Hidas toimitus Sisukas.netistä
Grrr.. Alkaa ärsyttämään!
Toissa keskiviikkona maksettu, heidän tililleen torstaina kirjautunut, eikä pakettia tullut viime viikolla, vaikka toimitusehdoissa sanotaan:
"Tuotteen saat viimeistään viikon kuluttua siitä, kun maksusuoritus näkyy tilillämme."
Laitoin perjantaina päivällä tiedustelun missä paketti viipyy, niin eivät ole edes siihen vastanneet.
Hommaan liittyy vähän muutakin sekoilua, mutta tämä on nyt ainakin on selkeästi vastoin mitä toimitusehdoissaan lupaavat.
Kommentit (43)
jos se ei kerran takaa, että tuote on varattuna odottamassa? Yhtä hyvin voisi kävellä vaan sinne kauppaan ja katsoa siellä onko mitään varastossa.
Jostain niitä asiakkaita riittää.
ja ihmettelen todella, mistä niitä asiakkaita riittää!
mitä ei kauppakeskuskaupoista saa. Itse ainakin olen joskus tilannut sieltä juuri siitä syystä.
jos se ei kerran takaa, että tuote on varattuna odottamassa? Yhtä hyvin voisi kävellä vaan sinne kauppaan ja katsoa siellä onko mitään varastossa.
mitä ei kauppakeskuskaupoista saa. Itse ainakin olen joskus tilannut sieltä juuri siitä syystä.
Mä tilasin tuotteita ihan tässä taannoin, maksoin musitaakseni to tai pe ja tuotteet tuli muistaakseni jo tiistana postissa...ellei ollut peräti jo maanantai. Että nopeeta oli mielestäni...riippunee tietysti mitä tilaa ja kuin paljon ruuhkaa...tai mene ja tiedä...
"Parhaiten tavoitat meidät mailitse"
Paskan marjat, kukaan ei vastaa mitään ja homma seisoo 3viikkoa!!
mutta nyt on mennyt kyllä kauemminkin. Mutta auta armias jos tulee jotain ongelmia tuotteen kanssa!
Nyt kannattaisi ottaa ihan asiakseen purkaa sähköpostisuma siellä sisukkaassa. Ärrin murrin!
Nyt kannattaisi ottaa ihan asiakseen purkaa sähköpostisuma siellä sisukkaassa. Ärrin murrin!
vastausta/pakettia Sisukkaasta :O?
Olen kyllä tyytyväinen vaatteisiin, joita ostin (lapsille välikausipukuja) muutama viikko sitten. Mutta toimitus oli ihan liian hidasta minunkin mielestä, maksusta meni päiväkausia ennen kuin tuli sähköposti "Maksu kirjautunut" - maksoin kuitenkin saman pankin tililtä, joten maksu kyllä näkyi heillä heti. Sitten meni vielä melkein viikko ennen kuin tuli viesti "Paketti postitettu". Ei ihan asiakaslähtöistä toimintaa.
hirveää hoppua.
28.4. ilmoittivat ettei haluamaamme tuotetta olekaan (joka oli siis alun perin tilattu paljon aikaisemmin. Muutenkin ihme juttu, että vaativat maksua tuotteesta etukäteen, ennen kuin edes sen saatavuus on varmaa).
Vastasimme kolmen tunnin kuluttua, että haluamme rahat tilille, eikä siis tilata mitään muuta samalla summalla (myös paketin postittaminen viivästyi tästä syystä kahdella päivällä).
Rahat ovat saaneet laitettua palautukseen viikon kuluttua tästä, eli 5.5.
että tilaus oli pakattu aivan liian pieneen laatikkoon. Tilaamamme tyttöjen 122 cm villasekoitetakki oli aivan rutussa, kun oli survottu heidän "standardilaatikkoonsa".
Jos tuote olisi ollut normaalihintainen, olisin laittanut palautukseen.
Ale-tuotteen kanssa ajattelin, että helpompi pitää ja toivoa että oikenee (ei saa silittää), kuin alkaa veivaamaan palautuksen kanssa.
ehkä huonoin suomalainen lastenvaate nettikauppa
että ajattelin tilata, mutta muiden huonot kokemukset ratkaisivat asian toisin. Eli vien rahani muihin nettilastenvaatekauppoihin.
Itse olen tilannut ainakin noita leluja ja muita tuotteita Ombrellinon verkkokaupasta. Toimii hyvin ja muutenkin hyvä valikoima. Ja jos heillä on toimitus ongelmia niin ilmoittavat asiasta heti.
2 viikkoa odotin tuotetta siitä,kun sai viestin että maksu näkyy. Mitään pahoittelua/ilmoitusta ei tästä tullut
että ajattelin tilata, mutta muiden huonot kokemukset ratkaisivat asian toisin. Eli vien rahani muihin nettilastenvaatekauppoihin.
ja ihmettelen todella, mistä niitä asiakkaita riittää!