Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hidas toimitus Sisukas.netistä

Vierailija
03.05.2010 |

Grrr.. Alkaa ärsyttämään!

Toissa keskiviikkona maksettu, heidän tililleen torstaina kirjautunut, eikä pakettia tullut viime viikolla, vaikka toimitusehdoissa sanotaan:

"Tuotteen saat viimeistään viikon kuluttua siitä, kun maksusuoritus näkyy tilillämme."

Laitoin perjantaina päivällä tiedustelun missä paketti viipyy, niin eivät ole edes siihen vastanneet.

Hommaan liittyy vähän muutakin sekoilua, mutta tämä on nyt ainakin on selkeästi vastoin mitä toimitusehdoissaan lupaavat.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla. Itsellä vastaava nettikauppa. Minulta saa aina kolmen tunnin sisällä vahvistusviestin että tuotteet on varmasti pakattuna. Vien postiin HETI kun maksu näkyy tilillä!

Vierailija
22/43 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla. Itsellä vastaava nettikauppa. Minulta saa aina kolmen tunnin sisällä vahvistusviestin että tuotteet on varmasti pakattuna. Vien postiin HETI kun maksu näkyy tilillä!

että minulta saa normaalisti vahvistusviestin puolen tunnin sisällä (eli varmistan että tuotteet IHAN varmasti löytyy, aina on muuten löytynyt). Tuo kolmen tunnin aikaraja on tilanteita varten että olen koulutuksessa tms. mut silloinkin vähintään kolmen tunnin välein päivitän tilanteen. Mulla on varastotilannekkin mukana aina missä liikun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkien/merkin maahantuonti? Kuinka se hoituu eteenpäin jälleenmyyjille?

Vierailija
24/43 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkien/merkin maahantuonti? Kuinka se hoituu eteenpäin jälleenmyyjille?

tietääkseni ole agentteja millekkään vaatemerkille, enkä sivuilta sellaista tietoa löytynyt. Jälleenmyynti kohdassa oli yhteystiedot myymiensä merkkien agentille.

Vierailija
25/43 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

agentuuri sijaitsee samassa osoitteessa kuin itse sisukas.net liike. Ja käsitin että he juuri ovat tuon monkeykidsin takana.

Vierailija
26/43 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

agentuuri sijaitsee samassa osoitteessa kuin itse sisukas.net liike. Ja käsitin että he juuri ovat tuon monkeykidsin takana.

no sitten.

Vierailija
27/43 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin juuri tieto liikkuu ja osaa välttää huonon palvelun paikkoja. Netti on tosiaan pullollaan hyviä nettifirmoja, turha haaskata aikaa huonoon.

Tuosta sisukkaasta olen kuullut muualtakin pelkkää negatiivista palautetta, juuri samanlaista mitä tässäkin ketjussa.

Vierailija
28/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tyytyväinen vaatteisiin, joita ostin (lapsille välikausipukuja) muutama viikko sitten. Mutta toimitus oli ihan liian hidasta minunkin mielestä, maksusta meni päiväkausia ennen kuin tuli sähköposti "Maksu kirjautunut" - maksoin kuitenkin saman pankin tililtä, joten maksu kyllä näkyi heillä heti. Sitten meni vielä melkein viikko ennen kuin tuli viesti "Paketti postitettu". Ei ihan asiakaslähtöistä toimintaa.

Valititko hitaasta toimituksesta?

Erittäin huonoa asiakaspalvelua myös heidän noutosysteeminsä, että tilaa tuotteet, valitsee toimitukseksi noudon, mutta tuotteiden saatavuutta ei edes tarkisteta, ennen kuin tuotteet on maksettu (eli noutaessa)! Siis jos nettisivunsa jostain syystä virheellisesti näyttää että jotain tuotetta on, mutta sitä ei oikeasti olekaan. Eli on aivan mahdollista, että tilaa tuotteita ja menee noutamaan niitä ja paikanpäällä ilmeneekin, ettei tuotteita ole.

Kaikkialla muualla mistä olen noudolla tilannut, laitetaan tuotteet valmiiksi pakettiin ja se vain noudetaan, ilman että joutuu odottelemaan kun aletaan penkoa rekkejä ja laatikoita..

Vierailija
29/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta älysin googlata kokemuksia tuosta liikkeestä, eikä todellakaan mitään mairittelevaa tekstiä.

En osannut epäillä putiikkia, koska serkkuni on kehunut sitä minulle :(.

Mutta vinkki muille, kiertäkää sisukas.net kaukaa, jos haluatte sujuvaa palvelua.

Vierailija
30/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän toimintaansa uskaltaa arvostella.

Ei ihan ammattimaista toimintaa heillä.

Vierailija
31/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän toimintaansa uskaltaa arvostella.

Ei ihan ammattimaista toimintaa heillä.

on näkynyt heillä vasta maanantaina 26.4. No, jos vaikka olisikin, niin vasta ke 28.4. ovat alkaneet käsitellä tilausta.

Vierailija
32/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista suomalaisista nettifirmoista tuotteet saa jopa parissa-kolmessa päivässä.

Vierailija
33/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista suomalaisista nettifirmoista tuotteet saa jopa parissa-kolmessa päivässä.

Vierailija
34/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1532879

Voisi veikata, ettei pulju enää kauan pyöri...

Vierailija
35/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa odotin. Tein silloin avauksen asiasta myös tänne ja tuli aika paljon muitakin negatiivisia kokemuksia ko.kaupasta

Vierailija
36/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään päivätyö tai "kunnollinen" firma, vaan tuollaista perheen ohessa pyöritettävää hommaa, jonka työmäärä on lähtenyt käsistä. Ilmeisesti hoitavat asioita yömyöhällä, eivät pidä kirjaa varastotilanteesta ja kaikki perhejuhlat (vappu jne.) lyövät toimitukset sekaisin pitkäksi aikaa, kun tavarat seisovat monta päivää.

Vierailija
37/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäkää kaukaa.

Vierailija
38/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen netissä, valitsin toimitustavaksi noudon ja paikanpäällä odottelin noin 40 minuuttia että jono mateli eteenpäin. Kun tuli minun vuoroni, niin oho, eipäs tätä tuotetta nyt olekaan varastossa.. No kappas! Samoin kävi myös toiselle asiakkaalle, joka oli edelläni jonossa. Mahtoivatkohan edes pahoitella, en muista.. Mutta ensimmäinen ja viimeinen kerta tässä putiikissa. Arvostan hyvää palvelua.

Vierailija
39/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "nouto" tilaukset käsitellään vasta noutovaiheessa, ja pitää erikseen sopia, jos haluaa valmiiksi pakatun paketin. Että pitäisi jokaisella olla tiedossa, että joutuu odottelemaan, kun noutaa...

Vierailija
40/43 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä odottaisi, jos siitä olisi jotain iloa.

että "nouto" tilaukset käsitellään vasta noutovaiheessa, ja pitää erikseen sopia, jos haluaa valmiiksi pakatun paketin. Että pitäisi jokaisella olla tiedossa, että joutuu odottelemaan, kun noutaa...