Isot tissit miehet mielipide
Miehet! Mitä mieltä olette isoista luomutisseistä rehellisesti?(D ylöspäi) täälä on ollu tosi negatiivista kommenttia suurista rinnoista että ovat ällöttävät riipparit tms. Ja minua ahdistaa ihan hirveästi että omat rinnat liian suuret tai jotenki epähaluttavat :/ - n. 20v 65/f
Kommentit (252)
Ihanaa! Täällä ei mitään muuta saakaan lukea kuin että rintani ovat kamalat lehmäntissit eikä kukaan voi tykätä isoista luomuista. Ymmärrän että perustetaan ketjuja joissa halutaan tukea pienirintaisten itsetuntoa (ovathan pienet rinnat kauniit) mutta pitääkö se aina tehdä haukkumalla isoja rintoja? Haluaisin ajatella että olen joskus jonkun mielestä kiihottava, rintoineni päivineni.
T. 75F
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:47"]Ihanaa! Täällä ei mitään muuta saakaan lukea kuin että rintani ovat kamalat lehmäntissit eikä kukaan voi tykätä isoista luomuista. Ymmärrän että perustetaan ketjuja joissa halutaan tukea pienirintaisten itsetuntoa (ovathan pienet rinnat kauniit) mutta pitääkö se aina tehdä haukkumalla isoja rintoja? Haluaisin ajatella että olen joskus jonkun mielestä kiihottava, rintoineni päivineni.
T. 75F
[/quote]
Totta hemmetissä olet. Et vain kiihottava vaan täydellinen. Eikä tässä kukaan yleistä, tässä nyt vain yksi mies kertoo näkemyksiään.
Kun nyt itse satun pitämään kaikista rinnoista, mutta isoista eniten, minua surettaa miten monet naiset häpeävät isoja rintojaan. Olen läheltä nähnyt, kuinka suuririntainen nainen, jolla oli aivan uskomattoman kauniit, valtavat ja näyttävät rinnat, häpesi ja piilotteli niitä kuultuaan naisilta niin paljon vihaa niitä kohtaan. Juuri mikään ei ole surullisempaa.
kirjoitustaito mielipide ihmisestä paljon kertoo
Mulla on isot lollottimet. Mehukkaat.
Olisin varmaan miehenä tissimies kun kiihotun suihkussa isoista rinnoistani.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:47"]Ihanaa! Täällä ei mitään muuta saakaan lukea kuin että rintani ovat kamalat lehmäntissit eikä kukaan voi tykätä isoista luomuista. Ymmärrän että perustetaan ketjuja joissa halutaan tukea pienirintaisten itsetuntoa (ovathan pienet rinnat kauniit) mutta pitääkö se aina tehdä haukkumalla isoja rintoja? Haluaisin ajatella että olen joskus jonkun mielestä kiihottava, rintoineni päivineni.
T. 75F
[/quote]
Totta hemmetissä olet. Et vain kiihottava vaan täydellinen. Eikä tässä kukaan yleistä, tässä nyt vain yksi mies kertoo näkemyksiään.
Kun nyt itse satun pitämään kaikista rinnoista, mutta isoista eniten, minua surettaa miten monet naiset häpeävät isoja rintojaan. Olen läheltä nähnyt, kuinka suuririntainen nainen, jolla oli aivan uskomattoman kauniit, valtavat ja näyttävät rinnat, häpesi ja piilotteli niitä kuultuaan naisilta niin paljon vihaa niitä kohtaan. Juuri mikään ei ole surullisempaa.
[/quote]
Kiitos vastauksesta! Jotenkin tuntuu hölmöltä tarvita vakuutteluja vielä aikuisena ihmisenä mutta kyllä se kieltämättä hyvältä tuntuu.
Vitun turha aihe taas kerran.silloin se miehen luonne paljastuu jos sairastut rintasyöpään.Anteeksi kärkäs kommentti mutta vast.hoit rintasyöpä polilla katsellaan arven päälle sellaisia pumpulipalloja.Ei ne rinnat mutta sydän sen alla
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 02:04"]Vitun turha aihe taas kerran.silloin se miehen luonne paljastuu jos sairastut rintasyöpään.Anteeksi kärkäs kommentti mutta vast.hoit rintasyöpä polilla katsellaan arven päälle sellaisia pumpulipalloja.Ei ne rinnat mutta sydän sen alla
[/quote]
Miksi mies ei saisi nauttia suurista rinnoista siksi, että jotkut sairastuvat syöpään? Järjetön asenne. Toki elämässä muut asiat ovat olennaisempia kuin rintojen koko mutta niin kauan kuin naisella on ne valtavat lollot, ei kai niistä iloitseminen ja niiden palvonta voi väärinkään olla?
Omaksi naisekseni valitsin sellaisen, jolla on keskikokoiset rinnat. Hän tietää kyllä, että rakastan jättirintoja mutta myös ja ennen kaikkea hänen rintojaan. Isojen ihailuni ei ole häneltä pois.
Jos ne on todella roikkuvat rinnat, niin hyi. En pidä ollenkaan. Mutta jos ne on kiinteät niin sitten ne on just hyvät. Eli ennemmin pienet ja kiinteät kuin isot ja lörpöt. Eikä silikoneissakaan ole mitään vikaa, eli en allekirjoita että luomu ois parempi. Ei ole aina.
Miten 20-vuotias, ihan millä tahansa kuppikoolla, kirjoittaa noin surkean viestin. Otsikkokin oli varsin arvoituksellinen: "isot tissit miehet mielipide". Minua ei kiinnosta nainen joka käsittelee äidinkieltään noin.
Mua ahdistaa ja itkettää nää keskustelut rinnoista. Mulla on 70A ja nekin roikkuu, ihan oikeesti - pienetkin (olemattomat) tissit voi roikkua. Kaksi imetys-yritystä on pilannut sen vähänkin mitä joskus on ollut. En pysty esim käymään uimahallissa koska sielä joutuisin paljastamaan rintani. Ole ap onnellinen että sulla sentään on rinnat. Niin ja tosiaan, olen 25 vuotias eli nuori vielä ja silti tuntuu että peli on menetetty.
Kalu kovana katselen isotissejä kaupungilla. Kyllä kunnon utareet on parasta maailmassa! Kantakaa naiset utareenne ylpeinä!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 07:49"]
Mua ahdistaa ja itkettää nää keskustelut rinnoista. Mulla on 70A ja nekin roikkuu, ihan oikeesti - pienetkin (olemattomat) tissit voi roikkua. Kaksi imetys-yritystä on pilannut sen vähänkin mitä joskus on ollut. En pysty esim käymään uimahallissa koska sielä joutuisin paljastamaan rintani. Ole ap onnellinen että sulla sentään on rinnat. Niin ja tosiaan, olen 25 vuotias eli nuori vielä ja silti tuntuu että peli on menetetty.
[/quote]
Sun pitää vain hyväksyä se, että joillakin on paremmat ja kauniimmat rinnat kuin sinulla. Sille ei vain voi mitään. Tietenkin voit käydä leikkauttamassa ne jos ne niin paljon häiritsee.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:11"]
Ihmeellistä yleistämistä tämäkin ketju. Siis eikai kukaan ihan oikeasti kuvittele, että kaikki miehet tai edes suurin osa miehistä pitää eniten suurista rinnoista? Tai että kaikki miehet pitäisivät pienistä siksi koska joku sanoi niin keskustelupalstalla? Ap on toisessa ketjussa törmännyt yleistämiseen ja nyt tässä ketjussa yleistetään toiseen suuntaan.
Eiköhän se nyt ole ihan selvää, että monet miehet pitävät pienistä, monet keskikokoisista, monet suurista ja monet ihan kaikista tisseistä. Ei ihan oikeasti VOI sanoa enemmistön pitävän tietyistä tisseistä, mieltymykset jakaantuvat niin laajalti. Tuntuu että ainoastaan naisilla on niitä kärkkäitä mielipiteitä oikeanlaisista tisseistä ja sitten täällä keskustelupalstalla yleistetään miesten mielipidettä koskemaan juurikin niitä omia tissejään. Isotissiset kehuvat isoja tissejä ja pienitissiset pieniä tissejä. Ihmeellistä oman itsetuntonsa pönkittämistä anonyymillä keskustelupalstalla.
Tissit on suhteellisen pieni osa kroppaa, joten älkää naiset ottako niistä tisseistänne niin hirveitä paineita. Hyvää kroppaa ei pilaa hieman "väärän" kokoiset rinnat. Lisäksi miehet tykkäävät kaiken näköisistä tisseistä ja kropista, joten etsikää sellainen mies joka pitää juuri sinun tisseistäsi ja kropastasi. Ei pienitissisen tarvitse olla isoista rinnoista pitävän miehen kanssa, eikä isotissisen tarvitse olla pienirintaisuudesta pitävän kanssa.
[/quote]
Rinnat ovat ihan yhtä tärkeitä naisilla kuin miehillä penis. Kuinka montaa naista haittaa jos miehellä on erektiossa alle 10 senttiä? Jos haittaa niin sitten on turha tulla selittämään että pienet rinnat on hyvät.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:03"]
Rinnat ovat ihan yhtä tärkeitä naisilla kuin miehillä penis. Kuinka montaa naista haittaa jos miehellä on erektiossa alle 10 senttiä? Jos haittaa niin sitten on turha tulla selittämään että pienet rinnat on hyvät.
[/quote]
Ei pienissä rinnoissa mitään vikaa ole. Kuten jo aikaisemmin sanoin, ennemmin kiinteät ja pienet kuin isot ja lerput. Mutta täydellisessä maailmassa, kaikilla olisi isot ja kiinteät.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:11"]
Ihmeellistä yleistämistä tämäkin ketju. Siis eikai kukaan ihan oikeasti kuvittele, että kaikki miehet tai edes suurin osa miehistä pitää eniten suurista rinnoista? Tai että kaikki miehet pitäisivät pienistä siksi koska joku sanoi niin keskustelupalstalla? Ap on toisessa ketjussa törmännyt yleistämiseen ja nyt tässä ketjussa yleistetään toiseen suuntaan.
Eiköhän se nyt ole ihan selvää, että monet miehet pitävät pienistä, monet keskikokoisista, monet suurista ja monet ihan kaikista tisseistä. Ei ihan oikeasti VOI sanoa enemmistön pitävän tietyistä tisseistä, mieltymykset jakaantuvat niin laajalti. Tuntuu että ainoastaan naisilla on niitä kärkkäitä mielipiteitä oikeanlaisista tisseistä ja sitten täällä keskustelupalstalla yleistetään miesten mielipidettä koskemaan juurikin niitä omia tissejään. Isotissiset kehuvat isoja tissejä ja pienitissiset pieniä tissejä. Ihmeellistä oman itsetuntonsa pönkittämistä anonyymillä keskustelupalstalla.
Tissit on suhteellisen pieni osa kroppaa, joten älkää naiset ottako niistä tisseistänne niin hirveitä paineita. Hyvää kroppaa ei pilaa hieman "väärän" kokoiset rinnat. Lisäksi miehet tykkäävät kaiken näköisistä tisseistä ja kropista, joten etsikää sellainen mies joka pitää juuri sinun tisseistäsi ja kropastasi. Ei pienitissisen tarvitse olla isoista rinnoista pitävän miehen kanssa, eikä isotissisen tarvitse olla pienirintaisuudesta pitävän kanssa.
[/quote]
[/quote]
Minusta miehen pituus on parempi vertailukohta. Lähes kaikki naiset haluavat vähintään yhtä pitkän tai mieluiten itseä pidemmän miehen. Harva huolii pätkää. Silti on jotenkin väärin, jos mies vastaavasti asettaa vaatimukseksi isot tissit. Kyse on täysin samasta asiasta, mutta isoja utareita vaativa mies on törkeä sika ja pitkää miestä vaativa nainen vain ihan normaali.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:07"]
Minusta miehen pituus on parempi vertailukohta. Lähes kaikki naiset haluavat vähintään yhtä pitkän tai mieluiten itseä pidemmän miehen. Harva huolii pätkää. Silti on jotenkin väärin, jos mies vastaavasti asettaa vaatimukseksi isot tissit. Kyse on täysin samasta asiasta, mutta isoja utareita vaativa mies on törkeä sika ja pitkää miestä vaativa nainen vain ihan normaali.
[/quote]
Näinhän se näköjään menee. Naiset saavat kyllä sanoa, että mies ei enään ole seksuaalisesti puoleensa vetävä kun on lihonut, mutta jos mies sanoo samaa naisesta, heti on sika tai sovinisti tai mikä silloin sattuukaan olemaan muotisana.
Kaikilla on oikeus omaan ulkonäkömieltymykseensä eikä yksikään niistä tee kenestäkään huonompaa tai parempaa persoonaa.
Asiasta ohitse, mutta missä te isotissiset olette tsekanneet kokonne?
Itselläni on 70F/G (useampi eri valmistaja) ja rintani ovat kaukana suurista. Itse koen rintani olevan ihan keskikokoiset, ei tule edes tissivakoa oikein millään. Varmaan riippuu paljon rintojen rakenteestakin, mutta omani seisovat paikallaan, hyvä kun voi kuvailla edes kevyesti laskeutuneiksi, eli riippareita ei ole. Voisi kuvitella tuollaisten raskaiden rintojen olevan oikeasti isot, jos ne kerran kunnolla laskeutuvat/roikkuvat?
Vaikea kuvitella meillä olevan sama koko, kun rinnat tosiaan ovat kokosarjaa "puolikas hunajameloni", ja tosiaan hunajamelonin puolikas ei kenenkään mielestä varmasti suuresta kuppikoosta käy. Oletteko varmoja, ettei teillä olisi liian pienet kupit käytössä?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:25"]Asiasta ohitse, mutta missä te isotissiset olette tsekanneet kokonne?
Itselläni on 70F/G (useampi eri valmistaja) ja rintani ovat kaukana suurista. Itse koen rintani olevan ihan keskikokoiset, ei tule edes tissivakoa oikein millään. Varmaan riippuu paljon rintojen rakenteestakin, mutta omani seisovat paikallaan, hyvä kun voi kuvailla edes kevyesti laskeutuneiksi, eli riippareita ei ole. Voisi kuvitella tuollaisten raskaiden rintojen olevan oikeasti isot, jos ne kerran kunnolla laskeutuvat/roikkuvat?
Vaikea kuvitella meillä olevan sama koko, kun rinnat tosiaan ovat kokosarjaa "puolikas hunajameloni", ja tosiaan hunajamelonin puolikas ei kenenkään mielestä varmasti suuresta kuppikoosta käy. Oletteko varmoja, ettei teillä olisi liian pienet kupit käytössä?
[/quote]
F-kupin rinnat ovat isot. Täysin ympärysmitasta riippumatta. Sinulla on vain vääristynyt suhde rintoihisi, jos pidät niitä pieninä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:47"]Ihanaa! Täällä ei mitään muuta saakaan lukea kuin että rintani ovat kamalat lehmäntissit eikä kukaan voi tykätä isoista luomuista. Ymmärrän että perustetaan ketjuja joissa halutaan tukea pienirintaisten itsetuntoa (ovathan pienet rinnat kauniit) mutta pitääkö se aina
tehdä haukkumalla isoja rintoja? Haluaisin ajatella että olen joskus jonkun mielestä kiihottava, rintoineni päivineni.
T. 75F
[/quote]
[/quote]
Tiedän paljonkin surullisempia asioita kuin rintojen koko...
En kyllä huomaa että tässä ketjussa oli tarkoitus mitenkään ylistää suuria rintoja tai mollata pieniä! Vaan ap halusi tietää miesten mielipiteitä juurikin suuriin rintoihin..