Taika Tuulialle ensimmäinen nimi hakusessa.
Kommentit (21)
Teennäistä ja hankalaa; Taika Tuulia riittää mainiosti. Tai sitten jätä Taika välistä pois.
Suvi
Sani
Aava
Enni
Mutta jos saisi olla muuta niin ekana olisi tullut mieleen Lilja.
ainahan jollakin on ollut kolme nimeä. Me haluttiin laittaa tytölle kolme, koska yhden päätti isäni, yhden mieheni isä ja yhden minä. Tyttöni nimi on tosi hieno ja sitä ei ole kenelläkään muulla:)
Ehkä vaatimattomuus nimissäkin on joku perussuomalainen piirre ... "ettei vaan erotuta liikaa"
Mitä ihmeen eriskummallisuutta lapsellenne nimelle haette? ja miksi?
Voisi olla Myrsky, Temppu, Tuulenpuuska, ...
... joku järki päässä!
Itse mietin, jos olisimme saaneet kaksostytöt tai toinen kaksosista olisi ollut tyttö, että hän olisi ollut Taika-Tuulia. Toinen nimeni on Tuulia ja minusta Taika on niin kaunis nimi.
Meidän pojat ovat nimeltään Aatos, Sisu ja Jalo...(joten Jalo ja Taika olisivat olleet kaksoset). Itse annoimme vain kaksi nimeä pojillemme, mutta sehän on makuasia.
Mitä ihmeen eriskummallisuutta lapsellenne nimelle haette? ja miksi? Voisi olla Myrsky, Temppu, Tuulenpuuska, ... ... joku järki päässä!
70-luvulla syntyneitä, eivätkä ole kärsineet nimistään ennen eikä nyt :)
Tiia Taika-Tuulia olisi kaunis :)
Myös Minea Taika-Tuulia kuulostaisi nätiltä vaikka Mineassa onkin enemmän kuin haluamasi 4 kirjainta
jos laittaiski Minea Taika-Tuuli?? eikä tuulia? AP
TIINA TAIKA TUULIA,TAI TEIJA TAIKA TUULIA
tuohon on poarempi laittaa joku muu etunimeksi, Taika ja Tuulia molemmat niin yleisiä nimiä. Ihan kiva yhdistelmä tietysti pelkästään, mutta jos luokalla on kovin monta Taika Tuuliaa niin ei se ole kovin helppoa lapsillekaan. Täällä päin ainakin löytyy joka viikko kastetuista Taika, Tuulia ja Lumia. Valitse joku vähän harvinaisempi ensimmäiseksi nimeksi.
Aada, Aava, Siru, Rosa, Sini...
Toisaalta Taika Tuulia on kyllä ihan paras tuollaisenaan, en laittaisi mitään eteen.