Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: kuinka moni antaa ilman kondomia, ekoilla kerroilla tai irtosuhteissa?

Vierailija
03.12.2011 |

Välillä ihmetyttää toi irtosuhteista leviävien tautien sekä ei-toivottujen raskausten määrä. Harrastaako ihmiset tosiaan noin paljon suojaamatonta seksiä tuntemattomien kanssa? Itse ei tulisi mieleenikään irtopaneskella ilman kumia, ja pitemmissä suhteissa niin ikään ollaan aloitettu kumieristeen kanssa, kunnes on saatu varmistus, että molemmat on terveitä. Mä olen aina saanut olla se kumia vaativa osapuoli: miehet kyllä suostuneet kiltisti tupen päälleen rullaamaan, mutta yksikään ei ole tehnyt tähän aloitetta.

Siispä. Oman kokemuksesi mukaan: kuinka suuri osuus naisista / miehistä vaatii käyttämään kumia suhteen alussa tai kertapainoksissa?

Vielä kiinnostaisi sekin, että jos et tykkää käyttää kumia, miksi et? Eikö taudit taikks ei-toivottu raskaus pelota?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja ihmetellään, miksei teinit käytä kumia.

Olen jokusta 16-17 tyttöä pannut, jotka olen punttisalilla tavannut, vaikka olenkin 10vuotta heitä vanhempi.

Olen sanonut vain, ettei "aikuiset käytä kondomeja" ja jokainen tennari haluaa olla mahdollisimman aikuinen.

Tuntuu vain paljon paremmalta ilman ja tytötkin ovat kehuneet miten paljon paremmalta tuntuu aito vs kelmutettu muna.

Nuorilta saa helpommin paljaalla ja kännissä vielä useammin. Kakkoseen kun lykkään niin käytän kumia jos sattuu olemaan mukana.

Viikonloppuna viimeksi kiksautin 22 vuotiasta siiderivalasta paljaalla. Luonnollisesti vedin lopuksi ulos ja runkkasin lastit selälle

-m42-

100% varma ehkäisy

Vierailija
42/80 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka sänkykumppani oli 20v. mies kun mä olin 17v. ja huolehti aina kumin käytöstä oma-aloitteisesti, ei ikinä edes yrittänyt ilman. 

Sitten toinen sänkykumppani 24-vuotiaana, mies 37-vuotias. Ei todellakaan halunnut kumilla vedellä, ei edes ekalla kerralla. Tuntu tosi pahalta, inhottavalta että ottaa sellasia riskejä. Minä suostuin ilman kumia naintiin, mutta pelkäsin kyllä seurauksia, lähinnä raskautta ihan hirveästi. Olin vielä 24-vuotiaana hyvin naiivi ja epävarma. Nykyisin 31-vuotiaana en kyllä harrastais seksiä ilman kumia ilman vakituista suhdetta. Ihan oikeasti hirveää, että miehet ei tuntoeron vuoksi suostu harrastamaan suojaseksiä! Kaikilla ei ole pillereitä käytössä ja vahinkoraskaus on vakava asia! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan yleisiä nuo sukupuolitaudit on... tullu otettua paljasta ja taas mietin että pitäisköhän testit uusia. On se tuntuma ihan tosiaan eri, pakko myöntää. Yritän kyllä aina pitää kondomin mielessä mutta miten se kännissä sitten ei enää tuu mieleen :(

Vierailija
44/80 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan

Vierailija
45/80 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun naisen kanssa en käytä kumia, sinkun kanssa aina. Harvoin nainen kumia vaatii.

Vierailija
46/80 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen on itse ehdottanut kumin käyttöä tai kuinka monella oli oma kumi mukana? Ja onko kukaan nainen ehdottanut tai ollut valmis suojan käyttöön kun on kyse heille annettavasta suuseksistä?

Vierailija
47/80 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla kiihottaa olla ilman kumia. tuntuu ihanalta kun miehen sperma täyttää emättimeni.... aina olen antanut mennä ilman kumia. selvinpäin ja humalassa.

Kyllä sen ehdottomasti pitää olla ilman yhtään mitään ehkäisyä! Niinhän se on tarkoitettu! Kun olin tyttöystäväni kanssa ensimmäistä kertaa sängyssä, siis yhdynnässä, niin ihan paljaana siinä oltiin. Oltiin silloin allekirjoittaneen vanhempien luona yötä.  Arvatkaapa miten kävi? Tyttöystävä menetti neitsyytensä ihan aidossa yhdynnässä, ja niin sen tulee ollakin! Likkakaveri otti meikäläisen siemennesteen sisäänsä.

Monet naiset eivät vain kehtaa myöntää, että on todella kiihottava ajatus olla yhdynnässä ilman mitään ehkäisyä ja sitten lopulta saada tuntea miehen laukeaminen. Uskokaa pois, kyllä naisetkin siitä ajatuksesta tykkää! Saan oman naiseni kiihottumaan yleensä juuri siten, että kuiskin hänelle, että ”Mitä jos oltaisiin ilman yhtään mitään ehkäisyä!”

Ja niille, joille ilman ehkäisyä olemisen luonnollisuus on jokin ongelma: onhan se nyt luonnollista, hyvät ihmiset! Miksi meillä ylipäätään on sukuelimet, jos niitä ei käytetä? Hei haloo! Ja vielä: jos nainen tulee raskaaksi, mitä kummallista siinä on? Sehän on vain mahtavaa! Itsekin olen onnistunut siinä jo ainakin viisi kertaa. Sanoin ”ainakin”, koska nämä viisi kertaa on vahvistettu, että nainen on tullut minun spermastani raskaaksi. Voi olla, että niin on käynyt useamminkin, mutta minulla ei ole tietoa muista tapauksista. Olen 35-vuotias ja aloitin siittämisen jo parikymppisenä. Likkakaveri oli tuolloin 18-vuotias ja tuli heti ensimmäisestä kerrasta raskaaksi. Vau! Kondomin tai minkä tahansa muun ehkäisyn käyttö on minun mielestäni teeskentelyä: ehkäisyn käyttö tarkoittaa sitä, että ei uskalleta olla ihmisiä.

Vierailija
48/80 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on irronnut paljasta. Paitsi kerran. Silloin homma kääntyi kiihkeästä tilanteesta keskusteluksi ja ei pantu ollenkaan. Ihan sama onko siivoaja vai lääkäri, naiset antaa paljasta. Jos eivät anna, eivät kai sitten anna ollenkaan.

Vierailija
49/80 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorkia.

Vierailija
50/80 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä. Kunhan saan kunnon ryhmysauvaa, niin ei kumista väliä. t.pervo-kake

Vierailija
51/80 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat seikkailuni olen sutinut paljaalla. Naiseni ovat järjestään vanhempia, joten iän puolesta ei raskauden riskiä liiemmin ole. Useimmiten ehkäisystä ei ole puhuttu sanaakaan ennen, eikä jälkeen aktin. Säännöllisesti olen testeissä käynyt ja ei sukupuolitauteja ole ollut.

Yleensä pidän yhtä naista kerrallaan seksikumppanina, mutta nyt viimeaikoina on ollut useampi vakituinen nainen, sillä työni vuoksi kierrän eri paikkakunnilla. Satunnaisia panoja harrastan harvemmin.

Vierailija
52/80 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen lämmittelee hyvin niin harvemmin pyytävät kumia varsinkin humalassa.

Vierailija
53/80 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen lämmittelee hyvin niin harvemmin pyytävät kumia varsinkin humalassa.

Ei se humalassa hölmöily ole tuulesta temmattu käsite.

Vierailija
54/80 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuorena ja epävarmana painostuksesta tämän virheen tehnyt. Nyttemmin olen viisaampi enkä edes kaipaa sellaisen miehen huomiota joka ei ole omasta tai seksikumppaninsa hyvinvoinnista halukas huolehtimaan.

Vierailija
55/80 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina olisi pakko käyttää kumia, niin voisin lopettaa seksin harrastamisen saman tien koska en saa kumen kanssa minkäänlaista tyydytystä, koska on niin tunnotonta menoa. m33

Vierailija
56/80 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen pohjalta selvältä enemmistöltä naisia saa ilman kondomia jo ekana iltana, jos ei itse ole aktiivinen asian kanssa. Lukema on käytännössä 100%, jos naiseen kohdistetun esileikin jälkeen heti sen päätteeksi vain ntyöntyy sisään ja antaa mennä. Myös mikäli nainen on humalassa, niin ilman kondomia on helppo saada. Olen myös joskus ottanut kondomin pois kesken nainnin, kun olen vaihtanut takaapäinasentoon eikä sitä enää tuossa vaiheessa toinen huomaa ja niin pääsee laukeemaan sisälle vaikka alkuunsa kondomi olisi ollutkin päällä. Ja koemusta on aika konesta naisesta. Juu, en kauheesti välitä kondomeista, varsinkin laukeaminen on niin erilaista verrattuna paljaalla laukeamiseen. Ja moralisteille tiedoksi, että tiedän kyllä riskit, mutta riskillä mennään silti.

Kumilla kun laukeaa orgasmi tuntuu jotenkin tukahduteltu, kun kumi täyttyy heti spermasta, eikä pääse vapaasti virtaamaan. Itselle on todella tärkeä juttu, että saan ruiskuttaa siemenet suojaamattomalla munalla syvälle pimppaan. 

Kyllä raskaudet ja taudit mietityttää, mutta siittämisvietti on kovempi....

Vierailija
57/80 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumilla kun laukeaa orgasmi tuntuu jotenkin tukahduteltu, kun kumi täyttyy heti spermasta, eikä pääse vapaasti virtaamaan. Itselle on todella tärkeä juttu, että saan ruiskuttaa siemenet suojaamattomalla munalla syvälle pimppaan. 

Kyllä raskaudet ja taudit mietityttää, mutta siittämisvietti on kovempi....[/quote]

Siitämisvietti, voi jestas, salli mun nauraa! Kuulostat kyllä aivan puupäältä.

Vierailija
58/80 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varatut miehet on aina puhtaita, joten niille uskaltaa antaa ilman kumia, mutta todella. Mistä lie johtuu, puutteestako?

Niillä todella tulee ekalla kerralla heti muutaman työnnön jälkeen.

Nuo varatut miehethän nimenomaan käyttää maksullisia palveluita. Koska ne ei halua, että se nainen tulee myöhemmin vinkumaan suhdetta, kun mies etsii vain pelkkää panoa. Siitä oli just äskettäin joku tutkimuskin, että maksullisten naisten asiakkaista ylivoimaisesti suurin osa oli varattuja miehiä. Ja mistäpä tehokkaammin saa sukupuolitaudin, kuin maksulliselta naiselta? Sen voi sit tuliaisiksi viedä kotiin vaimolle tai, jos vaimolta ei ole vuosiin enää saanut, sen voi tartuttaa satunnaiselle deittipanolle.

No ei kylläkään. Ammattilaiset on tosi tarkkoja hygieenian suhtee. Käsidesiä käytetää aina enne toisenvärkkeihin koskemista, kumi käytössä aina

Enempi tautivaarallisia on risteilevät ja muute irtipäässeet kotirouvat, kukaa kysy kumia ja sisään saa tulla koska kierukka. Eikä se mieskää lie kotona istu, molemmat ko juoksee pitkin kuntia

Vierailija
59/80 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän että mies rahoissaan ja talouskunnossa ei siinä ehkäisyä tarvi,töihin en jaksa niin elää sitä muutenkin

Vierailija
60/80 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä. Nainen antaa, ilmeisesti ei sitten saa, ja mies ottaa...Miksi? Alkaako joku nainen seksiin vain antaakseen jotain..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi