Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot tissit miehet mielipide

Vierailija
21.05.2014 |

Miehet! Mitä mieltä olette isoista luomutisseistä rehellisesti?(D ylöspäi) täälä on ollu tosi negatiivista kommenttia suurista rinnoista että ovat ällöttävät riipparit tms. Ja minua ahdistaa ihan hirveästi että omat rinnat liian suuret tai jotenki epähaluttavat :/ - n. 20v 65/f

Kommentit (252)

Vierailija
81/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten varmasti enemmistö toisten miesten vastauksista jo kertoo... enemmistö miehistä pitää isoja rintoja kauniina/kiihottavina.

Toisaalta ei niin mitätön vähemmistö, me "toisiajattelijat", pidämme eniten pienehköistä/sporttisista ja vartaloon sopusuhtaisista rinnoista. 41vm

Vierailija
82/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:48"]

Minulla on isot rinnat ja olen menossa pienennykseen tammikuussa.Eivät aiheuta kipuja mutta psyykkisiä ongelmia ja pariutumisongelmia kyllä.haluaisin normaalin parisuhteen enkä pelkästään tisseihin perustuvaa.

Tykkäisin kyllämuuten omistani, mutta niistä on ollut pelkkää haittaa seurustelussa kun vedän puoleeni pelkkiä friikkejä :(

[/quote]mitä rintsikkakokoa olet, että voi harkita leikkausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:07"]

Minulla on isot rinnat ja olen menossa pienennykseen tammikuussa.Eivät aiheuta kipuja mutta psyykkisiä ongelmia ja pariutumisongelmia kyllä.haluaisin normaalin parisuhteen enkä pelkästään tisseihin perustuvaa.

Tykkäisin kyllämuuten omistani, mutta niistä on ollut pelkkää haittaa seurustelussa kun vedän puoleeni pelkkiä friikkejä :(

[/quote]

Minulla on 80 ympärys ja rintsikat E kuppia yleensä, joistakin menee F. En ole julkiselle menossa tuloksen vuoksi vaan osittain omilla kustannuksilla menen yksityiselle.

Vierailija
84/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erittäin pienirintainen nainen ja on hämmentävää että ihmiset siitä tekevät numeron. Minulle on huudeltu ja naurettu kadulla, rumemmat isorintaiset naiset katsovat halveksuen, ja yleensä uudet tuttavuudet tölläävät rintavarustustani. Rasittavaa, sillä en itse ole ikinä kommentoinut kekenkään ulkonäköä mitenkään, en painoa, naamaa, tissejä, mitään. Koskaan. Mielestäni elämässä on kyse muista asioista. Ihmisen elämä on liian helppoa jos on varaa tehdä tisseistä ongelma. 

Vierailija
85/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:11"]

[/quote]

Minulla on 80 ympärys ja rintsikat E kuppia yleensä, joistakin menee F. En ole julkiselle menossa tuloksen vuoksi vaan osittain omilla kustannuksilla menen yksityiselle.

[/quote]harkitsisin vielä kun toi kokosi ei ole mikään jätti !

Vierailija
86/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä isoista tisseistä mutta kyllä niitäkin on jotka pitävät :) älä huoli

Vierailija
87/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:24"]

[/quote]

[/quote]

On ne silti isot, ja kukaan ei tunnu näkevän minua niiden takana.. 

Vierailija
88/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]en pienentäisi, harmittaa kuiteski jälkeenpäin.

Vierailija
89/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]en pienentäisi, harmittaa kuiteski jälkeenpäin.

[/quote]

En usko että harmittaa. Haluan parisuhteen joka ei perustu pelkästään tissien kokoon. Tiedän että mies on aidosti rakastunut minuun aidosti kun hän hyväksyy leikatut tissini. Muulloin en koskaan voi sitä tietää.

Tissimiehet ovat helpoimmin uskottomiakin, he vilkuilevat aina myös toisten tissejä ja kuvittelevat miltä ne tuntuvat, he eivät koskaan saa kyllikseen tisseistä.Sitten jos nämä rupsahtavat kunnolla lapsen teon jälkeen niin siinä se suurin vaara onkin...Ei en halua tissifriikkiä miehekseni. Kyllä nämä joutaa leikata pois, mokomat lihamöhkäleet :(

Vierailija
90/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi ensin hoitaa pääkoppa kuntoon. Sen jälkeen mieti tuota tissiasiaa uudelleen

Vierailija
91/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:20"]

Sinun kannattaisi ensin hoitaa pääkoppa kuntoon. Sen jälkeen mieti tuota tissiasiaa uudelleen

[/quote]

Joo niin sanoo ihminen jolla ei asiasta mitään käsitystä tai ei ole asiasta kärsinyt.

Minäkin voisin sanoa että kaikki tupakoitsivat  tai ylipainoiset voisivat hoidattaa pääkoppansa kuntoon.....

Minun pääkopassani ei ole mitään vikaa. Niillä miehillä joiden kanssa minulla on ollut suhde, niillä on ollut. Vai onko sinun mielestäsi tervettä että aikuinen mies hokee tissiä koko ajan tai että ei suostu muuhun seksiin kuin tissipanoon?

