Onko naisia, jotka oikeasti ja rehellisesti EIVÄT halua pitkiä hiuksia?
Ja siis että kyse ei olisi vaan siitä, että oma tukka on niin ohut tai huonokuntoinen tai ei vaan kasva, että ovat sitten järkisyistä päätyneet lyhyeen tukkaan...
Mietin tätä, kun nyt on saatavana niin helposti näitä kaikenlaisia hiuspidennyksiä ja -tuuhennoksia, että ovatko kohta kaikki naiset pitkähiuksisia?
Kommentit (42)
Näyttäisin ihan maatuskalta pitkissä hiuksissa. Onko muka naiseuden mitta pitkissä hiuksissa?
asteittain puoleen selkään ulottuvasta lyhyeksi polkaksi, ja olen tyytyväinen muutokseen.
ja minulla on erittäin paksu ja tuuhea, vaalea luonnonkihara tukka. Minulla oli pitkään pitkä tukka, viimeiset 10 vuotta lyhyt enkä todellakaan haluaisi pitkää tukkaa.
Harvalle edes sopii pitkä tukka ja useimmissa tapauksissa pitkä tukka on varsin epäsiistin näköinen.
Ap:n on pakko olla mies - en jaksa uskoa, että kukaan nainen ajattelisi, että nainen haluaa aina pitkän tukan =)
leikkautin vasta viime viikolla pitkät hiukset lyhyiksi ja tykkään tästä uudesta tyylista paljon enemmän. Näyttää paremmalta ja on kaikinpuolin helpompi =D
Kyllähän pitkät ja hyvinhoidetut hiukset monilla näyttää hyvältä, mutta ei ole mun juttuni.
Kerran vaan halusin vaihtelua. Kampaaja mittasi että hiuksia poikkaistiin 38cm (ja kysyi saako pitää ne).
Pitäisikö palata sitten pitkään... Nämä nykyiset kyllä sopii paremmin.
Leikkasin 18-vuotiaana pitkät hiukseni pois, en ole katunut. Pitkät hiukset olivat todella kuumat ja hankalat, kesti miljoona vuotta kuivua. Nyt olen kokeillut eri malleja lyhyistä ja puolipitkistä hiuksista. Välilä näen painajaisia siitä, että hiukset ovat kasvaneet takaisin.
olen aikuisikäni aikana kasvattanut kolme kertaa pitkät hiukset, kyllästynyt niihin ja antanut leikata sitten kerralla lyhyen lyhyeksi. =)
mulla on tummat paksut kiharat hiukset jotka lyhyenä vaativat enemmän hoitamista näyttääkseen hyviltä, joten vaikka pidänkin niistä lyhyinä, ärsyynnyn niihin herkästi ja kasvatan jälleen pitkät. tällä hetkellä ne ovat lapaluihin asti ja saavat vielä olla.
alta kouluiän, sen jälkeen aina lyhyet. En osaisi kuvitella itseäni pitkähiuksisina, useimmat näyttää epäsiisteiltä ( minun mielestäni).
mutta lyhyt tukka on aina avoimena ja se on vielä rumempaa.
Mutta enpä sen takia koe tarvetta moittia niitä, joilla on pitkät hiukset. Niitäkin näkee tosi upeita, mutta onneksi sitä on jo niin sinut itsensä kanssa, ettei niitä tarvitse sen kummemmin haukkua kuin niistä olla kateellinenkaan.
ja kärsivät suunnattomasti, jos hiusten kasvattaminen ei syystä tai toisesta onnistu. Jos olet ihmetellyt, miksi täällä AV:lla on niin paljon negatiivisa ja kiukkuisia viestejä, niin niitä kirjoittelevat kaikki lyhythiuksiset naiset purkaakseen hiustensa pituuden aiheuttamaa tuskaa...
