Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VITUTTTAA nuo 40-50-luvulla syntyneet ämmät...

Vierailija
02.05.2010 |

jotka ovat kasvattaneet pojistaan tuollaisia lellittyjä, itsekkäitä, omahyväisiä paskiaisia!!!

Täälläkin vähän väliä näitä ketjuja, joiden sisältö tämän paljastaa.

Oli vaan pakko sanoa se nyt, prkl!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa näyttämään tunteitaan. Turha noilta on mitään suuria positiivisia tunnepurkauksia odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa näyttämään tunteitaan. Turha noilta on mitään suuria positiivisia tunnepurkauksia odottaa.

Tunteita my ass... No, sinua kohtaan tunnen sekä huvittuneisuutta että halveksuntaa. Onko hyvä nyt?

Vierailija
4/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammoilla? Täällä on sitte porukkaa vanhempaa kuin olen kuvitellut. Luulin että suurin osa parikymppisiä. Itse olen syntynyt 60-luvulla ja lapseni ovat aikuisia ja perheellisiä.

Vierailija
5/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa sukupolvessa hyvin voimakkaasti esim. persoonallisuushäiriöinä. Ihme ettei tästä ole tehty sen enempää tutkimusta.

Vierailija
6/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ihmettelen, ettei mies vaadi minua olemaan piikana ja orjana, koska selvästi hänen äitinsä mielestä jokaisella miehellä ja varsinikin hänen pojallaan pitää olla nainen passaamassa. Naiset ovat syntyneet maailmaan palvelemaan miehiä hänen mielestään.

Vierailija
7/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ihmettelen, ettei mies vaadi minua olemaan piikana ja orjana, koska selvästi hänen äitinsä mielestä jokaisella miehellä ja varsinikin hänen pojallaan pitää olla nainen passaamassa. Naiset ovat syntyneet maailmaan palvelemaan miehiä hänen mielestään.

Vierailija
8/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa sukupolvessa hyvin voimakkaasti esim. persoonallisuushäiriöinä. Ihme ettei tästä ole tehty sen enempää tutkimusta.

Vierailija
9/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olisi paremmin voinut poikaansa kasvattaa. Että äläs ap yleistä!

Vierailija
10/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy joka viikonloppu lapsuudenkodissa auttamassa vanhaa isää ja äitiä. Mukava poika se on, mutta löysivähän turhan laiskan vaimon, joka ei pärjää edes yhden lapsen kanssa vaan laittoi sen hoitoon, että itse saa harrastaa rauhassa. Se o se oma aika niin tärkeä näille 70- ja 80-luvulla syntyneille tyttösille, että ei edes omia lapsia siedetä silmissä.

Vierailija
11/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy joka viikonloppu lapsuudenkodissa auttamassa vanhaa isää ja äitiä. Mukava poika se on, mutta löysivähän turhan laiskan vaimon, joka ei pärjää edes yhden lapsen kanssa vaan laittoi sen hoitoon, että itse saa harrastaa rauhassa. Se o se oma aika niin tärkeä näille 70- ja 80-luvulla syntyneille tyttösille, että ei edes omia lapsia siedetä silmissä.

Sais tuo "mies" auttaa kotonakin, siis nykyisessä kodissaan. Ja aika kiva kun vielä 38-vuotiaana kutsutaan tyttöseksi :)

Vierailija
12/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammoilla? Täällä on sitte porukkaa vanhempaa kuin olen kuvitellut. Luulin että suurin osa parikymppisiä. Itse olen syntynyt 60-luvulla ja lapseni ovat aikuisia ja perheellisiä.

Anoppi oli syntynyt -32

Kaikki tee lapsia lapsina.

Vierailija
13/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se o se oma aika niin tärkeä näille 70- ja 80-luvulla syntyneille tyttösille, että ei edes omia lapsia siedetä silmissä.

olen huomannut ja yleistä on... mutta ei päde läheskään kaikkiin. en tiedä onko se äidin etäisyys tyttäreen aikeuttanut tämmöstä. kyllähän kaikkiin profilointeihin saa kunnon diagnoosin, että mistä johtuvat.