Vierailija
92/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä miettinyt, että koska kateus vedetään aina mukaan, kuuluuko isoille rinnoille olla kateellinen? Mitä jos ei halua isoja rintoja vaan normaalit/pienet? Kyllä jokaisen naisen tulisi olla tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kuin on. Ihmettelen myös sitä, että miksi juuri isot rinnat ovat se "kateuden kohde"? Itse olen enemmän kuin tyytyväinen A-kuppeihini, suorastaan rakastan näitä. En koe mitään kateutta naisia kohtaan, joilla on isommat kuin minulla. En tosin myöskään hauku muita rintojen suuruuden vuoksi.

Vierailija
93/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:25"]Nää palsrtat on oikeesti kamalia, aina saa kuulla haukkuja vartalotyypistään . oon samanikäinen kun sinä ap ja painiskelen päinvastaisen ongelman kanssa kun olen täys lauta. mikä on sitten sopiva koko kun pieni eikä iso tunnu kumpikaan kelpaavan?
[/quote]

Niin se vaan on että haluis aina jotain mitä itsellä ei ole (tai niinku mulla on liikaa :D) itse juurikin haluaisin pienet rinnat koska kaikki vaatteet näyttää kauniilta päällä ainakin omasta mielestä pienirintaisilla :) pitäis vaan osata olla tyytyväinen itseensä ja itsevarma..

Ap
[/quote]

Olen NIIN kateellinen teille joilla isot tissit. En silti avoimesti kerro sitä. Minulla ei ole silti ollut tapana haukkua toisia vaikka katellinen olenkin. Ja mitä tulee tuohon ettei paidat näytä hyvältä. No just ISOJEN tissien kanssa voi kaikkia paitoja käyttääkin ja ne näyttää hyvältä. Sitten kun laitat tämmöiselle laudalle ihan minkä vaan ja etenkin v-kauluksisen niin näyttää kamalalta :(

T. AA-kuppi mikä ei mieheni mielestä kuitenkaan haittaa...ainahan voi niin uskotella :(
[/quote] siis niimpä isoilla tisseillähän just paidat istuu paremmin kuin pienillä.

Vierailija
94/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rinnat nyt yleensä ovat paivavammilla naisilla. Tosi harvinaista, että on 65F jne rinnat.

Se on jännä, että laihduudesta + suurista rinnoista on tullut nykymaailmassa se juttu. Siinä on otettu yksi naisen ominaisuus suuret rinnat ja yhdistetty se aika epätodennäköiseen yhtälöön, johon harva nainen yltää: kapeaan uumaan. Kai se on tuollainen pirkälleviety vääristymä haluttavasti, lisääntymiskykyisestä naisesta. Se rasva niissä rinnoissa ja kropassa auttaa naista ruokkimaan jälkeläiset ekat 2-3 vuotta kun se on ollut rintaruokinnassa. Mut hyvä, että moni mies kokee veto suuriin rintoihin eli myös vähän tuhdinpaan kroppaan samalla. 

Joku väitti, että rinnat ovat kehittyneet miehiä houkutellakseen. Asia nyt ei vaan taida olla näin vaan rintojen arvostus seksuaalisina kohtainen vaihtelee edelleenkin sekä maantieteellisesti että ajassa. Historiassa rinnat on ignoorattu lähes täysin seksuaalisina objekteina.

Vierailija
95/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 75H eikä ole valituksia ainakaan miehiltä kuulunut :) mutta harmittaa vaan aina kun oon "se tyttö, jolla on isot tissit!" Mieluummin haluaisin huomiota kauniista kasvoistani tai sirosta pepustani :)

Vierailija
96/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tuttavapiirissäni, että isorintaiset naiset pitävät isoja rintoja erityisen tärkeinä ja viehättävinä miesten mielestä.

Itse olen tietty pienirintainen. Miehet eivät minulle yleensä ole tissifetisismejään paljastaneet, luultavasti hienotunteisuussyistä, mutta monilta isorintaisilta naisilta olen kuullut kehuja, kuinka isot ja hyvin kehittyneet tissit ovat hirveän tärkeä juttu, kun seurustelee miesten kanssa.

Kukas sen hännän nostaa, ellei kissa itse!

Vierailija
97/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:07"]

Miehet! Mitä mieltä olette isoista luomutisseistä rehellisesti?(D ylöspäi) täälä on ollu tosi negatiivista kommenttia suurista rinnoista että ovat ällöttävät riipparit tms. Ja minua ahdistaa ihan hirveästi että omat rinnat liian suuret tai jotenki epähaluttavat :/ - n. 20v 65/f

[/quote]

Ihan rehellisesti? No, tässä sitä sitten: Henk.kohtaisesti en pidä isoista rinnoista (luomuista tai keinotekoisista). Tai sanotaan mieluummin niin päin, että pidän pienistä rinnoista selvästi enemmän. Pienet rinnat vain ovat söpämmät (joo, käytän tuota sanaa vaikka olen mies). Pienet rinnat antavat jotenkin mielikuvan elinvoimasta, aktiivisuudesta, eloisuudesta, ja "luonnonlapsisuudesta". Pienet rinnat vaikuttavat "sopusuhtaisimmilta", paremmin käteen sopivilta, kiinteämmiltä ja nuorekkaammilta. Kun kuvittelen mielessäni pienirintaisen naisen, on ensimmäinen mielikuvani 60-luvun hipeistä otetuista valokuvista inspiraationsa saanut pitkähiuksinen, gasellimainen nainen joka vapaana ja iloisena tanssii kukkakedolla auringon alla. 

