Isot tissit miehet mielipide
Miehet! Mitä mieltä olette isoista luomutisseistä rehellisesti?(D ylöspäi) täälä on ollu tosi negatiivista kommenttia suurista rinnoista että ovat ällöttävät riipparit tms. Ja minua ahdistaa ihan hirveästi että omat rinnat liian suuret tai jotenki epähaluttavat :/ - n. 20v 65/f
Kommentit (252)
Minusta rintani olivat rumat kun olin nuori, vaikka ne isot olivatkin. Olin aina sitä miltä, että ne roikkuvat, ovat väärän muotoiset, nännitkin ovat vääränlaiset. Vertasin itseäni varmaan johonkin playboy-tyttöihin.
Nyt minulla on takana kolme raskautta (itseasiassa raskaus on se, joka vaikuttaa rintoihin enemmän kuin imetys) ja 50 kk imetystä. Tiedostan, että rintani eivät objektiivisesti arvioituna ole kauniimmat kuin parikymppisenä, mutta itse katson niitä vähemmän kriittisesti. Vaikka koenkin epävarmuutta omasta vartalostani, myös rinnoistani, uuden kumppanin kanssa, olen opetellut työntämään ajatuksen sivuun ja ajattelemaan, ettei minun tehtäväni ole päättää toisen ihmisen puolesta, olenko kelvollinen tai haluttava.
Kaiken lisäksi rintani ilmeisesti ovat ihan ok, sillä ne saavat miehiltä osakseen ihailua ja eräs, joka oli ne nähnyt myös 15 vuotta sitten, totesi niiden olevan vielä ihanammat nyt.
Ihminen, joka pitää sinusta, katsoo sinua suopeasti. Yritän muistaa tämän. En minäkään tuijota miehessä jokaista vikaa, vaan katson kokonaisuutta.
Jos miehen kämmenen saa sormet ojennettuina puristettua rinnan ympärille niin että osa tissistä tursuaa yli, rinta on makuuni riittävän suuri. Sitä pienemmät eivät kiihota, liian suuria ei olekaan.
Toiset tykkää toiset ei... veikkaisin että suurin osa miehistä kiihottuu isoista rinnoista.
Itse en henkilökohtaisesti pidä isoista roikkuvista lolloista mutta se on vain minun mielipiteeni.
t. mies 37
Poikaystäväsi ei ole varmaan tissi miehiä kun on antanut sinun olla rintaliivit päällä sängyssä :D
Kyllä naisella pitää olla isot tissit.. minä ainakin tykkään niistä. Mutta harvoin vaan saan pidellä oikein isoja.. ne on ihanat.
Ole ilman rintsikoita vaan.. isot on ihanat. Sehän vaan kiihottaa kun saa pidellä niitä samalla kun olet vaikka päällä... ps. Olis ihanaa saada pidellä niitä:-) :-) :-)
Harmi vain että ne isot tissit ovat yleensä isolla naisella...ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:49"]http://www.liivia.org/images/Pic%201871%20Triumph%20Poesia%20Luxe%20VM%2080D%20puuteri%20ed.avat..jpg
[/quote]
Eli etenkin hoikalla on tosi iso koko toi 75E
[/quote]kenellä hoikalla ympärys 75? Mä olen ylipainoinen ja mun ympärys 75, luulin et 80 mut liiviliikkeen mukaan 75. Ja tuolla taulukolla ei ole merkitystä koska ympärys määrää kupin koon. Ja nuo kuvat naurettavia, samankokoinen malli...
[/quote]Mulla on painoindeksi 19 ja ympärysmitta 75. Tosi tiukkaan mittanauhalla mitattuna tarkka luku on 72cm.
Ihan sama onko tissit isot vai pienet, mutta kauniit niiden pitää olla. Vesipisaran muotoiset ja tarpeeksi symmetriset.
Voihan tissit. o) Kyllä tää on niiiin niiden kantajasta kiinni, mieluummin kuitenkin pienemmät kuin suuremmat. ;)
T: M31w
elää sitä omaa elämää ja antaa toisten höpötysten olla,kyllä jokaiselle löytyy tarvitsijansa ja toiset haluavatkin ola yksin ihan omasta tahdostaan!
D-kupin rinnat. Kaikki vähänkin avonaiset paidat näyttää siltä että tissit on tyrkyllä. Eilen oli uusi paita päällä ja kaupassa huomasin ainankin neljä miestä joiden silmät oli vastaantullessa mun tisseissä. EI siinä mitään, kauniitahan naisten rinnat on. Piti kuitekin nykiä paitaa ylöspäin.
En minäkään ensimmäisenä katso miestä jalkoväliin että pullottaako siellä vai ei.
Olen 70G ja ollut aina epävarma rintavarustuksestani, juurikin eniten kuulee muilta naisilta miten "isotissiset on jotenkin yksinkertaisia" ja "miehet haluaa vaan panna isotissisiä, ei muuta". Ainoaltakaan mieheltä en ole koskaan pahaa sanaa isoista rinnoista kuullut. Ihmetyttää, mulle ei ainakaan tulis ikäpäivänä mieleenkään sanoa pienirintaista naista jotenkin vähäjärkisemmäksi.
No en minäkään ole ikinä miehiltä pahaa tisseistäni kuullut.Kehuja ainostaan. Sensijaan naisilta on kuulunut paljon kehujen sisälle käärittyä vittuilua, ihankun tissit olisi ne tärkein ominaisuus millä miehen olen saanut ja tissit on se syy miksi baariin lähden, ihan vaan niitä esittelemään. Sanomattakin lienee selvää, että näillä itsellään pienet tissit.
Henkilökohtaisesti en pidä ollenkaan suurista rinnoista enkä myöskään pehmeän naisellisista vartaloista. Pidän vartaloltaan timmeistä, poikamaisista tai androgyyneistä naisista ja pienistä rinnoista pienillä nänneillä.
Hillitön kiima tollasista isoista lolloista iskee päälle. Pienistä ei iske eikä tapahdu muutenkaan mitään.
Eikä sille voi yhtään mitään.
Olen mies.
Joo ja iso kyrpä on housuissa eikä oo äiti jättäny imettämättä ku vauva olin elikkä turha selittää. Myös urheileva ja korkeakoulutettu olen joten ei se nyt auta alkaa lässyttää mistään heikkolahjaisuudesta tai henkisestä jälkeenjääneisyydestä.
Pellet.
Ihanaa kun miehillä alkaa kovettua housuissa kun kuljen avokauluksellisessa paidassa. Minullakin on aika isot rinnat d-kuppi.
isot riippuvat luomurinnat on ihanat.
T.mies
Minulla on isot rinnat ja olen menossa pienennykseen tammikuussa.Eivät aiheuta kipuja mutta psyykkisiä ongelmia ja pariutumisongelmia kyllä.haluaisin normaalin parisuhteen enkä pelkästään tisseihin perustuvaa.
Tykkäisin kyllämuuten omistani, mutta niistä on ollut pelkkää haittaa seurustelussa kun vedän puoleeni pelkkiä friikkejä :(
ärsyttää miehet jotka valikoi naisia rintojen koon perusteella,haloo.. Mun tissit oli nuorena isot ja terhakkaat ja kaikkia teinipoikia kiinnosti, nyt on painovoima tehnyt tehtävänsä mutta sama mies edelleen rinnalla (joka ei mua alunperin tissien takia nainut). Se on elämää...