Mulla on aina ollut lyhyet, suorat, mustat hiukset. Ne ovat paksut, kiiltävät, hyväkuntoiset ja hyvin leikatut. Kasvoni ovat kauniit ja sirot, vielä nyt nelikymppisenäkin. En pidä pitkistä hiuksista, joillekin tosin tietysti sopivat. Minusta hiukset ovat vain karvaa, eivätkä pitkät hiukset ole mikään tavoittelemisen arvoinen asia. Ja hiuksethan kasvavat kaikilla, outoa että pitkiä hiuksia pitää kadehtia :D
Jos olet ihmetellyt, miksi täällä AV:lla on niin paljon negatiivisa ja kiukkuisia viestejä, niin niitä kirjoittelevat kaikki lyhythiuksiset naiset purkaakseen hiustensa pituuden aiheuttamaa tuskaa...
Olen itse sellainen, että hiukseni kasvavat todella nopeasti ja saan niistä kyllä ihkun liehuletin nopeastikin halutessani. En silti tunne itseäni kovin tyylikkääksi etenkään yli lapaluiden menevissä hiuksissa näin aikuisella iällä (30+). En halua näyttää wannabe-teinitytöltä vaan hyvältä, eikä minulla ole pakonomaista ajatusta siitä, että naisilla tai edes tytöillä tulisi olla pitkät hiukset. Miksi pitäisi?
Itse taas en koe itseäni viehättäväksi lyhyessä tukassa, vaan nimenomaan pitkässä. Tällä hetkellä kasvatus vielä menossa, loppuvuodesta pitäisi yltää vyötärölle ja ihan lopullinen tavoite lantiolla. Mikä ihmeen wannabe-teinityttö? Naisten lyhyet hiukset ovat kuitenkin suhteellisen tuore juttu historiassa. Itse olen aivan tyytyväinen ikääni.
Ei minullakaan ole "pakonomaista ajatusta siitä, että naisilla tai edes tytöillä tulisi olla pitkät hiukset", mutta sinulla näyttäisi olevan pakonomainen ajatus, että 30+ naisilla ei saisi olla pitkiä hiuksia. Miksi ihmeessä?
Olen itse sellainen, että hiukseni kasvavat todella nopeasti ja saan niistä kyllä ihkun liehuletin nopeastikin halutessani. En silti tunne itseäni kovin tyylikkääksi etenkään yli lapaluiden menevissä hiuksissa näin aikuisella iällä (30+). En halua näyttää wannabe-teinitytöltä vaan hyvältä, eikä minulla ole pakonomaista ajatusta siitä, että naisilla tai edes tytöillä tulisi olla pitkät hiukset. Miksi pitäisi?
Itse taas en koe itseäni viehättäväksi lyhyessä tukassa, vaan nimenomaan pitkässä. Tällä hetkellä kasvatus vielä menossa, loppuvuodesta pitäisi yltää vyötärölle ja ihan lopullinen tavoite lantiolla. Mikä ihmeen wannabe-teinityttö? Naisten lyhyet hiukset ovat kuitenkin suhteellisen tuore juttu historiassa. Itse olen aivan tyytyväinen ikääni.
Ei minullakaan ole "pakonomaista ajatusta siitä, että naisilla tai edes tytöillä tulisi olla pitkät hiukset", mutta sinulla näyttäisi olevan pakonomainen ajatus, että 30+ naisilla ei saisi olla pitkiä hiuksia. Miksi ihmeessä?
siro nenä ja paksut, tummat hiukset, niin leikkaisin heti lyhyeksi...(mutta kun ei ole).
kuin sain kuopukseni mulla oli polkkapituinen, mutta en viihtynyt siinä.
olen lyhyttukkainen ihminen, helppo laittaa kuosiin, ei tartte föönäillä eikä kihartaa, vähän geeliä ja lakkaa ja hyvä on.
tosin mulla on kasvonpiirteetkin, joihin lyhyt sopii, yleensä aina kaikki sitä kehuvat.
Ikinä ei ole hiukset olleet yli olkapäiden, ei sovi mun kasvoille enkä vaan yksinkertaisesti tykkää. Koen ne tylsinä ja mauttomina, lyhyellä tukalla saa paljon persoonallisemman luukin :)
kertakaikkisen naurettavan näköinen pitkähiuksisena. Ei siinä mikään auta, pakko vaan pitää lyhyttä poikatukkaa.