Olen täysin tietoinen siitä että nämä ovat vain mielikuvia eikä naisen luonnetta voi päätellä hänen tisseistään, mutta mielikuvat vaikuttavat meihin ihmisiin. Pienirintaisuus vain jotenkin antaa mielikuvan naisesta avoimempana, aktiivisempana, pirteämpänä, reippaampana ja ehkä tietyllä tasolla myös maanläheisempänä ja vähemmän ulkonäkökeskeisenä. Ymmärrän että varsinkin nuo viimeiset sanat nojaavat vanhanaikaiseen stereotypiaan isot rinnat = naiseellisempi = ulkonäkökeskeinen/pinnallinen, olen tietoinen tästä. Mutta niin kuin sanoin, mielikuvat vaikuttavat vahvasti meihin. Ja jos selitykseni tähän mennessä kuulostavat hölmöiltä ja turhan koristelluilta, on syynä vain se että yritän selittää asian mahdollisimman tarkasti. Minä en ainakaan tyydy siihen kun joku vastaa uteluihini hänen mieltymyksistään että "mä vaan tykkään niin" tai "emmä tiiä, se nyt vaan on kiva".

Isot rinnat taas vaikuttavat raskailta, kahdelta rasvapussukalta. Nännit ovat usein suuremmat (henk.kohtaisesti pidän nimittäin pienistä), ja jos rinnat ovat hyvin suuret, varsinkin implanteilla täytetyt, myös verisuonia saattaa näkyä ihon läpi. Suurista rinnoista yksinkertaisesti puuttuu kiinteys, ja niiden löysyys on jotenkin vain vähemmän puoleensavetävä. Niiden käsittelyn olettaa olevan vaivalloisempaa ja työläämpää. Assosioin isot rinnat myös korkeampaan ikään; mitä vanhempi nainen sen roikkuvammat rinnat, ja suuret rinnathan roikkuvat. Nämä negatiiviset mielikuvat myös vaikuttavat siihen miten näen itse rintojen omistajan. Kun rinnat ovat raskaat, myös nainen antaa itsestään hieman raskaan kuvan. Nyt en puhu painosta vaan luonteesta. Toisin kun pienirintainen, suuririntainen vaikutta hieman vähemmän eloisalta, enemmän paikallaan pysyvältä, tapoihinsa kangistuneelta ja konservatiivisemmalta. Kun pienirintaisen odottaa virkeästi huiskivan edestakaisin, niin en odota isorintaisen olevan luonteeltaan ympäriinsä pomppiva.

Tämä kuitenkin koskee vain suuria luomurintoja. Implantit ovat hieman eri asia koska sellaiset rinnat usein tunnistaa keinotekoisiksi, implanttien hankkijat ovat lähes aina hoikkia naisia jolloin isojen rintojen kanssa on harvoin muutamaa lisäkiloa muualla kehossa, ja tämän seurauksena implantit ovat harvoin sopusuhtaiset naisen kokoon verrattuna. Tästä seuraa että mielikuva naisesta jolla on suuret rinnat implanttien takia on eri kuin naisesta jolla on luomut, mutta tästä ei sen enempää.

Vierailija
98/252 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:36"]

Olen huomannut tuttavapiirissäni, että isorintaiset naiset pitävät isoja rintoja erityisen tärkeinä ja viehättävinä miesten mielestä.

Itse olen tietty pienirintainen. Miehet eivät minulle yleensä ole tissifetisismejään paljastaneet, luultavasti hienotunteisuussyistä, mutta monilta isorintaisilta naisilta olen kuullut kehuja, kuinka isot ja hyvin kehittyneet tissit ovat hirveän tärkeä juttu, kun seurustelee miesten kanssa.

Kukas sen hännän nostaa, ellei kissa itse!

[/quote]

Olen itse huomannut, että ne isorintaisimmat pitävät itse meteliä rinnoistaan.

On otettava kuitenkin huomioon, ettei ne isot rinnat korvaa kaikkea, vaan kokonaisuus ratkaisee. Vai mitenkä naiset, ottaisitteko miehen joka on muuten tympeä luonteeltaan ja ulkonäöltään mutta tällä on isot lihakset/iso vehje?

Vierailija
99/252 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit ovat kauniit ja nautittavat!! Älä häpeile,on varmasti paljon muitakin jotka ajattelevat samoin kuin minä. T:axel

Vierailija
100/252 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään pitää olla ainakin H-kuppia sit on hyvä koko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän