Hidas toimitus Sisukas.netistä
Grrr.. Alkaa ärsyttämään!
Toissa keskiviikkona maksettu, heidän tililleen torstaina kirjautunut, eikä pakettia tullut viime viikolla, vaikka toimitusehdoissa sanotaan:
"Tuotteen saat viimeistään viikon kuluttua siitä, kun maksusuoritus näkyy tilillämme."
Laitoin perjantaina päivällä tiedustelun missä paketti viipyy, niin eivät ole edes siihen vastanneet.
Hommaan liittyy vähän muutakin sekoilua, mutta tämä on nyt ainakin on selkeästi vastoin mitä toimitusehdoissaan lupaavat.
Kommentit (43)
kuulla. Itsellä vastaava nettikauppa. Minulta saa aina kolmen tunnin sisällä vahvistusviestin että tuotteet on varmasti pakattuna. Vien postiin HETI kun maksu näkyy tilillä!
että minulta saa normaalisti vahvistusviestin puolen tunnin sisällä (eli varmistan että tuotteet IHAN varmasti löytyy, aina on muuten löytynyt). Tuo kolmen tunnin aikaraja on tilanteita varten että olen koulutuksessa tms. mut silloinkin vähintään kolmen tunnin välein päivitän tilanteen. Mulla on varastotilannekkin mukana aina missä liikun...
merkkien/merkin maahantuonti? Kuinka se hoituu eteenpäin jälleenmyyjille?
merkkien/merkin maahantuonti? Kuinka se hoituu eteenpäin jälleenmyyjille?
tietääkseni ole agentteja millekkään vaatemerkille, enkä sivuilta sellaista tietoa löytynyt. Jälleenmyynti kohdassa oli yhteystiedot myymiensä merkkien agentille.
agentuuri sijaitsee samassa osoitteessa kuin itse sisukas.net liike. Ja käsitin että he juuri ovat tuon monkeykidsin takana.
agentuuri sijaitsee samassa osoitteessa kuin itse sisukas.net liike. Ja käsitin että he juuri ovat tuon monkeykidsin takana.
no sitten.
näin juuri tieto liikkuu ja osaa välttää huonon palvelun paikkoja. Netti on tosiaan pullollaan hyviä nettifirmoja, turha haaskata aikaa huonoon.
Tuosta sisukkaasta olen kuullut muualtakin pelkkää negatiivista palautetta, juuri samanlaista mitä tässäkin ketjussa.
Olen kyllä tyytyväinen vaatteisiin, joita ostin (lapsille välikausipukuja) muutama viikko sitten. Mutta toimitus oli ihan liian hidasta minunkin mielestä, maksusta meni päiväkausia ennen kuin tuli sähköposti "Maksu kirjautunut" - maksoin kuitenkin saman pankin tililtä, joten maksu kyllä näkyi heillä heti. Sitten meni vielä melkein viikko ennen kuin tuli viesti "Paketti postitettu". Ei ihan asiakaslähtöistä toimintaa.
Valititko hitaasta toimituksesta?
Erittäin huonoa asiakaspalvelua myös heidän noutosysteeminsä, että tilaa tuotteet, valitsee toimitukseksi noudon, mutta tuotteiden saatavuutta ei edes tarkisteta, ennen kuin tuotteet on maksettu (eli noutaessa)! Siis jos nettisivunsa jostain syystä virheellisesti näyttää että jotain tuotetta on, mutta sitä ei oikeasti olekaan. Eli on aivan mahdollista, että tilaa tuotteita ja menee noutamaan niitä ja paikanpäällä ilmeneekin, ettei tuotteita ole.
Kaikkialla muualla mistä olen noudolla tilannut, laitetaan tuotteet valmiiksi pakettiin ja se vain noudetaan, ilman että joutuu odottelemaan kun aletaan penkoa rekkejä ja laatikoita..
Nyt vasta älysin googlata kokemuksia tuosta liikkeestä, eikä todellakaan mitään mairittelevaa tekstiä.
En osannut epäillä putiikkia, koska serkkuni on kehunut sitä minulle :(.
Mutta vinkki muille, kiertäkää sisukas.net kaukaa, jos haluatte sujuvaa palvelua.
heidän toimintaansa uskaltaa arvostella.
Ei ihan ammattimaista toimintaa heillä.
heidän toimintaansa uskaltaa arvostella.
Ei ihan ammattimaista toimintaa heillä.
on näkynyt heillä vasta maanantaina 26.4. No, jos vaikka olisikin, niin vasta ke 28.4. ovat alkaneet käsitellä tilausta.
Muista suomalaisista nettifirmoista tuotteet saa jopa parissa-kolmessa päivässä.
Muista suomalaisista nettifirmoista tuotteet saa jopa parissa-kolmessa päivässä.
Kaksi viikkoa odotin. Tein silloin avauksen asiasta myös tänne ja tuli aika paljon muitakin negatiivisia kokemuksia ko.kaupasta
mikään päivätyö tai "kunnollinen" firma, vaan tuollaista perheen ohessa pyöritettävää hommaa, jonka työmäärä on lähtenyt käsistä. Ilmeisesti hoitavat asioita yömyöhällä, eivät pidä kirjaa varastotilanteesta ja kaikki perhejuhlat (vappu jne.) lyövät toimitukset sekaisin pitkäksi aikaa, kun tavarat seisovat monta päivää.
Tein tilauksen netissä, valitsin toimitustavaksi noudon ja paikanpäällä odottelin noin 40 minuuttia että jono mateli eteenpäin. Kun tuli minun vuoroni, niin oho, eipäs tätä tuotetta nyt olekaan varastossa.. No kappas! Samoin kävi myös toiselle asiakkaalle, joka oli edelläni jonossa. Mahtoivatkohan edes pahoitella, en muista.. Mutta ensimmäinen ja viimeinen kerta tässä putiikissa. Arvostan hyvää palvelua.
että "nouto" tilaukset käsitellään vasta noutovaiheessa, ja pitää erikseen sopia, jos haluaa valmiiksi pakatun paketin. Että pitäisi jokaisella olla tiedossa, että joutuu odottelemaan, kun noutaa...
Kyllähän sitä odottaisi, jos siitä olisi jotain iloa.
että "nouto" tilaukset käsitellään vasta noutovaiheessa, ja pitää erikseen sopia, jos haluaa valmiiksi pakatun paketin. Että pitäisi jokaisella olla tiedossa, että joutuu odottelemaan, kun noutaa...
kuulla. Itsellä vastaava nettikauppa. Minulta saa aina kolmen tunnin sisällä vahvistusviestin että tuotteet on varmasti pakattuna. Vien postiin HETI kun maksu näkyy tilillä!