Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikien äidit, mitä ajattelet siitä että poikasi asuisi teillä vielä 30-vuotiaana?

Vierailija
02.05.2010 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä päin (Lounais-Suomessa) tavallista on että ne vanhukset muuttaa taajaamaan rivariin tai kerrostaloon tai sitten rakennetaan joku oma tölli vanhuusvuosiksi. Tilan pyörittäjä on aina se joka asuu päärakennuksessa.

Samassa taloudessa ei yleensä asuta.

Ja harvalla 30v ikäisellä on siihen mahdollisuutta. Vanhukset muuten aika usein asuu sitä päärakennusta kuolemaansa asti ja nuorilla on joku 2-3 huoneen pihamökki.

Vierailija
22/28 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vanhukset" asuvat päärakennusta kotinaan siihen asti, kunnes eivät enää siinä pärjää. Ei tarvitse muuttaa pois kodistaan pojan mennessä naimisiin, säilyy välit parempina. Jatkalla ja perheellään on vanha väentupa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe siinä mitään ongelmaa, meillä iso talo, kyllä tänne mahtuu:)

Vierailija
24/28 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla on myös tyttö ja en tykkäisi siitäkään että se asuis kotona vielä 30-vuotiaana.

Mä en oikein ymmärrä sitä että miksi tää kysymys koski vain poikien äitejä, oisko muka hyväksyttävämpää että tyttö asuisi kotona tossa iässä vai mikä ihme?

Vierailija
25/28 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelun ajan saa asua, sitten pihalle. Opiskelu pitää suorittaa kohtuullisessa ajassa.

Vierailija
26/28 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en peräkammarin poikia kasvata.

Tottakai jos vammautuu tms. tilanne on eri, mutta jos eivät itse ymmärrä muuttaa, niin minä sanon sitten suoraan kun aika on. Haluan heille omat elämät.

Vierailija
27/28 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen, jossa kun lapset eivät lähteneet pesästä, niin vanhemmat muutti sieltä pois. Mä varmaan lähtisin kans lätkimään, jos näyttäis, ettei pojat itsenäisty ;-)

Vierailija
28/28 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe mitään syytä, miksi hänen pitäisi koskaan muuttaa pois luotani. Meillä on niin lutuinen suhde! Poikani suukottelee ja kertoo hänen sydämensä pakahtuvan rakkaudesta minua kohtaan. Nyt ekaluokkalainen tyttäreni sen sijaan ilmoitti jo neljävuotiaana haluavansa muuttaa pois kotoa... Kohta hän hankkii varmaan jonkun tänään jäljellä -kamman...

Tosiasiallisesti en osaa ajatella, miksi poikanikaan haluaisi asua meidän kanssa pidempään kuin on välttämätöntä. Ajattelen siis itseäni: heti lukion jälkeen oli päästävä pois kotoa ja kauas! Toki toivon, että olisin osannut luoda sellaisen suhteen lasteni kanssa, että kävisivät luonamme vapaaehtoisesti ja mielellään ja minun soittaessani ovikelloa turvalukkoa ei väännettäisi kierros enemmän kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi