(D ylöspäi) täälä on ollu tosi negatiivista kommenttia suurista rinnoista että ovat ällöttävät riipparit tms. Ja minua ahdistaa ihan hirveästi että omat rinnat liian suuret tai jotenki epähaluttavat :/ - n. 20v 65/f
[/quote] No on sulla huolet :D Olen aina rakastanut isoja rintoja ja nimenomaan luomuja...silarit näyttää...noh silareilta ja kovilta. Eka kerran kun näin vaimoni rinnat paljaana kun hän edessäni riisui kun olimme eka kertaa sänkyyn menossa niin jos tiedät sen piirretyn suden joka näki kauniin daamin nii sen silmät tuli päästä ulos ja leuka kolahti pöytään...että sellanen olo :D Nyt toivon että ei koskaan mua jätä koska jumaloin niitä tissei ja koko naista muutenki :D Joten älä huoli!

Vierailija
125/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hienoa teissä akoissa jotka kuljette rinnat edellä ja paljaana? Hyi kuvotus, älyttömän halpaa toimintaa. Jättäkää ne rinnat vaikka puolisonne nähtäviksi. Mä sanon, niitä kuuluu hävetä, tai ainakin pukeutua peittäviin vaatteisiin, ei mihinkään v-kaula-aukkoihin. Haluatteko tosiaan että rinnat on ensimmäinen asia mihin miehet kiinnittää huomion? Huoria semmoset.

Vierailija
126/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avovaimollani on ihan täydelliset DD-rinnat about ihan sopusuhtaisesa vartalossa. Voi sitä näkyä ja makua kun siitä saa naaman täydeltä kun se päällä vetää rodeota. Harmi vaan kun se laukee aika nopeasti kun se on ihan kiimassa mun aika muhkeasta vehkeestä.

T. Tissimies40

Vierailija
127/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista on ihan turha vängätä. Toiset tykkää isoista, toiset pienemmistä. Kaikille tisseille löytyy varmasti oma fanikerho. Jos AP vielä sattuu olemaan linjoilla tai näkee tämän ketjun, niin sanottakoon, että älä murehdi. Varmasti joku mies rakastuu tisseihisi, siis jos se sinun mielestä on tärkeintä miehessä.

Vierailija
128/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on isot tissit, niin tilastollisesti taitaa isompi osa miehistä tykätä. Ainakin tissimiehet on äänekkäämpiä tiedottamaan mieltymyksestään.

Vierailija
129/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan valtavat rinnat. Toivottavasti miellyttää.

M45

Vierailija
130/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:31"]

Mulla on ihan valtavat rinnat. Toivottavasti miellyttää.

M45

[/quote]

Aika turha kommentti ilman kuvia

Vierailija
131/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tänäänkin huomasi kaupungilla, että moni mies venäytti niskansa muhkeita 75E- rintojani katsellessaan. Mitenkään en niitä tyrkytä, mutta en ala säkkiinkään puheutumaan sen takia.

Vierailija
132/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on makunsa ja kaikkia ei voi miellyttää. Ei ole tissit naisella peruste erolle eikä liioin suhteen aloittamiselle joten älä huoli :)

Vierailija
133/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:07"]

Miehet! Mitä mieltä olette isoista luomutisseistä rehellisesti?(D ylöspäi) täälä on ollu tosi negatiivista kommenttia suurista rinnoista että ovat ällöttävät riipparit tms. Ja minua ahdistaa ihan hirveästi että omat rinnat liian suuret tai jotenki epähaluttavat :/ - n. 20v 65/f

[/quote]

Tiedoksi, että rintojen kokoa ei mitata pelkästään kuppikoolla. Kuppikoko ei ole standardoitu vaan eri valmistajien mitat poikkeavat toisistaan. Ihan turha sanoa, että ole d tai f.

https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri

http://change.com/fi/bh-guide

ja ihan videolla selostetaan

http://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/yleisimmat-rintaliivivirheet-varo-naita/4428118

Ja ihania "isoja" 

http://www.lace.de 

Vierailija
134/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:16"]Piristävää kuulla edes yksi positiivinen kommentti :) itse en ole kehdannut olla seksin aikana ilman rintsikoita uuden poikaystävän kanssa ku ahdistaa ihan hirveästi omat rinnat.. Varsinki ku tuntuu että etenki naisilta saa melkein viikottain kuulla jotain piilovittuilua ja huomiota niistä..
[/quote]

Nettipalstat vääristävät asioita. Suurin osa miehistä oikeasti pitää isoista rinnoista ja moni nainen on kateellinen. Siitä horjuu nettipalstojen viharyöppy ja tämänkin viestin luultavasti saama alapeukkujen määrä.
[/quote]

Sama kokemus. Nettipalstojen dissaajat on naisia pienillä rinnoilla varustettuna. Yksikään mies ei ole muuta kuin hullaantunut omista 75G -tisseistäni.

Vierailija
135/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:07"]

[/quote]

Tiedoksi, että rintojen kokoa ei mitata pelkästään kuppikoolla. Kuppikoko ei ole standardoitu vaan eri valmistajien mitat poikkeavat toisistaan. Ihan turha sanoa, että ole d tai f.

https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri

http://change.com/fi/bh-guide

ja ihan videolla selostetaan

http://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/yleisimmat-rintaliivivirheet-varo-naita/4428118

Ja ihania "isoja" 

http://www.lace.de 
[/quote]

Herran jösses sentään!! Oon mä kuullut puhuttavan noista changen liiveistä, mutta en ole koskaan katsonut kokotaulukkoa tarkemmin, kun en osta sellaisia liivejä. Mutta katsoin piruuttani, kun tuossa oli noi linkit. Ja mulla on heidän mitoillaan J kuppi!? Ehei lähelläkään. Kyllä suurin osa liivivalmistajista käyttää hyvinkin samaa kokoluokitusta, ehkä vain hyvin pienillä eroilla, ja mulla on kuppikoko E tai F. Vähän ympärysmitasta ja materiaalista riippuen. En enää yhtään ihmettele , että lattarintaisemmat naiset haluavat asioida kyseisessä liikkeessä xD!!

N32v

Vierailija
136/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki rinnat on sexyy kuhan ei oo liian isot vaaleenpunaset nännit ja ei liikaa riipu jos laittaisi kuvaa nii voitasiin arvioida enemmän ;) ei pelkkä isot tissit 65GGGHHHF kerro paljookaa

Vierailija
137/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 12:20"]

Uskon, että useimmat miehet tykkäävät enemmän isoista kuin pienistä rinnoista. Itselläni nimittäin 75/B kokoiset, eikä kukaan mies niitä ole juurikaan halunnut koskea, nuolla tai imeä. Kehuttukaan ei olla kuin kerran. Joten aika selkeä homma. Ei kyllä mitään negatiivistakaan kukaan sanonut. Hyvin neutraalit nämä pienehköt tissini.

[/quote]

Mulla 70/B ja on kyllä rinnat saaneet miesystäviltä ja panoilta kehuja ja huomiota yllin kyllin. Mutta vaatteet päällä kyllä vie isommat voiton, huomaa etä isotissiset saa niitä kehuja vaatteet päälläkin ja minä vasta riisuttuna... :D

Vierailija
138/252 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:07"] Miehet! Mitä mieltä olette isoista luomutisseistä rehellisesti?(D ylöspäi) täälä on ollu tosi negatiivista kommenttia suurista rinnoista että ovat ällöttävät riipparit tms. Ja minua ahdistaa ihan hirveästi että omat rinnat liian suuret tai jotenki epähaluttavat :/ - n. 20v 65/f [/quote] Tiedoksi, että rintojen kokoa ei mitata pelkästään kuppikoolla. Kuppikoko ei ole standardoitu vaan eri valmistajien mitat poikkeavat toisistaan. Ihan turha sanoa, että ole d tai f. https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri http://change.com/fi/bh-guide ja ihan videolla selostetaan http://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/yleisimmat-rintaliivivirheet-varo-naita/4428118 Ja ihania "isoja"  http://www.lace.de  [/quote] Herran jösses sentään!! Oon mä kuullut puhuttavan noista changen liiveistä, mutta en ole koskaan katsonut kokotaulukkoa tarkemmin, kun en osta sellaisia liivejä. Mutta katsoin piruuttani, kun tuossa oli noi linkit. Ja mulla on heidän mitoillaan J kuppi!? Ehei lähelläkään. Kyllä suurin osa liivivalmistajista käyttää hyvinkin samaa kokoluokitusta, ehkä vain hyvin pienillä eroilla, ja mulla on kuppikoko E tai F. Vähän ympärysmitasta ja materiaalista riippuen. En enää yhtään ihmettele , että lattarintaisemmat naiset haluavat asioida kyseisessä liikkeessä xD!! N32v

[/quote]

kannattaisi käydä. Väitän, että kun Changen J-kupin liivejä olet kokeillut, et muuta halua. Istuvuus ihan toista luokkaa kuin vaikka PrimaDonnalla.

-

Vierailija
139/252 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:16"]

Kokoa oleellisempi rinnoissa mielestäni on niiden muoto, muu ulkonäkö ja koostumus. Niin pienet kuin isotkin rinnat voivat olla kauniit ja kiihottavat. Samoin myös päinvastoin.

[/quote]

Olen päässyt muutaman kerran tutustumaan lähemmin tisseihin, ja esitän järisyttävän loppupäätelmän tämän otoksen perusteella.

Vähän pienemmät rinnat ja isohkot nännit, ihanat

Medium rinnat ja vähän pienemmät nännit, ihanat

Medium rinnat mallia vähän roikku, pienehköt nännit, ihanat

Pidin niistä kaikista ja niitä oli mukava puristella/leipoa/kosketella/katsella jne. ja jos kiihotusta käytetään mittarina, niin kyllä kiihotti. 

Kun joka naisella on rinnat, isommat, pienemmät, keskikokoiset, latuskat, pannulaput, riiput, pystyt, lollot, niin niiden tärkein ominaisuus on, että mies saa niistä nauttia ja nainen nauttii kanssa rinnoistaan ja mitä niillä tehdään. 

Vierailija
140/252 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:33"]

ärsyttää miehet jotka valikoi naisia rintojen koon perusteella,haloo.. Mun tissit oli nuorena isot ja terhakkaat ja kaikkia teinipoikia kiinnosti, nyt on painovoima tehnyt  tehtävänsä mutta sama mies edelleen rinnalla (joka ei mua alunperin tissien takia nainut). Se on elämää...

[/quote]

Miksi? Jos joku pitää isoista rinnoista niin miksi hän ei saisi valita sellaista naista itselleen jolla sellaiset on? Eihän se ole sen kummempi kuin jos nainen valitsee parrakkaan miehen tai isokyrpäisen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi