Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot tissit miehet mielipide

Vierailija
21.05.2014 |

Miehet! Mitä mieltä olette isoista luomutisseistä rehellisesti?(D ylöspäi) täälä on ollu tosi negatiivista kommenttia suurista rinnoista että ovat ällöttävät riipparit tms. Ja minua ahdistaa ihan hirveästi että omat rinnat liian suuret tai jotenki epähaluttavat :/ - n. 20v 65/f

Kommentit (252)

Vierailija
1/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:07"]Miehet! Mitä mieltä olette isoista luomutisseistä rehellisesti?(D ylöspäi) täälä on ollu tosi negatiivista kommenttia suurista rinnoista että ovat ällöttävät riipparit tms. Ja minua ahdistaa ihan hirveästi että omat rinnat liian suuret tai jotenki epähaluttavat :/ - n. 20v 65/f

[/quote]

Yhden miehen mielipide on, että suuret rinnat ovat aivan mielettömän kiihottava asia. En suoraan sanottuna tiedä mitään kiihottavampaa asiassa kuin suuret naisen rinnat. Eikä haittaa vaikka roikkuu, päinvastoin, sehän on luomurintojen merkki!

Itsekin inhoan tätä nettipalstojen vihaa isoja rintoja kohtaan. Minusta jokaisen isorintaisen naisen pitäisi olla ylpeä varustuksestaan.

Sanonpa tämänkin: minusta isorintainen nainen on naisten alfanaaras!

Vierailija
2/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävää kuulla edes yksi positiivinen kommentti :) itse en ole kehdannut olla seksin aikana ilman rintsikoita uuden poikaystävän kanssa ku ahdistaa ihan hirveästi omat rinnat.. Varsinki ku tuntuu että etenki naisilta saa melkein viikottain kuulla jotain piilovittuilua ja huomiota niistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävää kuulla edes yksi positiivinen kommentti :) itse en ole kehdannut olla seksin aikana ilman rintsikoita uuden poikaystävän kanssa ku ahdistaa ihan hirveästi omat rinnat.. Varsinki ku tuntuu että etenki naisilta saa melkein viikottain kuulla jotain piilovittuilua ja huomiota niistä..

Vierailija
4/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:16"]Piristävää kuulla edes yksi positiivinen kommentti :) itse en ole kehdannut olla seksin aikana ilman rintsikoita uuden poikaystävän kanssa ku ahdistaa ihan hirveästi omat rinnat.. Varsinki ku tuntuu että etenki naisilta saa melkein viikottain kuulla jotain piilovittuilua ja huomiota niistä..

[/quote]

Nettipalstat vääristävät asioita. Suurin osa miehistä oikeasti pitää isoista rinnoista ja moni nainen on kateellinen. Siitä horjuu nettipalstojen viharyöppy ja tämänkin viestin luultavasti saama alapeukkujen määrä.

Vierailija
6/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää, naiset haukkuu, itse 70DD ja kyllä saa kehuja jo tuosta koosta :D

Vierailija
7/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti nro 6 on asian ytimessä

Vierailija
8/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 G

Vierailija
9/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:19"]Miehet tykkää, naiset haukkuu, itse 70DD ja kyllä saa kehuja jo tuosta koosta :D

[/quote]

Juuri näin. Netissähän lähinnä naiset haukkuvat isoja rintoja suorastaan raivokkaasti. Miksiköhän? Kateudella ei varmaan ole mitään tekemistä asian kanssa. :)

Vierailija
10/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut tämän ihan saman viharyöpyn suurille rinnoille. Oma mielipiteeni on että isot rinnat ovat kauniit ja erittäin seksikkäät! Ja se ei myöskään tarkoita sitä että miehet vihaisivat pieniä rintoja! Rinnat ylipäätään ovat kauniit

Vierailija
11/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää palsrtat on oikeesti kamalia, aina saa kuulla haukkuja vartalotyypistään . oon samanikäinen kun sinä ap ja painiskelen päinvastaisen ongelman kanssa kun olen täys lauta. mikä on sitten sopiva koko kun pieni eikä iso tunnu kumpikaan kelpaavan?

Vierailija
12/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo. Tarviiko tuota edes kysyä? Jos joku asia on selvä, niin se on se, että miehet ei muusta niin paljon tykkääkään kuin isoista rinnoista. Sehän on tiedetty kautta aikain!

Vierailija
13/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:25"]Nää palsrtat on oikeesti kamalia, aina saa kuulla haukkuja vartalotyypistään . oon samanikäinen kun sinä ap ja painiskelen päinvastaisen ongelman kanssa kun olen täys lauta. mikä on sitten sopiva koko kun pieni eikä iso tunnu kumpikaan kelpaavan?

[/quote]

No tällaisena melko normaalina kolmikymppisenä miehenä, joka on vieläpä todella hirveä tissifetisisti, voin sanoa että sekä sinä että ap tuskailette turhaan. Sekä valtavat että todella pienet rinnat ovat uskomattoman kiihottavia - koska ne ovat naisen rinnat! Jos joutuisin valitsemaan, kummat ovat mielestäni haluttavammat - suuret ja raskaina roikkuvat tai lähes olemattomat pienet kummut - pääni räjähtäisi, koska en osaisi päättää.

Vierailija
14/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:25"]Nää palsrtat on oikeesti kamalia, aina saa kuulla haukkuja vartalotyypistään . oon samanikäinen kun sinä ap ja painiskelen päinvastaisen ongelman kanssa kun olen täys lauta. mikä on sitten sopiva koko kun pieni eikä iso tunnu kumpikaan kelpaavan?

[/quote]

Niin se vaan on että haluis aina jotain mitä itsellä ei ole (tai niinku mulla on liikaa :D) itse juurikin haluaisin pienet rinnat koska kaikki vaatteet näyttää kauniilta päällä ainakin omasta mielestä pienirintaisilla :) pitäis vaan osata olla tyytyväinen itseensä ja itsevarma..

Ap

Vierailija
15/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoikana tykkäsin katsella isoja tissejä, mutta painovoima on vittumainen juttu rinnoille. Nykyään tykkään urheilullisesta sopusuhtaisesta kropasta.

Vierailija
16/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itse naisena, mutta mieheni piti ennen meidän tutustumista pienemmistä rinnoista, vasta meidän seurustelun aloituksen jälkeen pääsi tutustumaan isoihin (65E) rintoihin, eikä kuulemma nääkään mitkään pahat ole :) Pystyy kuulemma leikkimään vähän paremmin isommilla, kun on jotain millä leikkiä.

Vierailija
17/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän hieman pienemmistä ja terhakoista, mutta se on makuasia, olen itsekin hoikka mies. En todellakaan pidä suuria mitenkään ällöttävinä, jos ne vaan on aidot, eikä mitkään jättisilarit. Suuret rinnat on ehkä typerin asia, mistä naisen kannattaisi olla huolissaan. Se on varmasti sellainen kompromissi, johon pienempiin rintoihin mieltyneet miehetkin ihan mielellään naisessa suostuvat.

Vierailija
18/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä yleistämistä tämäkin ketju. Siis eikai kukaan ihan oikeasti kuvittele, että kaikki miehet tai edes suurin osa miehistä pitää eniten suurista rinnoista? Tai että kaikki miehet pitäisivät pienistä siksi koska joku sanoi niin keskustelupalstalla? Ap on toisessa ketjussa törmännyt yleistämiseen ja nyt tässä ketjussa yleistetään toiseen suuntaan.

Eiköhän se nyt ole ihan selvää, että monet miehet pitävät pienistä, monet keskikokoisista, monet suurista ja monet ihan kaikista tisseistä. Ei ihan oikeasti VOI sanoa enemmistön pitävän tietyistä tisseistä, mieltymykset jakaantuvat niin laajalti. Tuntuu että ainoastaan naisilla on niitä kärkkäitä mielipiteitä oikeanlaisista tisseistä ja sitten täällä keskustelupalstalla yleistetään miesten mielipidettä koskemaan juurikin niitä omia tissejään. Isotissiset kehuvat isoja tissejä ja pienitissiset pieniä tissejä. Ihmeellistä oman itsetuntonsa pönkittämistä anonyymillä keskustelupalstalla.

Tissit on suhteellisen pieni osa kroppaa, joten älkää naiset ottako niistä tisseistänne niin hirveitä paineita. Hyvää kroppaa ei pilaa hieman "väärän" kokoiset rinnat. Lisäksi miehet tykkäävät kaiken näköisistä tisseistä ja kropista, joten etsikää sellainen mies joka pitää juuri sinun tisseistäsi ja kropastasi. Ei pienitissisen tarvitse olla isoista rinnoista pitävän miehen kanssa, eikä isotissisen tarvitse olla pienirintaisuudesta pitävän kanssa.

Vierailija
19/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ovat kauniit ja seksikkäät !

Nauttisin varmasti jos luoja olisi uhkean poven suonut mutta sain pienet terhakat B:t joita rakastan :) Teininä harmittelin pieniä tissejäni, mutta kasvoin siitä epävarmuudesta eroon. Tuli huomattua että miehille se koko ei ollut tärkeä vaan ihan vaan koko paketti. (Ketään ei ole kyllä toistaiseksi tissit haitanneetkaan hekoheko ;) )

Tärkeintä on rakastaa omaa kroppaansa ! Rehellisyyden nimissä hieman isommat rinnat eivät minua haittaisi (vaikkapa C tai pieni D), mutta opittuani elämään oman rintavarustukseni kanssa en tiedä osaisinko tottua isompiin saati sitten jättitisuihin. Keskikokoset on kätevät.

Mutta ap ole iloinen tisseistäsi ! Pienissä ja isoissa rinnoissa on kummissakin omat hyvät puolensa. Tisut mitkä nisut kuulkaas.

Vierailija
20/252 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:11"]Ihmeellistä yleistämistä tämäkin ketju. Siis eikai kukaan ihan oikeasti kuvittele, että kaikki miehet tai edes suurin osa miehistä pitää eniten suurista rinnoista? Tai että kaikki miehet pitäisivät pienistä siksi koska joku sanoi niin keskustelupalstalla? Ap on toisessa ketjussa törmännyt yleistämiseen ja nyt tässä ketjussa yleistetään toiseen suuntaan.

Eiköhän se nyt ole ihan selvää, että monet miehet pitävät pienistä, monet keskikokoisista, monet suurista ja monet ihan kaikista tisseistä. Ei ihan oikeasti VOI sanoa enemmistön pitävän tietyistä tisseistä, mieltymykset jakaantuvat niin laajalti. Tuntuu että ainoastaan naisilla on niitä kärkkäitä mielipiteitä oikeanlaisista tisseistä ja sitten täällä keskustelupalstalla yleistetään miesten mielipidettä koskemaan juurikin niitä omia tissejään. Isotissiset kehuvat isoja tissejä ja pienitissiset pieniä tissejä. Ihmeellistä oman itsetuntonsa pönkittämistä anonyymillä keskustelupalstalla.

Tissit on suhteellisen pieni osa kroppaa, joten älkää naiset ottako niistä tisseistänne niin hirveitä paineita. Hyvää kroppaa ei pilaa hieman "väärän" kokoiset rinnat. Lisäksi miehet tykkäävät kaiken näköisistä tisseistä ja kropista, joten etsikää sellainen mies joka pitää juuri sinun tisseistäsi ja kropastasi. Ei pienitissisen tarvitse olla isoista rinnoista pitävän miehen kanssa, eikä isotissisen tarvitse olla pienirintaisuudesta pitävän kanssa.

[/quote]

Hyvin kyllä sanottu! Mutta totta on myös ap aloitus että suuret rinnat saavat todella paljon enemmän negatiivista ja jopa vihamielistä huomiota. Naisilla on ikuinen tissi taisto :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan