Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: kuinka moni antaa ilman kondomia, ekoilla kerroilla tai irtosuhteissa?

Vierailija
03.12.2011 |

Välillä ihmetyttää toi irtosuhteista leviävien tautien sekä ei-toivottujen raskausten määrä. Harrastaako ihmiset tosiaan noin paljon suojaamatonta seksiä tuntemattomien kanssa? Itse ei tulisi mieleenikään irtopaneskella ilman kumia, ja pitemmissä suhteissa niin ikään ollaan aloitettu kumieristeen kanssa, kunnes on saatu varmistus, että molemmat on terveitä. Mä olen aina saanut olla se kumia vaativa osapuoli: miehet kyllä suostuneet kiltisti tupen päälleen rullaamaan, mutta yksikään ei ole tehnyt tähän aloitetta.

Siispä. Oman kokemuksesi mukaan: kuinka suuri osuus naisista / miehistä vaatii käyttämään kumia suhteen alussa tai kertapainoksissa?

Vielä kiinnostaisi sekin, että jos et tykkää käyttää kumia, miksi et? Eikö taudit taikks ei-toivottu raskaus pelota?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kortsu vähentää tuntumaa, näin se on. Jos vakisuhteessa nainen vaatisi aina kortsua niin alkaisin erittäin vahvasti epäillä, että sillä on jokin tauti tai että hänellä on eri käsitys parisuhteesta kuin minulla eli muitakin kumppaneita on.

Tämä. Suurin syy mitä oon huomannut miehissä on aina tämä.

Vierailija
62/80 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu ei tunnu kivalta ja haluan tuntea naisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta peruin ne sitten, kun eilisillan viimeisissä tekstareissa selvisi, ettei mies (n.40v varattu)HALUA käyttää kondomia..Hänen mielestä minun olisi pitänyt luottaa hänen sanaansa, että on 100% terve..

Ei koskaan voi tietää. Ei edes itsekkään

Vierailija
64/80 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua käyttää kondomia.  Taitaa olla aika erikoiset säännöt teillä . Taitaa miehellä olla monia säätöjä, kun haluaa kortsulla...

Vierailija
65/80 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aina on irronnut paljasta. Paitsi kerran. Silloin homma kääntyi kiihkeästä tilanteesta keskusteluksi ja ei pantu ollenkaan. Ihan sama onko siivoaja vai lääkäri, naiset antaa paljasta. Jos eivät anna, eivät kai sitten anna ollenkaan.

Nainen antaa paljasta koska kortsun vaatiminen olisi epäily suhteen kestosta tai miehen puhtaudesta. Aina on paljasta tarjottu ja paljasta saatu.

Vierailija
66/80 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen siis ain antaa, ja antaa...oli sitten kortus tai ei, niinkö?

Mies siis saa ja nainen ei, vain antaa..

Vierailija
67/80 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ammattilaisnaiset vaativat käyttämään aina kumia!

Vierailija
68/80 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti annan ilman kumia, jos nainen ei sitä erikseen kysy. Yli 90 pros kontaktihenkilöistä ei ole kysynyt. M65 

Vierailija
69/80 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panot tulee hoidettua kumin kanssa niin ykköseen kuin kakkoseenkin. Kieltämättä kondomi heikentää tuntoa, mutta sen ansiosta ensimmäinen panokin kestää pidempään kuin luomuna. Sen sijaan kielihoidoissa jää suoja käyttämättä sekä piparia ja peppua lämmitellessä. Lämpän jälkeen tytötkin ottaa aina suihin paljaalla ihan omasta aloitteestaan. M 47

Vierailija
70/80 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkky kysymys toi kuinka moni antaa ilman kortsuu ekalla kerralla tai irtosuhteissa tuntemattomalle. Monta kertaa käynytkin niin, että kortsun kanssakaan ei haluta. Oon pyydetty, et voisinko hoitaa muuten. N28    

Vierailija
71/80 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Panot tulee hoidettua kumin kanssa niin ykköseen kuin kakkoseenkin. Kieltämättä kondomi heikentää tuntoa, mutta sen ansiosta ensimmäinen panokin kestää pidempään kuin luomuna. Sen sijaan kielihoidoissa jää suoja käyttämättä sekä piparia ja peppua lämmitellessä. Lämpän jälkeen tytötkin ottaa aina suihin paljaalla ihan omasta aloitteestaan. M 47

Miksi vaan panossa? Taudit leviää myös suuseksistä. Mikä logiikka käyttöä vaan panossa 

Vierailija
72/80 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä ilman kumia antaa minulle nautintoa paljon enemmän. Vieraan miehen kanssa yhdyntä on jo sinällään kiihottavaa, mutta  varsinkin silloin kun ei käytetä kumia ja tiedän saavani siemenet sisään.

Vierailija
73/80 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua saa kyllä nai da paljaalla myös peppuun.

N55

Vierailija
74/80 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minua saa kyllä nai da paljaalla myös peppuun.

N55

Ja varmaan myös nuolla ilman muovikelmua suun edessä... Molempia ihania koloja 😋

Vierailija
75/80 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 vuotias nainen ja en halua että miehet käyttävät kortsua . Annan oman mieheni kuin vieraittenkin naida ilman kortsua . Annan myös ihan ventovieraallekin ilman ehkäisyä . Itsekään en käytä mitään ehkäisyä ja niin ei tarvitse miestenkään käyttää . Ei ole ollut koskaan sukupuolitauteja ja raskaaksivolen tullut kaksi kertaa , no isistä en tiedä mutta aavistus on .

Vierailija
76/80 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomiani jälkeen kaikki ovat antaneet ekalla kerralla ja paljaalla. Oikein innostuvat kun ei ole raskauden pelkoa ja ilmeisesti kiltin naamani perusteella olettavat ettei olisi riskiä taudeille. Toki tuurilla on seilattu, n. 150 naista eikä vielä ole tautia tullut. Nyt testattuna uskollisessa suhteessa.

Vierailija
77/80 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä käytän kondomia, kun ei koskaan tiedä mitä tauteja saattaa olla. Siis mirluummin kondomi, kun että jätän panematta.

78/80 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 215 Naista kokeneena,  yhden kerran oli kortsu. Tuli klamydia. Olisi pitänyt ymmärtää, kun halusi kumia. Kannattaa vedellä paljaalla. 

Olen seksiaddikti. Sinä?

Vierailija
79/80 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan ei ole yksikään varattu nainen kysynyt onko kondomia ? 

Aina vaatineet, että paljaana ja laukeaminen pillun sisään. Myös kokemuksieni mukaan varatut naiset haluaa kalua perseeseen ja ilman kondomia. Ja haluavat niellä kun ottavat suihin.

Näiden lisäksi pukeutuvat aina seksikkäästi, mekkoihin tai minihametta tai muuta vallan mukavaa.

Vierailija
80/80 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla kyllä useimmiten. Raskaaksi en jostain syystä voi tulla, joten sitä pelkoa ei ole. Taudit aina kuumottaa hommailun jälkeen, siksi käyn usein testeissä. Käynyt näemmä aivan jäätävä tuuri, kun koskaan ei ole mitään tautia tullut. Usein kyllä pokaan ujoja ja estyneitä miehiä, koska seksissä usein suostuvat kaikkeen ja saan opettaa temppuja ;) Heiltä harvoin tulee myöskään pakkeja. Sellainen aviomieskin löytyi itselle 15vuotta sitten. Jäi pokaamiset sikseen hänen jälkeensä. 

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme