Kuinka usein harrastatte seksiä?
Onko määrä teille riittävä? Meillä n. kerran viikossa. EI fiksattua päivää. Ihan ok. Joskus jos kiirettä niin jää väliin.
Kommentit (24)
Periaatteessa, teoriassa, kumpikin kai haluaisi enemmän, mutta käytännössä ei. Siis jotenkin vaan työkiireet, arki, kaikki tekevät sen että tuohon se vaan jää.
Joskus aivan vauva-aikoina jäi joskus kertaan viikossa ja lomilla taas seksiä voi olla vaikka joka päivä. Lapsia neljä eli se nyt ei ainakaan ole kuin tekosyy joillakin.
olisi varmaan useammin jos asuisimme yhdessä. Ihan sopiva määrä, muttei haittaisi tosiaan vaikka olis useamminkin :)
kuulostaa valehtelulta. Ei mun libidolla. Vaikka miehessä ja suhteessa ei tod mitään vikaa, en vaan ole ikinä ollut niin yltiöhalukas?
kuulostaa valehtelulta. Ei mun libidolla. Vaikka miehessä ja suhteessa ei tod mitään vikaa, en vaan ole ikinä ollut niin yltiöhalukas?
ei kai se ole sinulta pois jos muita haluttaa.
miestä ei vaan kiinnosta.
Noin 1-2 kertaa vuodessa!! Minusta hyvä olisi 1-2 kertaa viikossa.
No, tätä olen kestänyt koko avioliiton ajan ja eropäätös alkaa olla selvä. Kunhan palaan töihin ja saan säästettyä vähän omaa rahaa, niin lähden etsimään onnea muualta. Siis ero tulee, ellei jokin muutu isosti.
joskus saattaa jäädä kertaan viikossa, joskus puuhaillaan monena iltana / aamuna peräkkäin. Keskimäärin varmaan se 2-3 kertaa/viikko. Hyvä määrä on.
parina päivänä viikossa sekä aamulla että illalla. ja joskus öisin, kun heräämme emmekä saa unta. sen parempaa rentouttajaa ei olekaan.
ja on vaan yksi lapsi, mutta molemmat töissä eri aikoihin, joten kyllä se ajanpuute on yksi syy. Ja väsymys. Ei siinä, en valita. Tää riittää mulle.
en haluisikaan.
Mun on myös vaikea ymmärtää, miten pitkässä suhteessa (n. 10v) saa pysymään tahdin 2-4 krt viikossa!
syntymän jälkeen jokunen kuukausi oli tosi hiljaista sängyssä.
Mutta yleensä useampi kerta viikossa.
Kaksi pientä lasta on.
sitten tuli lapset ja hyvä kun oli kaksi kertaa kuussa, nyt meillä on menossa "kuuma vaihe" eli joka toinen päivä. (ja yhdessä on oltu yli 20v)
tai joka toinen päivä, onko seksi aina samaan aikaan? Sängyssä vai muualla? Aina samalla kaavalla? Pikana vai pitkänä? Saatteko aina orgasmin? Ja millä keinolla?
Kiinnostaa aidosti kokemukset, kun omaani koetan parantaa eikä ole oikein ketään kenen kanssa tästä puhua.
tai joka toinen päivä, onko seksi aina samaan aikaan? Sängyssä vai muualla? Aina samalla kaavalla? Pikana vai pitkänä? Saatteko aina orgasmin? Ja millä keinolla?
Kiinnostaa aidosti kokemukset, kun omaani koetan parantaa eikä ole oikein ketään kenen kanssa tästä puhua.
me nukumme molemmat alastomina, joten seksiin on tavallaan helppo lähteä unille mennessä. rakastelemme tosin myös saunassa ja toisinaan pikaseksiä on myös, kun lapset katsovat jotain lastenohjelmia. etenkin viikonloppuaamuisin seksiä on usein pitemmän kaavan mukaan.
meillä lapset ovat tosin jo isompia ja nousevat itsekseen ja puuhailevat omiaan ennen kuin kaipailevat meitä seuraan.
tai joka toinen päivä, onko seksi aina samaan aikaan? Sängyssä vai muualla? Aina samalla kaavalla? Pikana vai pitkänä? Saatteko aina orgasmin? Ja millä keinolla? Kiinnostaa aidosti kokemukset, kun omaani koetan parantaa eikä ole oikein ketään kenen kanssa tästä puhua.
me nukumme molemmat alastomina, joten seksiin on tavallaan helppo lähteä unille mennessä. rakastelemme tosin myös saunassa ja toisinaan pikaseksiä on myös, kun lapset katsovat jotain lastenohjelmia. etenkin viikonloppuaamuisin seksiä on usein pitemmän kaavan mukaan. meillä lapset ovat tosin jo isompia ja nousevat itsekseen ja puuhailevat omiaan ennen kuin kaipailevat meitä seuraan.
Meillä sen vaan pitää olla niin suunnitelmallista. Pitää käydä pesulla ennen ja jälkeen seksin. Ei tulisi kuuloonkaan silloin kun lapsi on hereillä. Ei mitään pikasia, ei mitään uutta.. Aina samalla kaavalla ja samoilla ehdoilla.
niin, se määrä.. kerran kuussa, joskus jopa kahdessa.
Ei enää seksiä ikinä minulle, kiitos. Jahka saan tämän viidennen vauvan kunnialla kannettua niin tämä riitti tältä elämältä sitä laatua. On tuo jo nähty.