Gallup: kuinka moni antaa ilman kondomia, ekoilla kerroilla tai irtosuhteissa?
Välillä ihmetyttää toi irtosuhteista leviävien tautien sekä ei-toivottujen raskausten määrä. Harrastaako ihmiset tosiaan noin paljon suojaamatonta seksiä tuntemattomien kanssa? Itse ei tulisi mieleenikään irtopaneskella ilman kumia, ja pitemmissä suhteissa niin ikään ollaan aloitettu kumieristeen kanssa, kunnes on saatu varmistus, että molemmat on terveitä. Mä olen aina saanut olla se kumia vaativa osapuoli: miehet kyllä suostuneet kiltisti tupen päälleen rullaamaan, mutta yksikään ei ole tehnyt tähän aloitetta.
Siispä. Oman kokemuksesi mukaan: kuinka suuri osuus naisista / miehistä vaatii käyttämään kumia suhteen alussa tai kertapainoksissa?
Vielä kiinnostaisi sekin, että jos et tykkää käyttää kumia, miksi et? Eikö taudit taikks ei-toivottu raskaus pelota?
Kommentit (80)
Naisista lähes kaikki antavat ilman kortsua ekalla kerralla jos mies haluaa, siinä vaiheessa ei järki naisilla enää pelaa.
Miehet! olkaa vastuullisia, palkitkaa itsenne paljaalla pillulla silloin kun jaksatte tapailla yhtä naista pitempään.
elämässäni pyytänyt partneria käyttämään kondomia.
Kumppaneita on yli 20.
Kaksi klamydiaa ja yksi suunnittelematon lapsi.
Ja hitosti ihania panoja ;)
Olen kyllä hirmuisen vastuuton ja kärsin morkkiksia. Nykyisin olen yrittänyt tietoisesti vältellä irtosuhteisiin johtavia tilanteita. Ja käyn kattavissa sukupuolitautitesteissä vähintään kerran vuodessa.
Kiva kuulla, että sinä tiedät riskit. Tuliko mieleen, että riskit liittyvät myös partneriisi? Sinunlaiset ihmiset tulisi lahdata täältä heti. Tee itsellesi jotain.
Toivon kaikkea ikävää sinulle.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2011 klo 19:17"]
Välillä ihmetyttää toi irtosuhteista leviävien tautien sekä ei-toivottujen raskausten määrä. Harrastaako ihmiset tosiaan noin paljon suojaamatonta seksiä tuntemattomien kanssa? Itse ei tulisi mieleenikään irtopaneskella ilman kumia, ja pitemmissä suhteissa niin ikään ollaan aloitettu kumieristeen kanssa, kunnes on saatu varmistus, että molemmat on terveitä. Mä olen aina saanut olla se kumia vaativa osapuoli: miehet kyllä suostuneet kiltisti tupen päälleen rullaamaan, mutta yksikään ei ole tehnyt tähän aloitetta.
Siispä. Oman kokemuksesi mukaan: kuinka suuri osuus naisista / miehistä vaatii käyttämään kumia suhteen alussa tai kertapainoksissa?
Vielä kiinnostaisi sekin, että jos et tykkää käyttää kumia, miksi et? Eikö taudit taikks ei-toivottu raskaus pelota?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2011 klo 19:17"]
[/quote]
Pitäisi laittaa näihin automaattinen lukittuminen vaikkapa puolen vuoden kuluttua viimeisimmästä viestistä. Loppuisi turhanaikainen vanhannnostelu.
Jos sinulla vanhannostelija on jotakin sanottavaa niin sano, älä nostele.
Aiks jännää kun saa usein lukea että kumi veisi touhusta tuntoa. Itse olen käyttänyt 80% kerroista sulttaania
Ja eipä se minua ole turruttanut. Jos tahti on rauhallista max 30pinnaa voi poistua tunnosta. Kunnon menossa tuntemus
Suht sama Oli tai ei. Mutta kukin tuikkikoon tyylillään.
Minulla on tänä keväänä ollut kaksi irtomiestä, joista toinen ihan itse huomautti kesken kiihkeän hetken, että väliin taidetaan tarvita jotain. Toiselle sanoin itse, ja mies vastasi, että ilman muuta. Kondomivarastokin oli varsin mittava. Sen tosin mokasin, että suihin otin ilman kumia.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2011 klo 21:53"]
kortsu vähentää tuntumaa, näin se on. Jos vakisuhteessa nainen vaatisi aina kortsua niin alkaisin erittäin vahvasti epäillä, että sillä on jokin tauti tai että hänellä on eri käsitys parisuhteesta kuin minulla eli muitakin kumppaneita on.
[/quote]
Kondomi vaikuttaa tuntoon kyllä ja kukaan nainen ei voi sanoa siitä tunnosta mitään ennen kuin kokeilee itse. Voi myös laittaa muovipussin kaksinkerroin pilluun vielä kondomin lisäksi ja kokeilla tuntuuko samalta kuin paljaalla paneminen
Omalla kohdalla lähinnä yhden yön jutuissa on tullut oltua sen verran humalassa ja kiimassa ettei ole kortsusta tullut välitettyä. Oiskohan jotain 10% miehistä on käyttänyt kumia oma-aloitteisesti, kokemuksia on varmaan n. 100. Aikaisemmin kun en käyttänyt pillereitä, joskus sentään muistin pyytää että laukeaa jonnekin muualle kuin pimpsaan.
Tietysti käytän, vaikka olisi muukin ehkäisy. Sitä suuremmalla syyllä, jos mies ei oma-aloitteisesti asiaa hoida tai edes kysy. Taudin saamisen riski kasvaa sellaisen miehen kanssa, jota ei paljon kiinnosta kumia käyttää.
Tulee jonkin verran harrastettua näitä irtosuhteita ja kumia on aina käytetty. Elän kuitenkin parisuhteessa ja en halua tautia tms. tuliaista. Jos on tuntemattoman kanssa valmis olemaan paljaaltaan niin on sen todennäköisesti tehnyt silloin aiemminkin.
Irtoseksi on useimmiten ihan perseestä muutenkin, mutta tämä kumipakko on se kaikkein vittumaisin osuus. Ainakin minulle naisena tuntuma on myös täysin erilainen kuin paljaalla, joten en voi edes kuvitella miten se latistaa miehen iloa. Tuntuma on myös naiselle vähän sama kuin lämmitetyllä dildolla panisi. Kyllä iho kaipaa ihon kosketusta. Jos olisin mies, ei tästä syystä varmaan edes kiinnostaisi yhdenyön juttuja harrastaa.
Mulla alkoi jotenkin panettamaan tämä ketju. Kelpaisi kumilla tai ilman. Joskus kun kumin kanssa panee, niin tulee ihan nuoruus mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäpä tehokkaammin saa sukupuolitaudin, kuin maksulliselta naiselta?
Baarista pokatulta yhden yön naiselta. Jenkkitutkimuksen mukaan ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo varatut miehethän nimenomaan käyttää maksullisia palveluita. Koska ne ei halua, että se nainen tulee myöhemmin vinkumaan suhdetta, kun mies etsii vain pelkkää panoa. Siitä oli just äskettäin joku tutkimuskin, että maksullisten naisten asiakkaista ylivoimaisesti suurin osa oli varattuja miehiä. Ja mistäpä tehokkaammin saa sukupuolitaudin, kuin maksulliselta naiselta? Sen voi sit tuliaisiksi viedä kotiin vaimolle tai, jos vaimolta ei ole vuosiin enää saanut, sen voi tartuttaa satunnaiselle deittipanolle.
Ammattilaiset taitavat olla tarkempia terveydestään, kuin satunnaiset baaripanot, joten harvemmin taitavat antaa ilman kumia.
Yllättävän moni nainen varmaan 75% antais heti ilman koska tuntuu kuulemma paremmalta, mutta itse en tuohon ole suostunut kertaakaan... Jeppis85
Vierailija kirjoitti:
ja ihmetellään, miksei teinit käytä kumia.
Olen jokusta 16-17 tyttöä pannut, jotka olen punttisalilla tavannut, vaikka olenkin 10vuotta heitä vanhempi.
Olen sanonut vain, ettei "aikuiset käytä kondomeja" ja jokainen tennari haluaa olla mahdollisimman aikuinen.
Tuntuu vain paljon paremmalta ilman ja tytötkin ovat kehuneet miten paljon paremmalta tuntuu aito vs kelmutettu muna.
M30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja ihmetellään, miksei teinit käytä kumia.
Olen jokusta 16-17 tyttöä pannut, jotka olen punttisalilla tavannut, vaikka olenkin 10vuotta heitä vanhempi.
Olen sanonut vain, ettei "aikuiset käytä kondomeja" ja jokainen tennari haluaa olla mahdollisimman aikuinen.
Tuntuu vain paljon paremmalta ilman ja tytötkin ovat kehuneet miten paljon paremmalta tuntuu aito vs kelmutettu muna.
Nuorilta saa helpommin paljaalla ja kännissä vielä useammin. Kakkoseen kun lykkään niin käytän kumia jos sattuu olemaan mukana.
Viikonloppuna viimeksi kiksautin 22 vuotiasta siiderivalasta paljaalla. Luonnollisesti vedin lopuksi ulos ja runkkasin lastit selälle
-m42-
Nuo varatut miehethän nimenomaan käyttää maksullisia palveluita. Koska ne ei halua, että se nainen tulee myöhemmin vinkumaan suhdetta, kun mies etsii vain pelkkää panoa. Siitä oli just äskettäin joku tutkimuskin, että maksullisten naisten asiakkaista ylivoimaisesti suurin osa oli varattuja miehiä. Ja mistäpä tehokkaammin saa sukupuolitaudin, kuin maksulliselta naiselta? Sen voi sit tuliaisiksi viedä kotiin vaimolle tai, jos vaimolta ei ole vuosiin enää saanut, sen voi tartuttaa satunnaiselle deittipanolle.